Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe leuk ben jij?

<<

Anoniem307

Bericht 18 Jan 2020 14:59

Hoe leuk ben jij?

En waarom?

Ik merk aan mezelf dat ik mezelf steeds leuker vind. Ik lig lekker in de groep op het werk. Ik maak geintjes die ze daadwerkelijk begrijpen. En als één van mijn beste collega's nog één keer zegt dat ze absoluut niet weet hoe ze me kan peilen, dan ben ik binnenkort miljonair. Ik leer mezelf omarmen en leuk te vinden. Het helpt dat mijn collega's dat ook vinden, omdat ze me steeds beter leren kennen. Want ja, je kunt me niet leren kennen door een eerste, tweede of derde indruk. Dat heeft tijd nodig. Ik heb verschrikkelijk veel minpunten, maar ik word nog eens een narcist, omdat dezelfde collega's, me vertellen waarom dat ook echte pluspunten zijn. Mijn man vindt me met min- en pluspunten al jaren leuk, maar ik durf het nu pas aan te nemen.

Vandaar de vraag; Hoe leuk ben jij? Vinden andere mensen je? En waarom wel? Waarom niet? Schroom niet om min- en pluspunten te noemen. ;) (En ja, ik verveel me. :P )
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jan 2020 15:12

Re: Hoe leuk ben jij?

Fijn dat je zelfbeeld zoveel beter aan het worden is Isles. Een positieve omgeving helpt daar ook enorm bij.

De keerzijde daarvan merk ik zelf wel een beetje, als je maar weinig onder de mensen komt, daalt dat gevoel ook wel een beetje. Dus daar heb ik een beetje last van. Maar ik denk over het algemeen dat mensen mij wel leuk vinden. Ik ben niet de allersociaalste maar ik doe me socialer voor dan ik daadwerkelijk ben. (waarmee ik bedoel dat het mij gewoon moeite kost om sociaal te zijn, dat kost me energie, maar ik vind het wel leuk). Ik kruip graag in m'n eigen holletje, maar dat heeft ook z'n keerzijde, ik merk dat je voor een goed gevoel van eigenwaarde ook gewoon onder de mensen moet komen.

Waar ik wel heel goed in ben merk ik keer op keer is in entertainen, niet als een zeehondje met een bal op de neus, maar in het verzorgen van een goede en gezellige sfeer. Ik ben attent, ik ben goed in het verzorgen van mensen. En dat maakt me wel leuk. Het is hier altijd heel gezellig als er mensen over zijn, ook als ze spontaan langs komen. Op derde kerstdag kwamen vrienden onverwacht langs en toen hadden we zoveel restjes dat ze gewoon konden blijven en spontaan hebben we ons kerstdiner gewoon nog een keer gedraaid, zonder stress, gewoon met gezelligheid. Daarin ben ik wel leuk denk ik.

Ik ben niet erg grappig denk ik, heel soms maak ik een leuke pun. Dat vind ik wel leuk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jan 2020 15:28

Re: Hoe leuk ben jij?

Wat fijn om te lezen Isles, dat werken je zoveel goed doet! Het is ook fijn om mensen om je heen te hebben en je kringetje te vergroten. En in werk gebruik je je talenten en leer je nieuwe dingen, zo sta je nooit stil. Echt super!

Ik vind mezelf erg leuk. Ik ben slim en grappig. Ik zou best meer mensen om me heen willen hebben die op mij lijken eigenlijk ;) Gelukkig heb ik ook een aantal leuke vrienden.
Lief en attent en zorgzaam enzo ben ik allemaal niet, maar je kunt met mij lachen en ik heb een brede interesse in de wereld om me heen. Ik geloof dat de mensen om me heen, die me kennen, dat ook wel zo zien. Ik heb in mijn werk en studie heel vaak feedback gekregen over hoe ik overkom en dat matcht wel redelijk met hoe ik mezelf zie.
<<

Anoniem307

Bericht 18 Jan 2020 15:38

Re: Hoe leuk ben jij?

Caulfield, dat zou ik ook zo graag willen. Dat iemand feitelijk kan opnoemen wie ik ben en waar ik voor sta. Maar ik heb het omarmt dat ik moeilijk te doorgronden ben en mensen daar echt tijd voor moeten uittrekken om mij te leren kennen. Gisteren zaten we, ik en een collega, te praten over de toekomst binnen het bedrijf. Zij wilde dichterbij het management zitten. En terwijl ik altijd dacht dat ook te willen, merk ik nu dat ik meer richting het medische wil. Het is dan ook fijn dat iemand die je nog niet zo goed kent, enkel op eerste indrukken, zegt dat ze dat ook meer bij je vindt passen. Of ze wil natuurlijk gewoon geen concurrentie. :P Maar goed, zo leer ik mezelf wel beter kennen en dat is fijn. Dat heb ik echt gemist.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Jan 2020 15:51

Re: Hoe leuk ben jij?

Mooi dat je zo groeit qua eigenwaarde, Isles.

Marin, ik kan me dat wel voorstellen. Dat dit gevoel wat afneemt doordat je minder onder de mensen bent. Dan zie je maar weer hoe belangrijk collega’s bijvoorbeeld zijn.

Caulfield, sterk dat jij zo krachtig over jezelf kunt praten.

Ik vind mezelf een sociaal, leuk persoon. Maar niet in het overdrevene. Ik hoor echter vaak dat mensen mij een bijzonder sociaal en lief persoon vinden en dat kan ik me dan weer niet zo goed voorstellen. Wat mij betreft ben ik gewoon de middenmoot qua leukheid.
Laatst gewijzigd door Lady op 18 Jan 2020 16:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem307

Bericht 18 Jan 2020 16:03

Re: Hoe leuk ben jij?

Waarom zou je jezelf middelmoot noemen, Lady? Als je leuk bent, dan kun je toch ook gewoon bovengemiddeld leuk zijn? Ik ken ook mensen die bovengemiddeld leuk zijn, waar iedereen wel iets leuks aan vindt, maar zichzelf middelmoot noemen, terwijl ze gewoon goed gestapt hebben op de tredes van leuk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2020 16:09

Re: Hoe leuk ben jij?

Lady schreef:Mooi dat je zo groeit qua eigenwaarde, Isles.

Marin, ik kan me dat wel voorstellen. Dat dit gevoel wat afneemt doordat je minder onder de mensen bent. Dan zie je maar weer hoe belangrijk collega’s bijvoorbeeld zijn.

UN, sterk dat jij zo krachtig over jezelf praten.

Ik vind mezelf een sociaal, leuk persoon. Maar niet in het overdrevene. Ik hoor echter vaak dat mensen mij een bijzonder sociaal en lief persoon vinden en dat kan ik me dan weer niet zo goed voorstellen. Wat mij betreft ben ik gewoon de middenmoot qua leukheid.


Bedoel je niet Caulfield? :smile:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Jan 2020 16:23

Re: Hoe leuk ben jij?

Caro schreef:
Lady schreef:Mooi dat je zo groeit qua eigenwaarde, Isles.

Marin, ik kan me dat wel voorstellen. Dat dit gevoel wat afneemt doordat je minder onder de mensen bent. Dan zie je maar weer hoe belangrijk collega’s bijvoorbeeld zijn.

UN, sterk dat jij zo krachtig over jezelf praten.

Ik vind mezelf een sociaal, leuk persoon. Maar niet in het overdrevene. Ik hoor echter vaak dat mensen mij een bijzonder sociaal en lief persoon vinden en dat kan ik me dan weer niet zo goed voorstellen. Wat mij betreft ben ik gewoon de middenmoot qua leukheid.


Bedoel je niet Caulfield? :smile:


?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jan 2020 16:24

Re: Hoe leuk ben jij?

Ik vind mezelf gemiddeld leuk. De één is lyrisch over me, de ander vindt me irritant, want als ik op dreef ben, ben ik écht op dreef en kan ik über enthousiast en bevlogen zijn. Ik kijk in een nieuwe groep mensen de kat uit de boom, ben dan niet heel sociaal, maar het wordt steeds beter. Ik heb veel humor, ben over het algemeen een snelle denker en kan heel ad rem reageren en mensen echt in lachen laten uitbarsten. Snelle woordgrappen zijn mijn ding en ik vind het heerlijk wanneer mensen het eerst niet doorhebben en dan ineens in lachen uitbarsten omdat ze beseffen wat ik zojuist zei. Maar dit doe ik alleen als ik op mijn gemak ben. Ik ben creatief en doelgericht en dat vinden mensen vaak fijne eigenschappen. Ik zou wel met mezelf door één deur kunnen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 18 Jan 2020 19:55

Re: Hoe leuk ben jij?

Ik ben what you see is what you get. In gezelschap ben ik op een leuke manier aanwezig ik hou van grappen maken en heb vaak lol met mijn collega's of vriendinnen. Ik ben best ad rem wat mensen leuk vinden en durf te zeggen wat ik denk. Bij mij weet je altijd wat je aan me hebt, ik draai er niet omheen. Ik hou van gezelligheid maar hou er niet van als mensen aan me zitten haha, geen overdreven geknuffel of geaai. Dat kan mensen soms wel afstoten. Als ik je niet mag, dan mag ik je ook echt niet zeg maar.
<<

Anoniem326

Bericht 18 Jan 2020 22:24

Re: Hoe leuk ben jij?

Ik denk dat ik niet uitblink in leuk zijn. Ik ben niet bijzonder grappig en net als Marin kost sociaal zijn me energie. In groepen kom ik niet goed tot mijn recht. En ik ben absoluut geen gastvrouw. Zorgzaam en attent zijn behoren ook niet tot mijn kwaliteiten.

Je kan wel een goed gesprek met mij voeren, ik heb zelfspot, ik ben positief, weinig verwachtingen en oordelen, ben trouw en heb een eigen mening. Ik ben dus best de moeite waard. Maar een gangmaker ben ik niet ?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2020 22:25

Re: Hoe leuk ben jij?

Maar wat is dan ‘leuk’? Is dat alleen als je grappig en entertaining kan zijn? Want ik vind iemand leuk om heel veel redenen, niet alleen vanwege humor bijv.
<<

Anoniem326

Bericht 18 Jan 2020 22:29

Re: Hoe leuk ben jij?

Caro schreef:Maar wat is dan ‘leuk’? Is dat alleen als je grappig en entertaining kan zijn? Want ik vind iemand leuk om heel veel redenen, niet alleen vanwege humor bijv.


Ik associeer leuk toch wel moet humor.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jan 2020 23:32

Re: Hoe leuk ben jij?

Ik kan makkelijk oppervlakkig omgaan met mensen. Bij een nieuwe groep mensen heb ik snel het hoogste woord en komen we zo tot grappige verhalen. Als je me beter leert kennen lijkt het eerder een soort masker, niemand is altijd zo bubbly als ik doe en dan gaan mensen zich eerder ergeren omdat ze denken dat ik niet oprecht ben.

Dus ja of ik leuk ben? Ik vind van wel ?
R. 2013
D. 2016
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 19 Jan 2020 11:33

Re: Hoe leuk ben jij?

Fantine schreef:Ik ben what you see is what you get. In gezelschap ben ik op een leuke manier aanwezig ik hou van grappen maken en heb vaak lol met mijn collega's of vriendinnen. Ik ben best ad rem wat mensen leuk vinden en durf te zeggen wat ik denk. Bij mij weet je altijd wat je aan me hebt, ik draai er niet omheen. Ik hou van gezelligheid maar hou er niet van als mensen aan me zitten haha, geen overdreven geknuffel of geaai. Dat kan mensen soms wel afstoten. Als ik je niet mag, dan mag ik je ook echt niet zeg maar.


Zo zou ik mezelf ook omschrijven, ik kan ook niet doen alsof ik iemand mag want dat zie je gewoon direct aan me.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers