Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeder wordt 70: cadeautips?

<<

Anoniem273

Bericht 09 Feb 2020 21:09

Moeder wordt 70: cadeautips?

Mijn moeder wordt volgende maand 70 jaar. We willen haar graag een tof cadeau geven (samen met m’n twee broers en aanhang en kleinkinderen). Heeft iemand nog leuke ideeën?
<<

Anoniem284

Bericht 09 Feb 2020 21:11

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Mijn schoonmoeder wordt 60 en we gaan in een fotostudio een foto laten maken van alle kinderen (en aanhang) en kleinkinderen.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Feb 2020 21:12

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Niet als grootste cadeau, maar voor erbij; een tijdschrift van Jilster. Kan je een eenmalige uitgave maken van haar eigen glossy magazine. Met een interview, oude foto's, columns van de kinderen enz.
<<

Anoniem273

Bericht 09 Feb 2020 21:13

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Bazinga, man en ik geven haar zelf nog een krant (Rotterdams Parool) van haar geboortedag ☺️ Glossy is ook een leuk idee!

Gympie, fotoshoot lijkt ons ook leuk idd! Mijn moeder vindt op de foto gaan vreselijk, misschien dat we van tevoren zelf op de foto gaan en het haar dan geven...

Lastig ?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 09 Feb 2020 23:30

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Wij hebben mijn vader voor zijn 70ste verjaardag een dagje weg gegeven met z'n allen, naar een soort dierenpark. Hij wil eigenlijk geen spullen meer krijgen en vindt het wel heel fijn als we samen zijn (dat gebeurt niet zo vaak). Dus een herinnering samen maken was voor hem het leukst.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Feb 2020 00:10

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Aziraphale schreef:
Gympie, fotoshoot lijkt ons ook leuk idd! Mijn moeder vindt op de foto gaan vreselijk, misschien dat we van tevoren zelf op de foto gaan en het haar dan geven...

Lastig ?


Ja, dat laatste gaan wij ook doen. Hier vindt ze zelf op de foto gaan inderdaad ook niet zo leuk.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 10 Feb 2020 02:09

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Wij (broer, schoonzus, neefje, vriend en ik) hebben mijn vader een weekend mee naar Spanje genomen toen hij afgelopen jaar 70 werd. Hij vond het fantastisch, hij heeft het er nog wekelijks over.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 10 Feb 2020 08:17

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

Wij gaan met alle gezinnen een lang weekend weg voor de 70e verjaardag van mn moeder.
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2020 08:48

Re: Moeder wordt 70: cadeautips?

M'n vader wordt volgende maand ook 70 en m'n zusje en ik geven hem een vader-dochterdag. Vijf jaar geleden ook gedaan. De exacte invulling moeten we nog bepalen, maar ik dacht misschien aan het Openluchtmuseum en in elk geval lekker borrelen en eten ergens.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo