Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar zijn jullie verzekerd?

<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 20 Nov 2013 23:13

Waar zijn jullie verzekerd?

We zijn ons (lekker op tijd :nerd: ) aan het oriënteren naar welke verzekering we over willen stappen met ons koophuis en we krijgen via Vereniging Eigen Huis 15% korting bij de FBTO en voordeel hiervan is is dat we ook onze zorgverzekeringen hier in kunnen plaatsen, dus dan hebben we alles echt in 1 hoop. Maar vroeg mij af waar jullie je verzekerd hebben? En of dit bevalt en je deze verzekeringsmaatschappij aanraad, of juist niet?
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:07

Bericht 21 Nov 2013 01:04

Re: Waar zijn jullie verzekerd?

Wij hebben alle verzekeringen en de hypotheek bij de SNS.
Dat bevalt ons prima, ook omdat ze elk jaar kijken of er iets veranderen moet, dat is net gedaan en het scheelt ons weer 20 euro in de maand.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Nov 2013 08:13

Re: Waar zijn jullie verzekerd?

We hebben alles bij FBTO, ook vanwege de korting van Vereniging Eigen huis
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Nov 2013 09:33

Re: Waar zijn jullie verzekerd?

Ik zit nu nog bij Achmea Zilveren kruis, zodra alle premies bekend zijn ga ik kijken of ik kan overstappen en of het interessant is. Ik moet ook even kijken of de school waar ik nu werk ook iets collectief heeft en of dat voor mij interessant is. Nu zit ik nog bij mijn ouders in de collectiviteit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem5

Bericht 21 Nov 2013 09:53

Re: Waar zijn jullie verzekerd?

Wij zijn vanag volgende maand verzekerd met het All in woonpakket van Woongarant.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 21 Nov 2013 10:07

Re: Waar zijn jullie verzekerd?

TukTuk schreef:We hebben alles bij FBTO, ook vanwege de korting van Vereniging Eigen huis


Dit dus, behalve de zorgverzekeringen hier, die kon ik beter elders afsluiten

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers