Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic #2

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11349

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Jan 2020 21:16

Re: Het hardlooptopic #2

Onderandere haar armzwaai en ze zou veel mooier kunnen optrekken en naar voren kunnen vallen. Makkelijk gezegd... Ik ben zelf technisch een slechte loper.

Je bouwt flink op al UN! Via Evy is dat? Kun je dat gewoon downloaden?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Jan 2020 21:46

Re: Het hardlooptopic #2

De app heet ‘hardlopen met evy’, de app is gratis en je koopt dan een opbouwprogramma. Ik heb de 5 km ooit gekocht en dan krijg je 30 lessen. Je zet er eentje aan en ze vertelt je dan precies wat je doet, en ze geeft je tips, en ze noemt je bij naam en zegt hoe fier ze op je is ? Ik heb de tussentijdse opmerkingen nu uitgezet want ze tetterde steeds door m’n podcast heen en da’s irritant.

Hee en als ik een filmpje maak van mijn rennen, kun jij daar dan ook feedback op geven?
#teammaple🍁
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11507

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Jan 2020 22:33

Re: Het hardlooptopic #2

Heb je de nieuwe app al UN? Ze hebben hem helemaal vernieuwd ik kreeg daar melding van. Heb nog niet kunnen vinden welke kosten daar aan zitten.
2015 💙
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 14 Jan 2020 05:36

Re: Het hardlooptopic #2

Wat leuk Un, ik liep vorig week ook die les.

Minx, de kosten worden 1,99 per maand of 9,99 per jaar. Dan heb je wel toegang tot alle trainingsschema’s.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Jan 2020 11:12

Re: Het hardlooptopic #2

Lekker bezig dames!
Ik heb vorige week ruim 13km gelopen, gisteren weer voor het eerst sinds 1.5mnd gaan bootcampen, ik heb dat echt wel nodig voor de kracht merk ik. Als ik regelmatig bootcamp of krachttraining doe dan loop ik veel gemakkelijker.
30-04-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11349

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Jan 2020 12:24

Re: Het hardlooptopic #2

Ja hoor UN, dat wil ik wel!

Ik ga eens kijken naar Evy, ik loop eigenlijk liever zonder iets in mijn oren, maar ik loop een beetje vast qua opbouw.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jan 2020 12:37

Re: Het hardlooptopic #2

Leuk! Dan ga ik eens zien of ik iemand zo gek kan krijgen mij te filmen ?
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11349

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Jan 2020 12:43

Re: Het hardlooptopic #2

Je hebt een leuk kind die vast wel kan filmen ;-) Ik zie het wel verschijnen, mag ook via whatsapp als dat makkelijker is.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11507

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jan 2020 22:32

Re: Het hardlooptopic #2

Maddie schreef:Wat leuk Un, ik liep vorig week ook die les.

Minx, de kosten worden 1,99 per maand of 9,99 per jaar. Dan heb je wel toegang tot alle trainingsschema’s.


Weet niet of ik daar nou zo blij mee ben. Ik had dus nog behoorlijk wat punten staan ook gekocht en blijkbaar is dat nu dus omgezet naar een abbo tot ergens in maart.
2015 💙
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Jan 2020 21:27

Re: Het hardlooptopic #2

Dat is inderdaad vervelend. Misschien kun je ze mailen. Wie weet komen ze je nog tegemoet ergens mee.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2020 22:16

Re: Het hardlooptopic #2

Kees, wat ben je goed bezig! Jij rent best gemakkelijk, of niet? Bootcamp lijkt me een goede, en leuke, toevoeging.

Ik heb deze week nog niet gerend door werk en slecht weer. Hopelijk morgenochtend als de kinderen beide op school zitten. Ik heb van mijn run van zaterdag geen centje pijn overgehouden, dus dat is een goed teken.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2020 22:18

Re: Het hardlooptopic #2

Jip schreef:Onderandere haar armzwaai en ze zou veel mooier kunnen optrekken en naar voren kunnen vallen. Makkelijk gezegd... Ik ben zelf technisch een slechte loper.


Ik ga proberen er iets mee te doen! Thanks! En ik herken het hoor. Als ik mezelf op film zie, lach ik mezelf echt uit om dat sloffende loopje ?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Jan 2020 09:30

Re: Het hardlooptopic #2

Exogenesis schreef:Kees, wat ben je goed bezig! Jij rent best gemakkelijk, of niet? Bootcamp lijkt me een goede, en leuke, toevoeging.

Ik heb deze week nog niet gerend door werk en slecht weer. Hopelijk morgenochtend als de kinderen beide op school zitten. Ik heb van mijn run van zaterdag geen centje pijn overgehouden, dus dat is een goed teken.


Nou, voorheen dus helemaal niet. Hetbis echt de combinatie van bootcamp en hardlopen die maakt dat ik beide echt wel 'makkelijk' kan.
Heb nu alleen wat last van mn been, moet ik wel even in de gaten houden....

Fijn dat je er geen last van hebt, knap hoor! Vind het zo knap dat jij ook altijd die onverharde paden doet, en dan in dat tempo van jou, echt jaloersmakend.
30-04-2017
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jan 2020 09:40

Re: Het hardlooptopic #2

Oei, even goed opletten dus. Hopelijk is het niks en kun je gewoon lekker doortrainen.

Ik ga zo een rondje op asfalt doen, dus ben benieuwd hoe snel ik daar tegenwoordig op ben. Alleen krijg ik op asfalt wel sneller last van mijn kuiten.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jan 2020 13:25

Re: Het hardlooptopic #2

Het werd een rondje heide, waarvan de 1e helft fietspad, heuvelopwaarts. 8km in 39 minuten. Heerlijk, maar zwaar! Het ging niet vanzelf, zeg maar. Maar that's okay!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11349

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Jan 2020 13:47

Re: Het hardlooptopic #2

Wel lekker dat je merkt dat het nu makkelijker gaat Kees!

Alsnog een prima tempo Exo!

Ik liep samen met mijn man gister. Hij heeft me afgezet en is daarna zelf nog gegaan. Echt niet normaal hoe makkelijk hij opbouwt. Wel leuk dat ik weer nieuwe paden kan ontdekken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jan 2020 12:42

Re: Het hardlooptopic #2

Wat een loopweer vandaag! :sunny:
Ik heb heerlijk gelopen en op een gegeven moment gewoon m’n jasje uitgedaan, zo lekker was het! Half januari met korte mouwen lopen, niet normaal. Maar goed, ik was toen al een uur onderweg dus goed warm. Heb uiteindelijk twee uur gelopen op een heel laag tempo. Uiteindelijke afstand was 17.5 km. Het was heel lang geleden dat ik zo’n afstand heb gelopen. Flink stijf nu. Maar alle drank van gisteren eruit gezweet en blij ;)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11507

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Jan 2020 13:20

Re: Het hardlooptopic #2

Fijn caulfield

Hier ging het voor geen meter. Werd al niet lekker wakker vanochtend. Gister ook net te druk geweest en vrijdag een heftige les pilates. Ach heb uiteindelijk wel gewoon weer gelopen. Het weer was idd wel echt lekker. Mijn hardlooptrui is overigens echt een aanrader.
Heel dun maar om te lopen zo fijn. Ik krijg het niet bloedheet maar ook niet koud.

https://www.adidas.nl/supernova-run-cru ... H4278.html
2015 💙
<<

Anoniem332

Bericht 19 Jan 2020 13:34

Re: Het hardlooptopic #2

Ik heb ook heerlijk gelopen! Iets van 7 km. Ik was vooral benieuwd hoe het ging voor de 5 km loop. Merk wel dat mijn longen minder inhoud hebben.
Ik voelde wel de laatste km mijn blaas. Toch maar even opzoek naar oefeningen.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jan 2020 17:01

Re: Het hardlooptopic #2

Ik doe a.s. zaterdag een run en samen met mijn loopmaatje hebben we het parcours vandaag verkend. Het is helaas grotendeels verhard en er zitten trappen met onregelmatige treden in, maar het was goed te doen. Het was erg druk en overal liepen mensen en honden. Ik moest zelfs een keer abrupt stilstaan omdat ik anders over een lijn struikelde en daarna een chihuahua verpletterde. We hebben 8 km gerend in een schandalig snelle 4.38'
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jan 2020 17:03

Re: Het hardlooptopic #2

Klinkt heerlijk Caulfield. En wát een afstand! Jaloersmakend.

Minx, balen dat het niet al te best ging. Na een slechte komt vaak wel weer een goede.

Housebird, lekker hoor, een 7. Ja, die paar kilometers maken wel een verschil he? Goed dat je doorgezet hebt!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11507

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Jan 2020 17:08

Re: Het hardlooptopic #2

Exo ik zou dan echt ook chagrijnig zijn zeker bij zo’n chihuahua. Ok ik heb ook echt een hekel aan die gemuteerden zenuwachtige cavia’s dat helpt ook niet mee.

En jeetje wat een snelheid weer
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jan 2020 18:42

Re: Het hardlooptopic #2

Hahaha Minx, ik heb precies dezelfde mening ?
<<

Anoniem332

Bericht 19 Jan 2020 19:58

Re: Het hardlooptopic #2

Woow super snel weer exo! Slim om het parcours te verkennen. Als je die trap op loopt, neem dan goed je armen mee dat scheelt weer energie!

Succes zaterdag!
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 19 Jan 2020 20:16

Re: Het hardlooptopic #2

Wow wat snel zeg Exogenesis! Jammer van die hond haha..

Jammer dat je niet fit was Minx. Volgende keer gaat het vast weer goed.

Caulfield en Urban Naked, ook goed bezig geweest zie ik. Wat een afstanden kun jij nog steeds maken Caulfield.
Die Evy app is inderdaad erg fijn. Dat getetter door je muziek heen minder haha.. Ik heb ook opgebouwd met Evy na mijn zwangerschappen. Dat werkt wel heel goed.

Vandaag was echt heerlijk weer voor rondje. Ik ging samen met mijn dochter. Die leert fietsen zonder zijwieltjes dus dat is een mooi moment om haar te laten oefenen. Helaas ging ze niet zo snel haha waardoor mijn tempo erg laag lag.
Uiteindelijk ook maar 2,5 km gerend in voor mij een slakkentempo. Ach we zijn lekker even buiten geweest en zij heeft goed geoefend. Volgende keer ga ik weer alleen zodat ik weer een stuk verder kan.

Ik moet echt weer even de slag te pakken krijgen. Vorige week was onze zoon jarig dus een heel druk weekend gehad en totaal geen energie. Daarbij zit ik op mijn werk op een functie waar ik het totaal niet naar mijn zin heb en hele lange dagen maak. Dat vreet dus energie. Ik moet dus snel iets nieuws vinden om weer goede energie te krijgen.
Afbeelding

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron