Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel uur werk jij?

<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 10 Jan 2020 21:44

Re: Hoeveel uur werk jij?

36 uur in 4 dagen
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 11 Jan 2020 14:28

Re: Hoeveel uur werk jij?

Kees schreef:
Hugo schreef:Ik werk er 40 maar ik zou graag minder werken. Dat is helaas financieel helaas niet mogelijk dus ik kijk nu voor een andere baan zodat het misschien wel mogelijk is.

Ik zou dit goed bekijken en berekenen hoe je dan met je toeslagen komt. Collega van mij werkt 3 dagen en krijgt door de toeslagen best wat binnen.


Ja, maar dit is wel erg afhankelijk of je een sociale huurwoning hebt en kinderen. Heb je dat niet, dan krijg je alleen zorgtoeslag en ik denk niet dat je daar die 16 uur minder werken mee recht trekt.

Ik werk zelf 28u in 3,5 dag.
<<

Anoniem283

Bericht 22 Jan 2020 10:58

Re: Hoeveel uur werk jij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem283 op 13 Mrt 2020 20:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Jan 2020 13:06

Re: Hoeveel uur werk jij?

Ik zou naar 28 uur gaan als je je toch zit te vervelen thuis. Ik zie het dilemma niet zo goed maar dat kan aan mij liggen :)

♥♥
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 22 Jan 2020 13:45

Re: Hoeveel uur werk jij?

Ligt eraan. Persoonlijk vind ik vrije tijd meer waard dan extra werken. Ik doe wat huishoudzaakjes. Dan hoef ik dat niet in het weekend te doen en straks als het mooie weer er weer aan gaat komen ga ik mtb-en. Naar 40 uur ga ik niet meer terug. Nu werk ik 32 en voor een functie heel dichtbij zou ik best naar 36 willen gaan, maar meer ik niet.
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 23:00

Bericht 22 Jan 2020 15:16

Re: Hoeveel uur werk jij?

smiley, ik zou persoonlijk voor mn kind kiezen en op het werk duidelijk maken dat je de woensdag graag vrij wil zijn voor je kind en dat je dan niet gebeld wil worden.
Ik vind het persoonlijk belangrijk om tijd in de kinderen te steken dan meer werken.

ik werk 8 uur per week in de thuiszorg, maar heb ouderschapsverlof waardoor ik 4 uur in de week werk. meestal zijn dit 2 diensten van 6 uur per maand.
verder sta ik nog 9u per week in mn eigen winkel en ben ik daar thuis nog een paar uur per week mee bezig.

wij hebben er voor gekozen dat ik minder werk zodat ik thuis ben bij de kinderen, hier door hoeven ze niet naar een bso oid. Ook werk ik minder bij mn betaalde baan om meer tijd en energie in mijn winkel te steken om die ooit te laten uitgroeien tot een fulltime winkel met dagbesteding.
zussieskleding
<<

Anoniem283

Bericht 22 Jan 2020 20:45

Re: Hoeveel uur werk jij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem283 op 13 Mrt 2020 20:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 22 Jan 2020 22:00

Re: Hoeveel uur werk jij?

Ik werk 20 uur per week.
In de even week op maandag 8 uur, dinsdagochtend 3 uurtjes vanuit huis en de woensdag 8 uur.
In de oneven week werk ik op de dinsdag 8 uur, woensdag 8 uur en vrijdag 5 uur.
Het bevalt me erg goed zo.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 23 Jan 2020 01:25

Re: Hoeveel uur werk jij?

Ik werk op papier 28,8 uur en in de praktijk 32 uur in vier dagen met in principe een vaste vrije dag die ik naar wens flexibel kan schuiven. De overuren die ik maak krijg ik tijd voor tijd terug.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers