Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn eetstoornis

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Feb 2020 11:35

Re: Mijn eetstoornis

Wat goed Jada! zeker trots op zijn!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 07 Feb 2020 12:12

Re: Mijn eetstoornis

Fred schreef:Echt knap Jada! Wat gaat je volgende doel worden? Eventueel een jongen/man versieren en dan een relatie mee aan gaan als je daar voldoende zelfvertrouwen voor hebt gekregen?


Ik ben nu bezig met het uitzoeken wat ik nog moet doen om als ervaringsdeskundige aan het werk te kunnen zodat ik met mijn eigen ervaringen anderen kan gaan helpen. Mijn studie is in elk geval al in die richting dus dat helpt sowieso al mee. Daarnaast ben ik bezig met het realiseren van mijn kinderwens met behulp van een donor, dat zit nog in de beginfase en ben nu in mijn omgeving aan het kijken of er iemand is die mij daar bij wil helpen. En als er een leuke man of vrouw op mijn pad komt dan is die altijd welkom :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Feb 2020 12:27

Re: Mijn eetstoornis

O ja, nu weet ik het weer omtrent je kinderwens. Ik woon daarvoor volgens mij te ver weg voor jou.
Ik wist niet dat je bi was. Ik hoop echt voor je dat je na zo'n periode een leuke man/vrouw vind.
Dat zou het toch eigenlijk helemaal af maken.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 07 Feb 2020 23:10

Re: Mijn eetstoornis

Bestaan er afstandsgrenzen voor het donorschap dan, Fred?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Feb 2020 08:58

Re: Mijn eetstoornis

Op zich niet, maar Jada wil co-ouderschap dacht ik en daarbij is het wel handig om dichtbij elkaar te wonen.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 08 Feb 2020 12:50

Re: Mijn eetstoornis

Zou jij dat dan willen/overwegen, Fred?
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 08 Feb 2020 14:23

Re: Mijn eetstoornis

Om even misverstanden uit de wereld te helpen wil ik geen co-ouderschap. Ik zoek echt een donor, het volledige gezag en het juridisch ouderschap komen enkel en alleen bij mij te liggen. Wel wil ik graag een bekende donor die op enige wijze een rol in het leven speelt en bijv. op verjaardagen komt of een paar keer per jaar op visite. Dit zodat de kinderen weten dit is Piet en Piet is onze donor en zodat ze alle vragen die ze mogelijk gaan hebben kunnen stellen wanneer ze willen.
Qua afstand met insemineren etc. is het wel handig dat de donor op een redelijke reisafstand woont, maar mocht de perfecte donor wat verder weg wonen dan zal daar vast ook wel een oplossing voor komen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Feb 2020 15:02

Re: Mijn eetstoornis

MissBitchy schreef:Zou jij dat dan willen/overwegen, Fred?


Ik ben het serieus aan het overwegen. Een kleine rol in het leven van het kind zou ik wel willen op zich en/of geregeld een update krijgen hoe het kind zich ontwikkelt etc lijkt mij ook fijn. Zelf een kind volledig opvoeden zie ik namelijk niet echt zitten en met name de eerste paar jaren baby/peuter heb ik niets mee qua opvoeding etc... en ik vind het knap dat Jada de verantwoordelijkheid van het kind opvoeden helemaal bij haar zelf alleen wil leggen. Mij lijkt een kind opvoeden met 2 al zwaar. Laat staan alleen. Daarnaast lever je met een kind behoorlijk wat vrijheden in (natuurlijk snap ik wel dat je daarvoor liefde van je kind van terug krijgt), maar ik geniet er wel van dat ik nu geen rekening hoef te houden met bijv het regelen van oppas om ergens naar toe kunnen gaan. Echter mis ik het wel als ik zie dat andere mensen leuke dingen met hun kinderen doen. Alleen zou ik dat vanwege het bovenstaande een kind niet iedere dag om mij heen willen hebben. Zo een paar keer per jaar afspreken lijkt mij voldoende.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 08 Feb 2020 20:21

Re: Mijn eetstoornis

Maar Fred, wat vindt je vriendin daar dan van, als je donor wilt zijn voor een andere vrouw? Heb je daar al met haar eens over gesproken?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Feb 2020 11:16

Re: Mijn eetstoornis

Die vind dat niet erg. Ze wil geen kinderen en ik zie de baby/peuterfase en het opvoeden (zie hierboven niet zitten). We hebben het er al over gehad dat dit een goede oplossing zou zijn. Zo lang ik daarbij maar met niemand het bed mee in duik vind ze het goed. Uiteraard wil ik zelf ook niet en zou het dan via inseminatie gaan. Op tv heb ik daar wel eens een docu over gezien. Dat je bijv afspreekt in een hotel (neutraal terrein) en de man daarbij eerst zijn ding doet (bekertje en dan de steriele spuit (zonder naald) vult met sperma) vervolgens geeft hij de hotelkamersleutel aan de vrouw en brengt zij het in. Zo voorkom je ongemakkelijke situaties.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 09 Feb 2020 17:04

Re: Mijn eetstoornis

Hmm dit klinkt best wel apart ofzo, dat zou ik dan nog steeds altijd via een arts laten lopen ofzo. Maakt het je dan nog uit of je de aanstaande moeder kent, of vind je het voldoende dat je dan het kind later nog eens wat ontmoet? En hebben jullie al nummers uitgewisseld? :)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 09 Feb 2020 19:11

Re: Mijn eetstoornis

Pas was er een docu waar een meisje ook gewoon zelf iemand heeft gezocht. Kennis gemaakt in een hotel samen met een vriendin daarheen gegaan. En hij zijn ding gedaan op een hotelkamer. En zij het erna toen hij die kamer uit was bij zichzelf in gebracht. Zo gaat het echt. Ook zonder arts enz.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Feb 2020 19:37

Re: Mijn eetstoornis

Dan hebben JustMeDaan en Fred dezelfde docu zitten kijken :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 19:39

Re: Mijn eetstoornis

Wauw wat knap van je Jada!
<<

Anoniem307

Bericht 09 Feb 2020 19:39

Re: Mijn eetstoornis

Dezelfde scene zat ook in de Meilandjes. Maxime wilde een donor. Is met moeder naar een hotel gegaan. Hij deed wat in een bakje, thuis bracht zij het in en werd niet zwanger. Hoe het er nu bij haar voorstaat weet ik niet. Zo leuk is het niet om naar de Meilandjes te kijken. :palm:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Feb 2020 19:41

Re: Mijn eetstoornis

Oh ik had nog helemaal niet op Jada gereageerd zie ik. Jada, supergoed van je!
#teammaple🍁
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 19:42

Re: Mijn eetstoornis

-
Laatst gewijzigd door Anoniem292 op 20 Aug 2020 15:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Feb 2020 19:51

Re: Mijn eetstoornis

Volgens mij hebben we dan dezelfde documentaire gezien.

@ kerel, wil jij eigenlijk kinderen?
<<

Anoniem307

Bericht 09 Feb 2020 20:42

Re: Mijn eetstoornis

Dat was geen Docu, Fred. Gewoon een zoetsappige serie van SBS. ;)

Maar inderdaad, ik heb veel respect voor Jada en hoe zij het heft in eigen handen neemt.
<<

Anoniem284

Bericht 09 Feb 2020 21:10

Re: Mijn eetstoornis

Ik denk dat Fred het tegen JustMeDaan heeft wat betreft dezelfde docu.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Feb 2020 22:38

Re: Mijn eetstoornis

Ik bedoel inderdaad de docu van Justmedaan. Nog sterker ik denk dat het een aflevering van Lauren was toen ze de serie maakte over 'Ik wil een kind'.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 09 Feb 2020 23:17

Re: Mijn eetstoornis

Fred schreef:Volgens mij hebben we dan dezelfde documentaire gezien.

@ kerel, wil jij eigenlijk kinderen?


Als het ons gegeven is wel, maar binnen de relatie, met luiers en borstvoeding en alles ;)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Feb 2020 23:44

Re: Mijn eetstoornis

En ik maar denken dat je vrijgezel bent kerel. Je bent toch rond de 35?
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 10 Feb 2020 08:36

Re: Mijn eetstoornis

nee, en dat was ik ooit wel ja :P maa rnu toch echt veertiger
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 10 Feb 2020 09:54

Re: Mijn eetstoornis

Sorry Jada, dat we jou topic aan het vervuilen zijn. Hopelijk vind je het niet erg.

@ Kerel, maar vind je jezelf dan met 40+ leeftijd niet te oud voor kinderen? Ik ken overigens in mijn omgeving ook een man die 40+ is en nog aan kinderen is begonnen. Zijn vriendin is rond de 35 jaar dacht ik.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers