Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het creabea topic!

<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 22 Jan 2020 15:05

Re: Het creabea topic!

Ik ben sinds kort ook begonnen met daimond painting. Vond het ook lastig wat ik zou willen maken. Ik heb nu gekozen voor een Tinkerbell. Die wil ik misschien in de slaapkamer hangen.
Heb er al weer een aantal in mijn mandje zitten bij ali. Ik denk dat het iets van pokemon voor mijn zoontje.
Dit is de tinkerbell, alleen jammer dat de tekst niet goed te lezen is.
Afbeelding

Ik heb de steentje op deze manier opgeborgen. Als ik maar een enkele steentjes moet hebben kan ik ze zo uit het bakje pakken. Is van de action.
Afbeelding
Ons boefje 24-08-2010
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 22 Jan 2020 15:14

Re: Het creabea topic!

Dan koop je dus een set zonder steentjes?
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Jan 2020 15:18

Re: Het creabea topic!

Ik heb trouwens mijn diamond painting gewoon via bol.com besteld, hij was er de volgende dag. Ik heb ook een lichtplaat gekocht, werkt super handig. Ik kan hierdoor de symbolen veel beter lezen en s avonds al helemaal prettig.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 22 Jan 2020 16:12

Re: Het creabea topic!

Huppekee schreef:Dan koop je dus een set zonder steentjes?

Ik heb het bij ali besteld en de set is compleet. Een pen (noem je dat zo), een bakje, pincet, de afbeelding en de steentjes.
Het zijn geen afsluitbare zakjes dus heb ik de bakjes gekocht. Vind ik ook makkelijker om de letters/nummers te zoeken die ik nodig heb op dat moment.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Jan 2020 16:36

Re: Het creabea topic!

Bij Ali heb je ook van die doosjes om de steentjes in te bewaren

Ik heb er 1 gekocht, maar nog nooit gedaan. Gekocht omdat t me leuk leek maken eigenlijk zo maar eerste de beste gepakt zonder echt verder te kijken naar de afbeelding..
Heb er nu 3 besteld, met paarden, en die kunnen dan op de kamer van de meisjes. Heb trouwens wel kleintjes besteld, 15x20.

Heb ook de kindervarianten gehad, vonden de meiden ook leuk (voor even.. )
Laatst gewijzigd door Elroya op 02 Aug 2020 13:52, in totaal 2 keer gewijzigd.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Jan 2020 17:02

Re: Het creabea topic!

sabje schreef:
Huppekee schreef:Dan koop je dus een set zonder steentjes?

Ik heb het bij ali besteld en de set is compleet. Een pen (noem je dat zo), een bakje, pincet, de afbeelding en de steentjes.
Het zijn geen afsluitbare zakjes dus heb ik de bakjes gekocht. Vind ik ook makkelijker om de letters/nummers te zoeken die ik nodig heb op dat moment.


Ik heb ook bakjes gekocht en deze gestickerd, werkt makkelijk.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 27 Jan 2020 10:13

Re: Het creabea topic!

Papillio schreef:
Fantine schreef:
Waar bestel je ze en wat doe je er naderhand mee? En waar bewaar je alle kleuren in? Ik ben enthousiast het werkt voor mij ontspannend.


De steentjes bewaar ik hier in: https://www.boekenvoordeel.nl/hobby/ove ... akjes.html


Die bakjes van de action bleken toch niet zo handig te zijn, je krijgt de steentjes er heel lastig weer uit, dus ik heb nu ook twee van deze opbergdozen gekocht. Heel handig trouwens dat de kleurcodes hetzelfde zijn als DMC, wist ik niet! Dan kun je overgebleven steentjes dus ook gebruiken voor andere sets?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mrt 2020 17:09

Re: Het creabea topic!

Terwijl zoontje aan 't verven was, heb ik een kaartje voor m'n jarige zus gemaakt. Ik word zo rustig van bloemen schilderen merk ik! Vind ik zo leuk! Alleen de teksten lukken me nooit goed. Dat kan ik dan weer niet zo mooi.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 09 Mrt 2020 17:27

Re: Het creabea topic!

Mooi marin, en leuk zo’n persoonlijke kaart!
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 11 Mrt 2020 10:55

Re: Het creabea topic!

Mooi Marin! F vindt ‘m ook mooi, die zit op mijn schoot even mee te kijken en begon uit zichzelf: ‘mooi, mooi, mooi’.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

laura.creates.it

Bericht 30 Mrt 2020 09:47

Re: Het creabea topic!

.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2020 15:30

Re: Het creabea topic!

Voor wie van Blond en kleuren houdt;

https://www.blond-amsterdam.com/nl/blon ... eurplaten/
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Apr 2020 17:57

Re: Het creabea topic!

Leuk savi!
Ze hebben ook echt actuele thema’s, leuk om ook iets te kleuren te hebben als de kinderen knutselen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Apr 2020 21:53

Re: Het creabea topic!

Rebecca schreef:Mooi Marin! F vindt ‘m ook mooi, die zit op mijn schoot even mee te kijken en begon uit zichzelf: ‘mooi, mooi, mooi’.


Lees dit nu pas. Wat lief!

Een vriendin van me doet nu een online cursus aquarellen omdat ze door corona veel tijd heeft. Ze vroeg of ik mee wilde doen maar daar heb ik helaas echt geen tijd (overdag) noch puf ('s avonds) voor. Maar dat lijkt me wel erg leuk om eens te doen en meer te leren. Heb als kind veel les gehad maar is jaren geleden natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 01 Apr 2020 22:40

Re: Het creabea topic!

Ook in de categorie kleurplaten:

https://wantto.ski/stayhome-VT

Kleurplaten die het toerismebureau van Val Thorens heeft "gemaakt" over de wintersport.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Aug 2020 13:51

Re: Het creabea topic!

Elroya schreef:Bij Ali heb je ook van die doosjes om de steentjes in te bewaren

Ik heb er 1 gekocht, maar nog nooit gedaan. Gekocht omdat t me leuk leek maken eigenlijk zo maar eerste de beste gepakt zonder echt verder te kijken naar de afbeelding..
Heb er nu 3 besteld, met paarden, en die kunnen dan op de kamer van de meisjes. Heb trouwens wel kleintjes besteld, 15x20.

Heb ook de kindervarianten gehad, vonden de meiden ook leuk (voor even.. )


Grappig om dit nu na een half jaar terug te lezen, want vind t echt leuk en ontspannend om te doen! Kan er alleen geen maken als ik niet weet wat er mee te doen, ze komen wel echt ergens te staan. Inmiddels heb ik er 5 gemaakt, en ben ik nu met een grotere variant tegen.
De meiden doen ook gezellig mee!! (De een iets actiever dan de ander) hebben er alledrie 1

Wat doen jullie met de steentjes die over zijn?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 02 Aug 2020 13:58

Re: Het creabea topic!

Bewaren. De kleurcodes zijn hetzelfde als DMC borduurgaren en dus altijd gelijk!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Aug 2020 15:39

Re: Het creabea topic!

Ja dat wist ik. Maar wat doe je er uiteindelijk mee? Je hoeft ze niet te bewaren omdat je er bij een andere tekort komt, aangezien er altijd meer dan genoeg inzitten
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 02 Aug 2020 16:05

Re: Het creabea topic!

Elroya schreef:Ja dat wist ik. Maar wat doe je er uiteindelijk mee? Je hoeft ze niet te bewaren omdat je er bij een andere tekort komt, aangezien er altijd meer dan genoeg inzitten

Ik heb al eens een pakket gehad waar een nummer ontbrak. Ik moest 311 hebben en kreeg 331 ofzo. Ze stuurden me nadien nog twee keer de verkeerde op, weer 331. Uiteindelijk nooit de 311 ontvangen.
Dus als je dan wat hebt liggen kan je iig een tijdje vooruit.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Aug 2020 17:38

Re: Het creabea topic!

T klopt trouwens niet altijd. Ik heb hier 2x hetzelfde nr, en dat zijn wel andere kleuren (wel blauw, maar andere tint)
Is wel van Aliexpress, weet niet of dat uitmaakt ?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Aug 2020 17:46

Re: Het creabea topic!

Ik heb vandaag voor het eerst een diamond painting besteld.
Hopelijk is hij dinsdag binnen, ik ben benieuwd
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem304

Bericht 02 Aug 2020 17:47

Re: Het creabea topic!

Andere verkoper? In principe zou alles gelijk aan DMC moeten zijn en dan kan je wel eens zitten met een ander kleurbad, waardoor je ietwat verschil ziet, maar een groot verschil moet het niet zijn. Tenzij de ene verkoper maar wat doet met de kleuren.

Ik heb ook wel eens bij een NL webshop besteld en die kleur was ook iets anders, maar die NL steentjes waren vreselijk statisch. Kon er echt niks mee.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 03 Aug 2020 19:29

Re: Het creabea topic!

Ik doe ook aan diamond painting. Wel zit er inderdaad wel eens een klein verschilletje in de kleuren, door ander kleurbad. Ik bewaar de overgebleven steentjes in de zipzakjes of in potjes/bakjes
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers