Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 25 Jan 2020 10:42

Weekendplannen!

Zo, eindelijk weer weekend! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Mijn vriend is werken en ik zit te Netflixen in mijn pyjama ?
Zo even wat in het huishouden doen en wat boodschappen halen. Vanmiddag en vanavond 2 verjaardagen. Morgen geen plannen, lekker uitslapen en daarna ergens lunchen denk ik.

Fijn weekend allemaal!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 25 Jan 2020 10:53

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend iedereen!

Ik ga wandelen met een vriendin in Drenthe. Vanmiddag met mijn vriend wat leuks doen, ergens lunchen of borrelen. Vanavond Netflix avondje voor mezelf.

Morgen gaan we lunchen bij een sterrenrestaurant, heb er heel veel zin in!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Jan 2020 11:15

Re: Weekendplannen!

Wij gaan zometeen even bij een badkamerwinkel kijken om inspiratie op de doen voor de zolderbadkamer die we willen laten maken.

Vanmiddag hebben we het verjaardagsfeestje van nichtje dat zes geworden is. Hoop dat ik 't volhoud.

Morgenochtend gaat m'n man met zoontje even naar een speeltuin en koffietentje. En ik duik waarschijnlijk weer m'n bed in, afhankelijk van hoe ik me voel. En 's middags heb ik een borrel met moeders en kinderen uit de buurt bij het bieb café.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 25 Jan 2020 11:38

Re: Weekendplannen!

Och Marin, ben je zo moe?

Ik stond vanmorgen om 8h langs de lijn in de vrieskou. Vanmiddag ga ik iets doen met mn jongste, denk een museum. Vanavond lekker niks. Morgenochtend hardlopen en in de middag komt een vriendin. Tegen zessen ga ik naar IFFR.
<<

Anoniem271

Bericht 25 Jan 2020 11:39

Re: Weekendplannen!

We hebben vanmiddag een verjaardag en vanavond naar voetbal. Morgen helemaal geen plannen, even lekker bijkomen van deze week.

Fijn weekend!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Jan 2020 12:04

Re: Weekendplannen!

Man en ik zijn onderweg naar Zeist voor een nachtje weg.

Morgen gaan we weer op tijd terug, we hebben een surprise party van een goede vriend.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Jan 2020 12:05

Re: Weekendplannen!

Ik had me voorgenomen een rustig weekend te hebben, maar mijn vader ligt weer in het ziekenhuis (longontsteking). Dat wordt dus heen en weer pendelen dit weekend.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Jan 2020 12:08

Re: Weekendplannen!

Oh wat naar Chava! Sterkte!

Ik lig nog even lekker op de bank met hond en cappuccino :) Straks even grote wandeling maken, saampjes koffie drinken en dan ga ik naar een lunch met ongeveer 20 vrienden. Daarna de kroeg in om Australia Day te ‘vieren’.

Morgen dagje met de familie op pad!

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem271

Bericht 25 Jan 2020 12:21

Re: Weekendplannen!

Sterkte Chava!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 25 Jan 2020 12:37

Re: Weekendplannen!

Vanochtend naar zwemles geweest.
Man is nu met de oudste wat materiaal halen voor het klussen. Ik thuis een beetje rommelen met de jongste.
Vanmiddag met de kinderen naar ze bibliotheek, daar is wat te doen met muziek en en het boekje moppereend.

Morgenmiddag komen mijn schoonouders op de koffie. Verder geen plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Jan 2020 13:55

Re: Weekendplannen!

Caulfield schreef:Och Marin, ben je zo moe?



Moe en de hele dag door misselijk. Maar ja, hoort erbij. We eten bij schoonzusje (afhaal) pizza en ik zie daar nu al zo tegenop dat ik denk ik zelf een restje komkommersalade meeneem. Misschien beetje onbeleefd maar ik denk niet dat ik de pizza weg krijg.

Sterkte Chava!

Veel plezier Burn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem284

Bericht 25 Jan 2020 14:05

Re: Weekendplannen!

Sterkte Chava!
En Marin, ellendig die eerste weken hè met moe zijn en misselijkheid. Zet ‘m op!

Ik heb tot nu toe een rustige zaterdag. En sinds mijn dochter overdag weer beter slaapt ook echt even tijd voor mezelf weer. Vanmiddag boodschappen doen. Vanavond date night (ik weet dat we gaan eten, maar verder niet hoe wat waar).

Morgen misschien weer eens babyzwemmen en ‘s middags bij vrienden op bezoek.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 25 Jan 2020 14:57

Re: Weekendplannen!

Aah Marin ik weet precies hoe je je voelt. Maar sinds deze week voel ik me eindelijk wat beter! Hopelijk wordt het bij jou ook snel wat minder. ?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Jan 2020 15:17

Re: Weekendplannen!

Ik heb vrijdag examen dus moet het hele weekend studeren. Ik ben nu ondertussen een samenvatting aan het printen van ruim 100 blz :laughcry: Heb echt 0 motivatie voor dit gebeuren, maargoed, even doorzetten maar.

Sterkte met de moeheid en misselijkheid Marin!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 25 Jan 2020 15:40

Re: Weekendplannen!

Vrijdagavond erg gezellige verjaardag gehad.

Zaterdag rondleiding door de P.I. Nieuwegein. Zo vaak kun je geen kijkje nemen in een gevangenis.

Uitgebreide lunch nu bij Van der Valk Utrecht. Meteen hoofdmaaltijd van de dag.

Vanavond wil ik nog naar Levenslicht in Hasselt.
Levenslicht is een tijdelijk monument van 104 duizend ‘lichtgevende’ stenen om de slachtoffers van de Holocaust te herdenken. Alle gemeenten vanwaar Joden zijn gedeporteerd kunnen er deel van uitmaken
https://destadskoerier.nl/algemeen/tijd ... zwartsluis

https://www.4en5mei.nl/75-jaar-vrijheid ... /stilstaan

Zondag is altijd mijn wasdag, opruimdag, aantutdag. Misschien nog eind fietsen. Anders stukje wandelen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

lila

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 05 Jan 2014 19:17

Bericht 25 Jan 2020 17:33

Re: Weekendplannen!

Gister lekker uiteten geweest. Vandaag schoonmaken, boodschappen, shoppen en massage, vanavond wie is de mol kijken.
Morgenochtend denk ik even langs m’n opa en ‘s middags heb ik met vriendinnen afgesproken om te gaan borrelen.

Fijn weekend allemaal!
it's true that money doesn't buy happiness but it does buy chocolate which is kind of the same thing
<<

Anoniem307

Bericht 25 Jan 2020 21:17

Re: Weekendplannen!

Vandaag zijn we naar de markt geweest. We hebben een loempia gegeten en hebben brood gekocht. Daarna natvoer voor onze Jack bij de dierenwinkel. Morgen doen we niets. Maandag weer een nieuwe werkweek.
<<

Anoniem281

Bericht 25 Jan 2020 21:24

Re: Weekendplannen!

Vandaag zijn we bij m'n moeder helpen slepen...haar badkamer en wc is gerenoveerd en alles moest weer op z'n plek.

En daarna bij de oma van m'n man geweest. Die is 90 jaar en laatste tijd beetje eenzaam.. dus we gaan daar wat vaker langs laatste tijd.

Morgen ga ik met m'n moeder naar het Joods Historisch museum.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 25 Jan 2020 21:30

Re: Weekendplannen!

Gisteren heb ik eerst een halve dag gewerkt en daarna ben ik met mijn zus gaan shoppen.

Vandaag had de jongste eerst turnles en daarna hebben we de oudste naar een feestje gebracht. Daarna op bezoek geweest bij mijn neef en zijn vrouw.

Morgen geen wilde plannen. De oudste gaat naar de Chiro en ik ga wat rommelen in huis.
2012 & 2016
<<

Anoniem291

Bericht 25 Jan 2020 21:47

Re: Weekendplannen!

De bedoeling vandaag was om even naar de stad te gaan om wat laatste dingen te halen voor de baby en gymschoenen voor de oudste maar groepje vriendinnen stond opeens in huis voor een mini babyshower(high tea en gewoon gezellig) dus nu gaan we morgen maar even naar de stad en misschien naar schoonouders of mijn oma.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Jan 2020 23:53

Re: Weekendplannen!

Ik was gister vrij, overdag niet veel bijzonders. Pedicure is geweest, en 's avonds hadden we een etentje bij vrienden. Vandaag had ik een korte dag, van 10 tot 18 uur gewerkt, wat lekkere dingen van het werk meegenomen, en toen soort tapas avond thuis met m'n vriend. Morgen hele dag werken, begin om 9.30 uur, em hoop rond 21 uur klaar te zijn.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Jan 2020 00:11

Re: Weekendplannen!

Ik had vrijdag al weekend. Toen heb ik wat was weggewerkt, opgeruimd in huis, gewandeld met zoontje en verder weinig bijzonders.
Vanmorgen zijn we naar de keukenzaak geweest voor onze nieuwe keuken. Vanmiddag vierde mijn man zijn verjaardag, we hebben met de hele familie een flinke wandeling gemaakt in een mooi natuurgebied en daarna gezellig met zijn allen gegeten. Vanavond lekker op de bank voor de tv.
Morgen eigenlijk niet echt plannen, we zien wel.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 26 Jan 2020 09:35

Re: Weekendplannen!

Gisterochtend zijn wij bij mijn vader op het werk geweest om een nieuwe parketvloer uit te zoeken. Hij gaat hem helemaal zelf maken en het gaat volgens mij echt prachtig worden. Helaas moeten we daar nog wel een paar maanden op wachten!
Daarna heb ik gewerkt van 12:00 Tot 22:00 en toen heb ik nog geborreld met oud collega's die bij me aan het eten waren.

Vandaag moet ik om 12:00 weer werken, vriend en zoon komen vanavond een hapje eten.
10.04.17

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers