Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2020

<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 08 Jan 2020 21:37

Trouwen in 2020

Gaat er ook iemand trouwen in 2020? En wil daar ook iemand over kletsen in dit topic? ? Wij trouwen oktober 2020. Misschien leuk om tips uit te wisselen ?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jan 2020 22:16

Re: Trouwen in 2020

Gefeliciteerd Lourdes!
2014 2016
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Jan 2020 22:26

Re: Trouwen in 2020

Gefeliciteerd Lourdes! Ben je al lang verloofd? Ik ga trouwen in september. Hoef niet super veel voor te bereiden omdat we in het buitenland trouwen en we een weddingplanner hebben. Maar wel leuk om hier te komen kletsen ?
<<

Anoniem298

Bericht 09 Jan 2020 12:37

Re: Trouwen in 2020

Gefeliciteerd Lourdes! En jij ook, Scandic!

Wij zijn natuurlijk allang getrouwd, maar op 25 juli trouwen we officieel voor de kerk. We zijn op die datum 12,5 jaar getrouwd en daar maken we dan een soort bruiloft van, dus ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 09 Jan 2020 18:51

Re: Trouwen in 2020

Zoekt iemand nog een fotograaf ?

Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop nog altijd dat mijn vriend een keertje overstag gaat hahahaha
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 09 Jan 2020 23:03

Re: Trouwen in 2020

Dankjewel bosjesvrouw, Scandic, Jet en Blutsj. Jullie ook gefeliciteerd Scandic en Jet.

Scandic, wat gaaf dat je in het buitenland gaat trouwen! Waar gaan jullie trouwen? Welke datum wordt het ? Wij zijn sinds 2016 verloofd maar door een zwangerschap, koophuis en een schoonmoeder met kanker niet meteen onze bruiloft kunnen plannen. Nu het iets rustiger is kunnen we eindelijk ons focussen op de bruiloft. Superveel zin in!

Jet, ga je ook echt in een trouwjurk of doe je wat anders aan ?

Blutsj, we hebben al een fotograaf gelukkig. Die heb ik meteen geregeld toen ik de datum wist ?
<<

Anoniem298

Bericht 10 Jan 2020 09:37

Re: Trouwen in 2020

Wij zoeken nog een fotograaf! Alleen degene die ik wilde is net op vakantie op onze trouwdag ?? dus nu een andere zoeken.

Lourdes, ik doe geen echte trouwjurk aan, maar ga wel op zoek naar een mooie jurk. Ik hijs mn meiden ook in een mooie outfit, we maken er wel echt een feestje van. Ik denk alleen dat mn man geen pak aan wil, stel dat het 30 graden is is dat ook wel een beetje heftig haha.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 11 Jan 2020 09:57

Re: Trouwen in 2020

Sorry Jet!!!! ? was er graag bij geweest.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 12 Jan 2020 22:02

Re: Trouwen in 2020

Wij trouwen ook dit jaar. Eerst eind juni in Nederland en daarna 2 weken later op Aruba nog een keer met onze familie daar. Veel geregel dus!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem298

Bericht 13 Jan 2020 19:12

Re: Trouwen in 2020

Wat leuk, Mamsie! Lijkt me inderdaad een hoop geregel, maar wel enorm leuk zeg!

@all: Wat hebben jullie allemaal al geregeld?

Ik heb net de kerk vastgelegd, de planning met mijn man doorgenomen, dus in principe weten we hoe onze dag gaat lopen. We hebben verder tijd zat om alle puntjes op de i te zetten, dus dat ga ik ook gewoon op m'n gemak doen.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 14 Jan 2020 22:07

Re: Trouwen in 2020

Wat leuk, Mamsie! Wat tof dat je ook in het buitenland gaat trouwen. Ik wil al mijn familie er bij hebben dus voor ons is buitenland helaas niet haalbaar.

Jet, ben benieuwd welke jurk je gaat kiezen. Wij hebben volgens mij wel echt een goede fotograaf, als je wil kan ik zijn website aan je doorgeven. Welke provincie trouw je ?

Wij hebben al best veel geregeld:
Locatie
Taart (moet alleen nog de vulling doorgeven, ik vind het zo lastig kiezen)
Ringen
Jurk
Haar en make up artist
Fotograaf
Trouwvervoer
Gastenboek
Zelfstandige BABS

Uitnodigingen ben ik nog mee bezig, ik kan niet echt iets vinden naar mijn zin.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Jan 2020 14:30

Re: Trouwen in 2020

Lourdes, dat willen wij ook hoor! Wij trouwen groots in Nederland met al onze familie en vrienden en daarna klein op Aruba met onze familie die daar woont ?.
Lastig he die uitnodigingen! Waar heb jij jullie gastenboek besteld?

Wij hebben ook al wel wat geregeld, maar er moet nog veel!
- pak
- jurk
- locatie
- catering
- helft styling spullen
- taart was geregeld, maar heeft afgezegd!!
- ceremoniemeesters
- fotografen
- videograaf
- tent als back up
- haarstylist

Wel heel fijn is dat we alles op 1 locatie doen, scheelt best wat gedoe denk ik.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 18 Jan 2020 20:21

Re: Trouwen in 2020

Mamsie, ons gastenboek komt van Etsy. Rosé goud met wit en gepersonaliseerd. Precies in ons kleurenthema dus heel blij mee ! Hebben jullie ook een thema?
Wij trouwen ook op 1 locatie, superhandig. Welke locatie hebben jullie? (Als je dat kwijt wil)
<<

Anoniem298

Bericht 19 Jan 2020 12:06

Re: Trouwen in 2020

Ik wil ook een thema, maar weet nog niet wat! Ik dacht eerst black&white maar dat vind ik toch niet zo leuk voor een zomerbruiloft. Iemand die wil meedenken? We trouwen eerst in de kerk, snijden daarna de taart aan in onze tuin en gooien vanaf 17.30 uur de barbecue aan. Echt een tuinfeest. Het idee is om een tent neer te zetten en die te versieren, alleen is dus nog de vraag in welke kleur(en) we die versieringen doen. Als we het thema weten kunnen we ook verder met de kleding, uitnodigingen en de taart.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 23 Jan 2020 06:02

Re: Trouwen in 2020

Jet, wil je een thema of alleen een kleurenthema?

Op Pinterest kun je heel veel leuke thema's vinden voor je bruiloft.
Hawaï, Bohemian, etc.
Lastig he? Er is ook zoveel leuks!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Jan 2020 23:28

Re: Trouwen in 2020

Wij hebben een kleur thema, dusty rose met Blush, wit en kleine dingen in rose gold en sage green. Hoofdkleur is wel dusty rose.

Wij zijn deze dagen de bruidstaart aan het regelen, de styling en de babs. Ook de uitnodigingen staan op de planning, wij hebben een website gemaakt en daar komt ook veel info op. De vlucht naar Aruba is geboekt en ook de muziek is geregeld. Ondertussen ook nog zaken regelen voor op Aruba (trouwlocatie en verblijf etc.) dus flink druk! (Vind het stiekem maar niks al dat geregel.)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem298

Bericht 26 Jan 2020 21:28

Re: Trouwen in 2020

Wow, Mamsie, je bent er maar druk mee! Wel fijn als alles geregeld is. Regelen jullie alles samen of hebben jullie ook nog een ceremoniemeester die dingen uit handen neemt?

We zijn uit het thema, althans, IK ben eruit. Ik vroeg mijn man wat hij voor thema hij wilde, hij keek me aan of hij water zag branden en zei dat ik dat alsjeblieft zelf uit moest zoeken. Prima, hahaha. Dus ik heb nu gekozen voor Red&Black&White. Ik heb de uitnodiging al in die stijl gemaakt en ik vind hem echt gaaf geworden. Nu op zoek naar een outfit en decoratie (heb al best veel online gevonden, ook leuke ideeën op Pinterest). Oh ja en ik heb ook ideeën opgeslagen voor de taart, die ga ik zelf maken (wellicht met hulp van een vriendin). De afspraak met de kapper staat ook, dus ik ben ook op zoek naar leuke kapsels. Nog best een hoop geregel, pfff. Ik snap wel dat mensen maar 1x willen trouwen haha.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Jan 2020 21:54

Re: Trouwen in 2020

Ik vind dit dus echt heel grappig om te lezen, want ik heb nog vet weinig geregeld! Nouja, we hebben vliegtickets en een onderkomen voor iedereen, dat is fijn :smile: Toevallig net de fotograaf doorgegeven aan de weddingplanner. We trouwen ‘gewoon’ op het strand bij een vrij simpel restaurantje, dus dat is allemaal niet zo moeilijk. En tja, het is Griekenland en daar zijn ze ook niet zo van de planning he :laughcry:
We hebben toevallig wel deze week een afspraak voor trouwringen. Ik ben heel benieuwd want we willen witgoud en de prijs is écht hoog nu :thumbdown:
Wij hebben als thema/dresscode trouwens Pastel Chic gekozen. Qua styling, doen jullie dat zelf? Ik wil het een en ander gaan kopen en meenemen, heb een extra koffer geboekt daarvoor zelfs!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 27 Jan 2020 13:07

Re: Trouwen in 2020

Een paar maanden geleden had ik ook nog weinig geregeld. Maar wij trouwen in juni en de tijd gaat stiekem toch wel snel.
Wij hebben geen weddingplanner of ceremoniemeester die ons dingen uit handen neemt. We hebben alleen ceremoniemeesters ingehuurd voor op de dag zelf. Verder regelen we bijna alles met zijn 2e en hebben we wel een styliste (kennis) die ons helpt daarmee.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 06 Feb 2020 13:47

Re: Trouwen in 2020

Mocht er iemand nog op zoek zijn naar ring kussentjes, die heb ik wel. Mag je hebben voor verzendkosten ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 07 Feb 2020 20:51

Re: Trouwen in 2020

Wij doen de styling gedeeltelijk zelf en gedeeltelijk door de locatie. Ik heb al allemaal dingen besteld bij Ali. Gisteren zijn de lichtletters binnengekomen en van de week ook de Photobooth vastgezet.
Hoe werkt dat eigenlijk met een huwelijk in Griekenland? Is dat puur ceremonieel of wel gelijk voor de wet? Gaat er dan ook een NL Babs mee?

Ik wil nog heel graag bloemen maar jezus, wat is dat duur! Lijkt me zo leuk om tijdens de ceremonie mooie bloemen aan de stoelen te hangen. Ik kijk nog even verder naar een fijne bloemist. Als jullie tips hebben in de regio Zoetermeer, heel graag!

Ringkussentjes niet nodig Burn, maar wel heel lief van je!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Feb 2020 19:37

Re: Trouwen in 2020

Bloemen tikken inderdaad echt heel snel aan Lourdes! Wij hebben daardoor destijds gekozen voor grote potten vol blauwe hortensia's her en der in de trouwzaal. Die zijn groots maar niet zo duur. En we hebben ze daarna in de tuin gepland en dat is wel erg leuk.
Kijk dus goed tactisch naar welke bloemen goedkoper zijn en ook in het seizoen. Dat kan wel schelen. Een typisch bloemetje wat veel gebruikt wordt in bruiloften is gipskruid, dat is lieflijk en niet zo duur.

Ook een optie is een pluktuin (de dag ervoor) en veldboeketjes plukken en die in vaasjes doen (of hangen aan de stoelen).
Let's discover the world together.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 08 Feb 2020 21:07

Re: Trouwen in 2020

Ja bloemen kunnen inderdaad erg duur zijn. Wij waren 440 euro kwijt aan bloemen. Je zou ook zelf kleine boeketjes kunnen maken en vaasjes e.d. kunnen vullen.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 08 Feb 2020 21:48

Re: Trouwen in 2020

Misschien een gekke vraag Marin, maar heb je daar foto's van? Ben wel benieuwd hoe dat staat! Ik wilde idd gipskruid gaan gebruiken en eucalyptus vind ik ook erg leuk!
Dank voor de tip van de pluktuin, die ga ik onthouden!

Monte, hoeveel bloemen (en welke) had je voor dat bedrag en in welk seizoen ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Feb 2020 21:58

Re: Trouwen in 2020

Ja hoor, dat mag je gerust vragen. Vind het wel jammer dat onze fotograaf die details niet enorm goed op de foto heeft gezet, maar hier zie je de potten wel goed.

Afbeelding

Afbeelding

En bij het diner hadden we simpele vaasjes (wijnflessen die we zelf hadden 'gespaard') met lavendel en gipskruid. Simpel maar effectief.

Afbeelding

En m'n bruidsboeket was ook niet zo duur, lavendel, olijftakken en Italiaanse kruiden.

Afbeelding


Ik weet het niet exact meer maar geloof dat we rond de 250 euro zijn gebleven voor alle bloemen. Op alle kosten viel dat dus reuze mee!

Eucalyptus vind ik ook erg mooi inderdaad. Ik heb daar met de kerstdagen de buitentrap mee versierd en was voor 12 euro klaar! Viel ook erg mee!
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers