Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sport(en) doen jullie?

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 15 Jan 2020 07:19

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Caulfield schreef:Wandelen is bewegen en dat is hartstikke goed Hugo!

Stevig doorwandelen schijnt zelfs beter te zijn dan hardlopen.

Ik doe 1 a 2 keer per week een uurtje Club Power (krachttraining in groep op muziek), en daarnaast nog twee keer per week hardlopen of wandelen (hangt af van mijn zin in hardlopen, sinds mijn laatste blessure is de liefde flink bekoeld, maar ik kan het nog niet helemaal loslaten).
<<

Anoniem279

Bericht 15 Jan 2020 07:28

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Fred schreef:Ik zie weinig teamsporten of sporten waar je een tegenstander voor nodig hebt tegen komen.
Sowieso loopt bij de meeste sportclubs het aantal leden terug, maar ik zou eigenlijk nog wel een vraag willen toevoegen. Zit je bij bij een sportvereniging?

Zelf zit ik bij 2 sportverenigingen (als je denksport/bordspellen ook ziet als sport dan nog meer).

Ik heb best een eenzijdig beeld en kan eigenlijk alleen maar over de voetbalverenigingen meepraten en dan alleen ook nog eens in mijn eigen woonplaats, maar bij onze verenigingen is het zo dat de jeugd vaak enorm vol zit en er enorm gepuzzeld moet worden om alle kinderen te kunnen plaatsen. Maar inderdaad de senioren ziinner een heel stuk minder. Hier merk je toch sterkedrank jongeren vanaf een jaar of 15-16 een bijbaan krijgen en dan is de sportclub uiteindelijk vaak toch het eerste wat ze opgeven. Want de wedstrijden zijn doorgaans op zaterdag en dat is juist één van de weinige volle dagen dat ze kunnen werken. Soms komen die jongeren na een paar jaar, of als volwassene terug, maar vaak ook niet. En kiezen ze idd voor een sportschool, met minder verplichtingen en waar je zelf kunt bepalen wanneer je gaat en óf je gaat.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 15 Jan 2020 09:23

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik dans 2 a 3x per week salsa. En voor iemand zegt dat dansen geen sport is, dat is dus onzin. ;)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 15 Jan 2020 09:58

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Hmm ;) ik hockey 1 keer per week, ik golf (beiden dus in een vereniging), ik doe de sportschool en ik wandel regelmatig. Tot voor kort mijn schouder nog getraind bij de fysio in het zwembad, maar dat is nu klaar, er ontstaat weer meer ruimte in de agenda :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Jan 2020 10:35

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik ben vorig jaar gestopt met mijn teamsport. Het viel niet meer te combineren met werk gezin en andere dingen. Ik speelde in een midweek team dus alleen wedstrijden door de week en geen training. Het was of enorm haasten met eten of ik had zoveel tijd dat ik echt zat te wachten tot ik weg kon. Dan waren de wedstrijden zo laat dat ik laat sliep en de volgende dag er weer last van had. Daarbij kreeg ik lichamelijk teveel klachten. Dus allerlei verschillende redenen.
2015 💙
<<

Anoniem271

Bericht 15 Jan 2020 10:40

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Momenteel helemaal niks. Ik heb het fitnessen vorig jaar laten vallen toen ik met mijn paniekaanvallen zat. Misschien dat ik het ooit weer op ga pakken.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Jan 2020 11:04

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Eens per week kickboksen en eens per week bokszaktraining, bij de boksschool.
Als het straks beter weer is, meestal vanaf maart dan loop ik ook twee keer in de week hard.
<<

Anoniem273

Bericht 15 Jan 2020 11:49

Re: Welke sport(en) doen jullie?

1 á 2 keer per week een groepsles HiiT bij een sportvereniging in het dorp waar ik woon.
Soms doe ik daar ook een lesje yoga, ligt eraan welke lerares het geeft want ik vind het vaak iets te zweverig.
<<

Anoniem326

Bericht 15 Jan 2020 11:53

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik krijg sport echt niet ingepast in mijn weken. Het lukt gewoon niet. Daarom probeer ik zoveel mogelijk te lopen. Bijvoorbeeld van station naar locatie en weer terug (i.p.v. met de bus) en de trap te pakken.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 15 Jan 2020 12:01

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik probeer elke dag een wandeling te maken tussen de 5 en 8 km.
Ik zwem 2 keer per week 1 km in baantjes.

Vroeger heb ik jaren op volleybal gezeten maar door mijn onregelmatige diensten kon ik dat niet meer doen.
In de (nabije) toekomst wil ik regelmatiger gaan werken en dan weer beginnen met volleybal.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 15 Jan 2020 12:08

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik ben net begonnen met boksen (sparren) en ik vind het serieus geweldig! Even alles er letterlijk uitslaan. Dat doe ik nu 1 keer per week.

Verder basketbal: we trainen met een groepje moeders van het basketbalteam van mijn zoon eens per week recreatief. Vooral heel gezellig!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Jan 2020 15:43

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Zo, ik heb me net maar eens aangemeld bij AnyTime.
Ze hebben nu ook een actie met 1 maand gratis, dus kan ik het ook mooi even uitproberen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 15 Jan 2020 15:56

Re: Welke sport(en) doen jullie?

2x per week ga ik naar crossfit en 1 of 2x per week loop ik hard. Niet heel hard trouwens, maar ik doe een poging.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 15 Jan 2020 18:12

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Filoria schreef:Liadan, wat leuk dat de atletiekvereniging iets voor ouders aanbiedt tijdens de training voor de kinderen! Doen er veel ouders mee?


Niet heel veel, ik denk ongeveer 10 steeds gemiddeld. We hadden het er vorige week nog over dat het leuk zou zijn als er zich weer wat meer nieuwe mensen aan zouden sluiten.
Maar het is wel erg leuk dat ze het aanbieden inderdaad en ik vind het heerlijk om in de ochtend in het bos hard te lopen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Jan 2020 00:07

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik heb jaren aan een teamsport gedaan, maar door blessures helaas moeten stoppen.

Voor deze zwangerschap was ik begonnen met hardlopen en deed ik aan steps. Beide wil ik straks weer oppakken.

Nu zwem ik elke week een uurtje.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Neva

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 27 Jul 2015 10:34

Bericht 31 Jan 2020 20:03

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik heb jaren niet aan sport gedaan, ik kon geen geschikte sport vinden in combinatie met onregelmatig werken en gezin.
Doordat ik sinds dit jaar minder onregelmatig werk ben ik nu met 2x per week met waterpolo begonnen.

Vroeger heel veel gezwommen, volleybal en handbal gedaan.
Daarnaast ook aan stijldansen gedaan.

Ik werk als verpleegkundige in de ouderenzorg en maak daar per dag ook aardig wat kilometers
Never let go of your dreams
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 31 Jan 2020 20:12

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik ben net weer begonnen met paaldansen, maar merk wel dat ik echt van ver moet komen. Vooral mijn buikspieren zijn echt belabberd ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers