Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2020 09:39

Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Ik ben deze week in Groningen bij m'n moeder en we hadden bedacht om misschien iets leuks te doen met mn zoontje.

Nienoord is helaas nog dicht.

Het Sprookjeshof in Zuidlaren (kwam ik als kind graag) is wel open op bepaalde dagen maar is dat leuk genoeg in de winter?

Het Forum durf ik even niet aan met m'n zwangerschapsmisselijkheid, ik ben echt heel snel duizelig en ik word al draaierig als ik aan alle roltrappen denk.

Oh en Monkeytown krijg ik m'n moeder echt niet mee naar toe. ?

Iemand nog een ander leuk idee?
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 04 Feb 2020 09:47

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Kinderboerderij stadspark.
Er is zo'n grote speeltuin bij Drouwen, geen idee of hij open is.
Wandelen bij Appelbergen Glimmen en pannekoek eten in het paviljoen.
Je kunt in het forum ook gewoon met de lift hoor..
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 04 Feb 2020 09:51

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Forum zou ik wel doen. Je hebt gewoon een lift en daarnaast is het kindergedeelte ook niet helemaal boven.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 04 Feb 2020 10:39

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Fantine schreef:Kinderboerderij stadspark.

Die is hier ook nog steeds favoriet, vooral met de speeltuin ernaast.

De kinderboerderij De Beestenborg is ook leuk.

En wat mijn zoon nog steeds mist is het taartje eten en in de ballenbak bij de Praxis (Damsterdiep)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem316

Bericht 04 Feb 2020 17:21

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Speelgoedmuseum in Roden? Eventueel daarna spelen bij de Kampeerhal. Daar hebben ze nu een leuk, overzichtelijk speelgedeelte voor de kids. Ook leuk om gewoon eens heen te gaan. Zit een restaurantje bij.
Verder inderdaad kinderboerderij in het Stadspark.
Zeehondencreche in Pieterburen is ook leuk.
Naturij in Drachten schijnt ook heel leuk te zijn.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 04 Feb 2020 18:19

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Of Aquazoo Leeuwarden
Doezoo in Leens halfuurtje rijden vanaf de stad
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Feb 2020 18:26

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Jaa gewoon met de lift naar het forum! En het kinder gedeelte zit sowieos op de eerste verdieping dus da’s maar een klein roltrapje :)

Verder is stadspark altijd leuk natuurlijk, kinderboerderij en grote speeltuin. Vanuit je moeder is de onlanderij ook heel leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2020 20:08

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Thanks!

Ik denk dat we dan toch naar 't Forum gaan! En dan lunchen bij Hartendief, dat is er lekker dichtbij.

En misschien van 't weekend dan nog een uitje wat verder weg in 't bos of stukje met de auto, zal alles even bekijken!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2020 20:12

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Overigens zijn wij een vorige keer bij deze speeltuin en boerderij geweest in Haren (maar ik wil nu dus iets anders). Misschien voor jullie nog een tip, is erg leuk.

De Mikkelhorst
Klaverlaan 37, 9753 BZ Haren
050 316 8840
https://maps.app.goo.gl/NkXmCJLSbfPAdqNW8
Let's discover the world together.
<<

Pitty

Bericht 04 Feb 2020 20:46

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Als je met O gaat, dan raad ik ook soeelgoedmuseum in Roden aan. Doezoe in Leens is ook super. En lekker high tea’en bij de Theefabriek, ernaast zit een leuke speeltuin.
In Norg zit ook een duin en struinpad (bij de Norgerberg) en daar zit ook iets met insecten zoeken van IVN geloof ik.
Ballorig in Drachten is prima komende week. Het is geen vakantie en dus peutertarief.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2020 20:49

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Is daar buiten bij dat speelgoedmuseum een pleintje met oud hollands buitenspeelgoed? Zo ja dan ben ik daar als kind geweest. Mogen ze binnen ook met dingetjes spelen of alleen kijken?
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2020 20:56

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Fantine schreef:.
Er is zo'n grote speeltuin bij Drouwen, geen idee of hij open is.
Wandelen bij Appelbergen Glimmen en pannekoek eten in het paviljoen.


Die speeltuin vond ik vroeger geweldig ja. Vind ik nu denk ik iets te ver maar zeker iets voor van de zomer.

En dat bos is leuk ja, noemden wij vroeger het Paashazenbos omdat we daar altijd paaseieren gingen zoeken met Pasen. Dat vind ik wel een goed idee voor zaterdag met opa en oma samen, dank je!
Let's discover the world together.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 08 Feb 2020 10:12

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Blue Phone schreef:
Fantine schreef:Kinderboerderij stadspark.



En wat mijn zoon nog steeds mist is het taartje eten en in de ballenbak bij de Praxis (Damsterdiep)



Hij is er weer !!!!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Feb 2020 10:28

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Oh misschien nog leuk om te vertellen! We zijn donderdag inderdaad bij het forum geweest. Alleen op de kinderafdeling want ik wilde verder niet naar boven. Dat was wel leuk (al had ik er eerlijk gezegd íets meer bij voorgesteld maar goed het was wel even leuk tijdverdrijf) en leuk om het forum gezien te hebben. Daarna wilden we lunchen bij Hartendief maar dat was helemaal donker en zag er niet zo leuk uit dus zijn we bij Brownies en Downies in de Oosterstraat gaan lunchen. Ook leuk en prima kindvriendelijk. In de vestiging in Haarlem zit een enorme leuke speelhoek, dat zat hier helaas niet maar verder wel leuk.

Vandaag wilden we naar 't bos maar ik ga toch straks maar rijden naar huis, dagje eerder, ivm de enorme storm die morgen over 't land schijnt te razen. Dus maar even veiligheid boven leuke dingen.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Feb 2020 10:32

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

Jammer dat je het vond tegenvallen Marin!

Hartendief lukt idd niet zo, echt jammer, want het heeft echt potentie.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Feb 2020 10:37

Re: Leuke kinderdingen Groningen en omgeving

In mijn hoofd had ik er denk ik te veel de Seattle library van gemaakt, die had echt een awesome speelhoekje waar we hebben gezeten. Dit was ook leuk hoor met die grote gaten met treinbaan en blokken erin en O'tje vond dat zeker even leuk en we hebben uiteraard even wat boekjes gelezen maar het is niet dat (als ik hier zou wonen) ik zou zeggen kom ik ga daar een middag zitten op een regenachtige dag. Dat vond ik op zich wel tegenvallen ja. Maar verder leuk om gezien te hebben.

En 't forum is idd enorm weggemoffeld zeg! Ik dacht idd dat je het vanaf de grote markt wel zou kunnen zien maar er wordt nu een flat gebouw voor gebouwd ofzo? Het was echt een zoektocht naar de ingang (al komt dat ook door die bouw nog).
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers