Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De laatste week van januari!

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Jan 2020 22:36

Re: De laatste week van januari!

Vandaag gewerkt.
Morgen ochtend boodschappen halen. Smiddags met de oudste naar zwemles. Daarna eten wij met zijn allen bij mijn ouders. De meisjes blijven daar slapen.
Woensdag ochtend optijd naar Groningen naar het ziekenhuis voor gesprekken. En late dienst werken.
Donderdag is de oudste vrij jongste moet wel naar de peuter in de ochtend.
Vrijdag is oudste ook vrij dan gaan wij misschien naar Groningen.
Het weekend nog geen plannen.
2014 2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Jan 2020 22:43

Re: De laatste week van januari!

Vandaag gewerkt
Morgen: Dagje vrij en het huis helemaal voor mij alleen! Voor 's ochtends heb ik een massage gepland staan, de rest van de dag ga ik zo goed als niks doen. Echt even aan toe ?
Woensdag: Werken
Donderdag: Werken
Vrijdag: Met de meisjes, geen spannende plannen
Zaterdag: Huishouden, boodschappen ed.
Zondag: Naar een verjaardag

Ik heb nooit van die spannende weken, haha
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kira

Bericht 27 Jan 2020 23:21

Re: De laatste week van januari!

Ik blijf de hele week in het ziekenhuis, proberen weer mobiel te worden.
Hopelijk mag ik vrijdag naar huis en dan denk (hoop) ik dat ik weer wat meer kan dan afgelopen week dus dan ga ik thuis een beetje m'n gangetje en voornamelijk Netflixen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 27 Jan 2020 23:53

Re: De laatste week van januari!

Vandaag tm vrijdag overdag werken

Maandagavond lezing/cursus Architectuur in Japan
Dinsdagavond wandelrondje met buurvrouw en meteen bijkletsen
Donderdagavond of vrijdagavond misschien naar Leeuwarden om de vuurshow van Cie Carabosse te zien. Heb een andere show van hun jaren geleden bij Deventer op Stelten gezien en vond het toen erg indrukwekkend. Is wel weersafhankelijk of ik er naar toe ga
http://ciecarabosse.fr/fr/actu/#main-content
https://www.visitleeuwarden.com/nl/comp ... leeuwarden
https://www.friesland.nl/nl/plannen/eve ... ons-de-feu

Zaterdag lunchen via Social Deal in Nieuwleusen
Zateravond naar theater, georganiseerd door de Rabobank: Trijntje Oosterhuis, Danny de Munk en 2 regionale muziekkorpsen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Jan 2020 11:26

Re: De laatste week van januari!

Stomme week deze week...aan het einde van de week is het alweer 9 jaar geleden dat mijn moeder stierf. Ik ben altijd die hele voorafgaande week een beetje down en emotioneel, ga weer terug in de tijden ga weer na wat er toen, 9 jaar geleden op dit moment gebeurde.

Gisteren was ik vrij, in de ochtend met de jongste naar het CB geweest. Heeft zijn vaccinaties weer gehad. In de middag, uit school, even met beide kinderen naar mijn zusje en de kinderen geweest.
Vandaag, werken
Woensdag, vrij, ik denk dat ik in de ochtend even met de jongste naar mijn vader en zijn vriendin rijd. In de avond sporten.
Donderdag, werken.
\vrijdag, werken en sterfdag van mijn moeder. In de avond ga ik uit eten met mijn vader en zusje en daarna gaan we naar Gerard van Maasakkers. Muziek waar mijn ouders van hielden.
Zaterdag, wandelen in Ede op de hei, naar de plek waar mijn moeder is uitgestrooid. In de middag vieren we mijn vaders verjaardag die zondag jarig is.
Zondag, nog geen plannen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem321

Bericht 28 Jan 2020 11:54

Re: De laatste week van januari!

Ach MdU, het gemis blijft en als het dan weer die tijd van het jaar is, komt het verdriet natuurlijk ook weer naar boven. Sterkte!

Voor mij een gewone week.
Gisteren gewerkt, 's avonds gesport
Vandaag werken en vanavond komt er een vriendin en dan help ik haar met een sollicitatiebrief.
Morgenochtend vrij. Als zoontje niet uitslaapt ga ik 's ochtends sporten en dan gaat hij gewoon mee en 's middags werk ik.
Donderdag: vrij,
Vrijdag: werken en 's avonds sporten
Weekend: niks! Hoera!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers