Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maxi Cosi Mura 3 of 4?

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Nov 2013 18:34

Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Met welke wagen heb je ervaring en hoe bevalt deze?

Ik kan de Mura 3 van iemand overnemen, maar is deze wel stabiel bij bijvoorbeeld een stoepje afgaan?
Zijn ze stevig?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem97

Bericht 18 Nov 2013 18:40

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Wij hadden de 4 en daar was ik heel tevreden over. Vond het een hele fijne wagen die overal goed liep. Wij gingen regelmatig naar het bos en daar liep hij ook prima ( voordat ik de draagdoek ontdekte)
<<

Anoniem16

Bericht 18 Nov 2013 18:43

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ik heb een 3 maar zou er nooit meer voor kiezen. Ik heb er echt spijt van. oa doordat het zitgedeelte vd wandelwagen inzet in mijn ogen altijd te schuin zit, in vergelijking met andere merken, je kan nergens tussendoor in winkels.

Voordelen wel; redelijk makkelijk te sturen, je kunt hem makkelijk inklappen.
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 18 Nov 2013 18:49

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Wij hebben de mura 4. Een zijn er heel tevreden over. Zou hem zo weer kopen. Hij wordt hier straks voor de derde ook gebruik.
Ik kan gewoon in alle winkels met de Mura. En ik vind het stoeltje goed. Lekker stoer!!
Laatst gewijzigd door Bruintje beer op 18 Nov 2013 18:51, in totaal 2 keer gewijzigd.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Anoniem97

Bericht 18 Nov 2013 18:50

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Dat van die winkel en het stoeltje herken ik trouwens niet.
<<

Anoniem16

Bericht 18 Nov 2013 18:54

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ik vind dat stoeltje veel te schuin staan, waardoor de kinderen continue naar voren hangen om te kijken.

Als ik alles geweten ahd had ik hem nooit gekocht, ik ben hem overigens ook aan het verkopen..
<<

Anoniem162

Bericht 18 Nov 2013 19:15

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ik heb de mura 4 nu 2 jaar in gebruik. Vind het een heerlijke wagen, rijdt overal erg soepel (gewoon buiten maar ook in de bossen kan ik lekker lopen). Ik wou een stevige stoere wagen en een handgreep die goed in hoogte verstelbaar is (zodat mijn man er ook goed achter kan lopen)
De wagenbak is groot/lang dat vond ik wel fijn maar mijn baby toen vond van niet en hij ging met 5 maanden op zijn buik draaien en over de rand hangen om wat te zien. De wandelwageninzet zit er sindsdien op, ik vind het fijn dat hij 2 kanten op kan, dus naar je toe en van je af. Ook vind ik het stuurtje ideaal, mijn kind is daar echt dol op en hij blijft er beter door zitten, gaat niet te ver naar onderen hangen. Ik vind het stoeltje niet schuin staan, ook niet in verhouding met een andere kinderwagen, Hij zit er echt mooi in, de kap is ook mooi groot dus hij kan goed uit de zon (of regen zoals van het weekend) als dat nodig is.
Het mandje onderin vind ik klein maar dat vind ik niet zo'n ramp, ik ga er niet grote boodschappen mee doen omdat de winkel toch op 30 minuten enkele loopafstand zit.
<<

Anoniem162

Bericht 18 Nov 2013 19:17

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Printje schreef:Ik vind dat stoeltje veel te schuin staan, waardoor de kinderen continue naar voren hangen om te kijken.

Als ik alles geweten ahd had ik hem nooit gekocht, ik ben hem overigens ook aan het verkopen..


Maar zit R/N dan zover achter de kap ofzo? dat ze naar voren hangen om te kijken. Mijn kind doet dat nooit namelijk, die kan gewoon alles zien. (nu zijn er diverse kappen geweest door de jaren heen dus er zit wel verschil in hoever de kap achter/zijkant van de stoel valt als deze open is)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Nov 2013 19:35

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Wij hebben de Mutsy Evo, goedkoper en veelal dezelfde voordelen. R zit er hartstikke mooi in en ik kan hem iedereen aanraden; bij deze dus :)
R. 2013
D. 2016
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 18 Nov 2013 20:03

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Hier ook een mutsy fan! Alleen de 4rider, voorganger van de evo
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Zebraatje

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 09 Sep 2013 21:21

Bericht 18 Nov 2013 20:09

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Hier een Mura 3. Bevalt super!
wij hebben er geen last van dat hij instabiel is. Het voorwiel is ook gewoon een dubbelwiel dus stevig. Verder bevalt hij ook goed, kids zitten goed rechtop en de wagenbak is zo mooi groot. Beide kinderen hebben er lang in gelegen, ideaal.
Ik zou hem zo weer kunnen kopen
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 18 Nov 2013 20:42

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Wij hebben ook een mura 3. Prima wagen. Stabiel en rijdt soepel. Hadden hem tweedehands gekocht en gaan hem nu gebruiken voor ons tweede kindje.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Nov 2013 20:43

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ik ben ook nog dus heel blij met de mura 3! Vind het een hele fijne wagen.
L zit er goed in en hij rijdt stevig. Wat ik ook fijn vind is dat je het wiel voor ook vast kan zetten. In het bos vind ik dat prettiger rijden.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 18 Nov 2013 21:02

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Wij hebben de mura 4 en hij bevalt hier erg goed. Wat betreft de kruidvat en smalle paden...sinds dat hij hier verbouwd is en de paden breder zijn gaat het een stuk beter. Maar ik zie altijd iedereen moeilijk doen in de kruidvat ongeacht of het nou een MC mura is of een andere kinderwagen. Verder is het een fijne wagen die op elk terrein wel voort te bewegen is.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Anoniem171

Bericht 18 Nov 2013 21:09

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ik heb de Mura 4 en vind dit ook een topwagen:
- rijdt heel lekker, ook met één hand
- ruime bak
- zitje kan twee kanten op
- onderstel kan achterin mijn Toyota Aygo
<<

Anoniem16

Bericht 18 Nov 2013 22:15

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Mirthe schreef:
Printje schreef:Ik vind dat stoeltje veel te schuin staan, waardoor de kinderen continue naar voren hangen om te kijken.

Als ik alles geweten ahd had ik hem nooit gekocht, ik ben hem overigens ook aan het verkopen..


Maar zit R/N dan zover achter de kap ofzo? dat ze naar voren hangen om te kijken. Mijn kind doet dat nooit namelijk, die kan gewoon alles zien. (nu zijn er diverse kappen geweest door de jaren heen dus er zit wel verschil in hoever de kap achter/zijkant van de stoel valt als deze open is)


Maakt niet uit, met kap, zonder kap ik vind die stoel veel te veel naar achteren hangen. Irriteer me er al aan vanaf het moment dat R erin zit. Dan zie ik die kindjes in een Joolz?? zo heel fijn netjes recht zitten en in die maxi cosi hangen ze altijd, valt me bij iedere maxi cosi op, dat dat daarbij erger is dan bij andere wagens.
<<

ChiQ

Bericht 18 Nov 2013 22:31

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Printje schreef:
Mirthe schreef:
Printje schreef:Ik vind dat stoeltje veel te schuin staan, waardoor de kinderen continue naar voren hangen om te kijken.

Als ik alles geweten ahd had ik hem nooit gekocht, ik ben hem overigens ook aan het verkopen..


Maar zit R/N dan zover achter de kap ofzo? dat ze naar voren hangen om te kijken. Mijn kind doet dat nooit namelijk, die kan gewoon alles zien. (nu zijn er diverse kappen geweest door de jaren heen dus er zit wel verschil in hoever de kap achter/zijkant van de stoel valt als deze open is)


Maakt niet uit, met kap, zonder kap ik vind die stoel veel te veel naar achteren hangen. Irriteer me er al aan vanaf het moment dat R erin zit. Dan zie ik die kindjes in een Joolz?? zo heel fijn netjes recht zitten en in die maxi cosi hangen ze altijd, valt me bij iedere maxi cosi op, dat dat daarbij erger is dan bij andere wagens.

Klopt wat je zegt. Ik vind de Joolz ook een van de fijnste wagens voor kindjes! In bijna alle wagens lijkt t of t kind er in is gegooid.
<<

Anoniem16

Bericht 18 Nov 2013 22:32

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ja precies, ik kan het niet precies omschrijven en vind zo ook geen foto van de kinderen die het goed laat zien maar bij de Joolz denk ik echt ja dat kindje zit goed recht. Bij de maxi cosi vind ik ze er altijd zo wat schuin/ onderuit erin zitten.

Helaas vonden we het te duur om voor N een nieuwe wagen te kopen maar ik vind het nog altijd jammer dat ik dat toen allemaal niet wist :(
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 19 Nov 2013 11:54

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Over de mutsy gesproken. Vind het ook niet een ideale wagen. Hij rijdt heerlijk over welke weg dan ook, soepel wendbaar. Maar qua zitting voor de kleintjes niet ideaal. Als ze net over gaan, van wagenbak naar zitting, hangen ze ook veel te veel, riempjes sluiten niet mooi aan. Zitten er als een zoutzakken bij.
Heb hem gekregen van iemand, maar anders was ik ook wel verder gaan kijken.
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Nov 2013 12:28

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

R lag de eerste tijd in de wageninzet maar nu hij wat zit zit hij er wel mooi in vind ik.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 19 Nov 2013 16:24

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Printje schreef:
Mirthe schreef:
Printje schreef:Ik vind dat stoeltje veel te schuin staan, waardoor de kinderen continue naar voren hangen om te kijken.

Als ik alles geweten ahd had ik hem nooit gekocht, ik ben hem overigens ook aan het verkopen..


Maar zit R/N dan zover achter de kap ofzo? dat ze naar voren hangen om te kijken. Mijn kind doet dat nooit namelijk, die kan gewoon alles zien. (nu zijn er diverse kappen geweest door de jaren heen dus er zit wel verschil in hoever de kap achter/zijkant van de stoel valt als deze open is)


Maakt niet uit, met kap, zonder kap ik vind die stoel veel te veel naar achteren hangen. Irriteer me er al aan vanaf het moment dat R erin zit. Dan zie ik die kindjes in een Joolz?? zo heel fijn netjes recht zitten en in die maxi cosi hangen ze altijd, valt me bij iedere maxi cosi op, dat dat daarbij erger is dan bij andere wagens.


Ok, ik/mijn kindje heeft hier gelukkig geen last van dan. Hij hangt er niet meer in als in een andere wagen (hij zit ook wel eens in een andere wagen). Hij gaat er nu hij groter is wel vaker in hangen maar dat is omdat hij er gewoon uit wil omdat hij wil lopen maar niet omdat hij er niet goed in zit.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Nov 2013 20:08

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

De kwaliteit van Mutsy (transit) vind ik ook tegen vallen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Aggi

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:14

Bericht 20 Nov 2013 21:19

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Wij hebben nr 4 bevalt prima !!
Afbeelding

Ons lief mannetje geboren 25-08-11

Je was maar zo kort in mama´s buik, veel te kort. We vergeten je niet lief klein wondertje. MK 10 wkn 15-12-13
<<

Anoniem16

Bericht 20 Nov 2013 21:47

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

Ik zal vd week eens een foto maken en hier laten zien wat ik bedoel.
<<

Anoniem31

Bericht 21 Nov 2013 10:32

Re: Maxi Cosi Mura 3 of 4?

de nr 4 en bevalt prima!!. Ik vind de joolz een lelijke kinderwagen maar dat is smaak

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron