Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn eetstoornis

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 10 Feb 2020 16:18

Re: Mijn eetstoornis

Fred, zoals ik al in het topic schreef onder de ‘kinderen pijler’; je hebt bepaalde dingen niet in de hand en waarom zou een man die 40+ is te oud zijn om kinderen te krijgen?
Dan zou mijn man dus echt te oud zijn met 42 bij de eerste en 44 bij de tweede...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 10 Feb 2020 16:26

Re: Mijn eetstoornis

Het voordeel van het man zijn is dat ik niet zwanger hoef te worden :) dus 40 plus is geen echte isuse :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 10 Feb 2020 20:47

Re: Mijn eetstoornis

Wat fijn dat het zo goed met je gaat Jada!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Feb 2020 22:11

Re: Mijn eetstoornis

JustMeDaan schreef:Pas was er een docu waar een meisje ook gewoon zelf iemand heeft gezocht. Kennis gemaakt in een hotel samen met een vriendin daarheen gegaan. En hij zijn ding gedaan op een hotelkamer. En zij het erna toen hij die kamer uit was bij zichzelf in gebracht. Zo gaat het echt. Ook zonder arts enz.


Dat was bij Niets liever dan een kind op SBS6, een vrouw uit Twente. Later kwam aan het licht dat de donor had gelogen en zich anders had voorgedaan, dus toen kreeg het wel een wat nare bijsmaak.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 10 Feb 2020 23:28

Re: Mijn eetstoornis

Dat was het ja! Oh echt. Ja dat is dan wel weer de andere kant natuurlijk.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 11 Feb 2020 13:22

Re: Mijn eetstoornis

kerel schreef:Hmm dit klinkt best wel apart ofzo, dat zou ik dan nog steeds altijd via een arts laten lopen ofzo.


Ik ga het in principe ook niet via een arts laten lopen, dus ik zal gaan zelfinsemineren. Dus alleen bij vruchtbaarheidsproblemen zal ik, net zoals een heterokoppel, pas in het ziekenhuis belanden. Ook niet alle ziekenhuizen staan er al voor open om het meteen te doen zonder vruchtbaarheidsproblemen. Daarnaast is vers zaad van betere kwaliteit en in het ziekenhuis werken ze eigenlijk alleen met ingevroren zaad, dus de kansen zijn dan ook wat kleiner. Daarnaast kan je dan ook maar 1x per cyclus insemineren (althans bij ziekenhuizen in mijn omgeving) en bij zelfinseminatie kan je meerdere keren insemineren mocht je willen.


Verder iedereen bedankt voor de lieve reacties!
<<

Anoniem313

Bericht 11 Feb 2020 13:59

Re: Mijn eetstoornis

Superfijn dat je je weer zoveel beter voelt Jada! En veel succes met je traject.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Feb 2020 18:44

Re: Mijn eetstoornis

Wat heb je hard gewerkt Jada! Fijn dat het zoveel beter gaat.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers