Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stakingen basisonderwijs

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Jan 2020 14:02

Re: Stakingen basisonderwijs

Ik had al redelijk wat weg gehaald, dacht dat ik alles weg had gehaald. Blijkbaar niet dus.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 24 Jan 2020 21:57

Re: Stakingen basisonderwijs

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat de juf van de jongste gaat staken. Hierdoor is de jongste donderdag vrij, onze werkdag voor beiden. Wel rot als je daar net mee zit. Gelukkig kan mijn man thuiswerken.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 25 Jan 2020 08:49

Re: Stakingen basisonderwijs

Ik kreeg pas afgelopen donderdag een mail met dat er daadwerkelijk gestaakt werd. Een week eerder op maandag wel een mail met vooraankondiging dat het kon zijn dat er gestaakt werd, maar dat er nog geïnventariseerd werd wie wel en niet. Ik vind dat uiteindelijk afgelopen donderdag definitief doorsturen wel erg laat, maar oké.
<<

Anoniem300

Bericht 25 Jan 2020 09:27

Re: Stakingen basisonderwijs

Nou wij kregen gisteren middag een mail, op 2 groepen na niet staken (onze kids beide maar school gewoon) en alleen op vrijdag.
Op donderdag staakt er niemand.
Wel gaan ze, om een statement te maken op vrijdag maar een halve dag naar school.
Vorige

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers