Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

<<

Anoniem291

Bericht 01 Feb 2020 16:58

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Vanmorgen boodschappen gedaan en naar
De dierenwinkel. Vanmiddag hadden we een verjaardag. Vanavond serie of film kijken thuis.

Morgen moet ik even broeken kopen voor mijn zoon want alle broeken gaan kapot en daarna langs m’n oma.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 01 Feb 2020 17:07

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Yes, weekend! Vandaag een poetsdagje, ben ook m’n dekbed aan het wassen, lekker fris. Zo komen mijn schoonouders eten. Morgen nog geen plannen, misschien ergens lunchen of borrelen maar dat zien we nog wel.
<<

Anoniem270

Bericht 01 Feb 2020 17:14

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Exogenesis schreef:Gister begon mijn weekend met in de namiddag een bioscoopbezoekje met mijn meisjes (Frozen 2). Daarna ben ik naar het theater geweest naar 'Mijn man begrijpt me niet' met Victoria Koblenko, Anouk Maas en Tanja Jess. Maar eerlijk gezegd vond ik het een dikke tegenvaller.. Ik vond het te simpel gespeeld. Kon nergens echt om lachen en het heeft me ook geen nieuwe inzichten gegeven. Echt jammer.

Vanavond ga ik uit eten bij onze buren (we wonen naast een oude melkfabriek en daar zit een restaurant in. Is heel leuk en de Indische rijsttafel is heerlijk!). Morgen niks bijzonders.
Hele weekend bezig met werk helaas. Het moet af (rapporten, analyses, unitplannen, voorbereidingen voor gesprekken).


Ik ben een paar weken geleden ook naar die voorstelling geweest. Vond er ook niks aan. De zaal was uitverkocht maar na de pauze waren er echt veel stoelen leeg. Had er meer van verwacht.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 01 Feb 2020 22:01

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Dank jullie wel!! Wij zijn naar een steakhouse geweest, ik heb genoten en mijn jongens ook!!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Feb 2020 22:16

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Gefeliciteerd Myloon!

Ik zit een weekend in Kopenhagen met vriendinnen :cheering:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Feb 2020 05:26

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Hier weekend alweer voorbij! Vrijdagmiddag was man vrij dus met zijn allen naar de speeltuin, zaterdagochtend met club vriendinnen afgesproken en dat liep uit tot na de lunch (en R. vermaakte zich in de waterspeeltuin die erbij was, hoe ideaal). Zaterdagmiddag hele middag in het zwembad gelegen want het was hier 45 graden, ugh. Vanmorgen kwam een vriendin koffiedrinken met haar dochter en nu is man met zoon naar de winkel zodat ik even lekker kan niksen. Drukke week voor de boeg dus is wel even lekker.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Feb 2020 05:28

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ise schreef:Gefeliciteerd Myloon!

Deze titel is trouwens wel irritant als je het topic leest op je telefoon ?


Haha, dat had ik met het topic van Fred: Medewerkerstevredenheidsonderzoek. Wat een onmogelijk woord is dat ook.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 02 Feb 2020 08:02

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik ben dit hele weekend vrij, heerlijk!
Gisterochtend hebben we zoon bij mijn vader gebracht zodat we even samen de stad in konden gaan. Ik heb oa een nieuwe telefoon gekocht.
Daarna hebben we thuis met z'n drietjes pizza gegeten en ben ik de hele avond niet meer van de bank af gekomen, lekker met een wijntje voor de tv!

Vandaag hebben we nog geen plannen. Misschien vanavond uit eten maar we zien wel hoe de dag loopt.
10.04.17
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 02 Feb 2020 09:20

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik ben vrijdag naar de kapper geweest, weer mooi bijgekleurd en geknipt. Daarna geluncht met een vriendin en s middags konden mijn vriend en ik weer in ons nieuwe huis kijken. Het schiet nu echt op! S avonds hebben we geborreld in onze stamkroeg.

Gister de hele dag op pad geweest voor het nieuwe huis. De vloer voor boven uitgezocht en offertes laten maken voor de raambekleding. S avonds lekker avondje niks.

Ik ben nu aan het poetsen in huis, de was, kattenbakken etc. Verder nog geen spannende plannen voor vandaag..
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Feb 2020 10:50

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Taeda schreef:Ik zit een weekend in Kopenhagen met vriendinnen :cheering:

Leuk! Hoe heb/had je het daar?
#teammaple🍁
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 02 Feb 2020 21:29

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik heb een gezellig weekend gehad! Vrijdag was ik vrij, overdag lekker wat aangerommeld, verse bloemen gekocht, stuk gewandeld met de hond en geluncht met m'n neefje, en daarna geborreld met vrienden.
Zaterdag was ik ook vrij, in de ochtend kregen we visite, ik de middag wat geshopt met m'n vriend, daarna naar de stad, eerst geborreld en daarna uit eten met het voetbal elftal van m'n vriend.
Vandaag gewerkt, en nu nog wat tv kijken. Morgen en overmorgen weer lekker vrij!
<<

Anoniem301

Bericht 02 Feb 2020 23:12

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Het weekend is alweer voorbij maar heb een fijn weekend gehad.

Vrijdagmiddag lekker naar de kapper geweest, in de avond thuis.

Zaterdag met mijn man onze verjaardag gevierd voor familie. En vandaag een lekker hangdagje gehad met mijn gezin.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Feb 2020 22:28

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Urban Naked schreef:
Taeda schreef:Ik zit een weekend in Kopenhagen met vriendinnen :cheering:

Leuk! Hoe heb/had je het daar?

Het was erg leuk en gezellig! Fijn om rustig te kunnen ontbijten, rond te kunnen kijken, fietsen, shoppen, warme koffie te drinken en natuurlijk leuk om dit met vriendinnen te delen. Het weer viel alles mee, het is wel twee dagen grijs geweest, maar we hebben niks hoeven laten door regenbuien. We hebben de hoogtepunten van Kopenhagen gezien (zijn er niet heel veel :wink:), lekker en afwisselend gegeten en zijn ook nog eens geslaagd met shoppen. Om dan zondagavond weer opgehaald te worden door mijn man met de oudste en thuis de jongste al slapen even te kroelen is ook weer genieten. Mooie herinnering rijker :heart:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers