Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bezigheden tijdens verlof

<<

Anoniem321

Bericht 10 Jan 2020 11:01

Re: Bezigheden tijdens verlof

Ik heb ook een fijn verlof gehad. Ben met 35 weken gestopt met werken. Eerst weekje vakantie opgenomen, daarna startte officieel mijn verlof.
Ik vond het heel relaxt. Lekker dutjes gedaan, tv gekeken (vooral naar teen mom, kan ik me herinneren), mij mijn moeder langs voor een kopje thee, babykleertjes gewassen en als ze dan aan de lijn hingen, ging ik daar wel eens verliefd naar staan kijken haha.
Babykamer in orde gemaakt.
Heb er wel maar 2.5 week van mogen genieten, want toen diende b zich al aan.
Had van mij nog wel wat langer mogen duren.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 10 Jan 2020 11:15

Re: Bezigheden tijdens verlof

Ik ben dus wel zo'n creabea die nog vanalles heeft gemaakt voor de baby ☺️ verder heb ik ook nog gewerkt (examens nakijken en 2e correctie werk) daar had ik achteraf wel spijt van, want één 2e corrector werkte voor geen meter mee, dus dat heb ik toen ook overgedragen aan een collega.
Verder wat er al genoemd is, wassen, poetsen, koken, series kijken... En de dagen met mijn peuter overleven ? ik vond het heerlijk als ze naar de opvang was, ik was niet meer zo mobiel aan het einde van de zwangerschap.
december 2016
juli 2019
<<

Sunshine01

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 10 Jan 2020 11:18

Bericht 10 Jan 2020 12:13

Re: Bezigheden tijdens verlof

Ik heb vooral babykleertjes gewassen en series gekeken :-).
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 10 Jan 2020 12:31

Re: Bezigheden tijdens verlof

Tegen de tijd dat ik verlof kreeg, schoot mijn bloeddruk opeens als een gek omhoog. Ik kon dus eerst dagelijks en op een gegeven moment om de dag naar het ziekenhuis om bloed te prikken, urine in te leveren en aan de ctg hangen.

De rest van de zwangerschap was ik ook al heel veel thuis doordat ik vanwege de HG in de ziektewet zat, dus alles wat moest gebeuren was al klaar gelukkig.
10.04.17
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Jan 2020 16:13

Re: Bezigheden tijdens verlof

Vooral alles lekker rustig aan doen. Dus lekker uitslapen, rustig opstaan en ontbijten, uitgebreid douchen en jezelf iedere dag insmeren, beetje rommelen in huis en serie kijken, op je gemak (wandelend) boodschappen doen, in de middag een lekker dutje doen.
En verder inderdaad met mensen afspreken, dingen die normaal blijven liggen afmaken en vooral doen waar je zin in hebt en wat goed voelt (voor zover mogelijk).
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 15 Jan 2020 17:58

Re: Bezigheden tijdens verlof

Slapen, slapen en nog eens slapen haha! En uuuuuren netflixen. Maar goed, ik kan dan ook enorm goed niks doen?

Veel met vriendinnen afspreken, bij mensen langs gaan, met m’n moeder naar het tuincentrum of voor de 100e keer een rondje Prenatal ofzo. Huis schoonmaken, fotoboeken afmaken, kleine klusjes in en om huis.

Maar vooral: slapen haha!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jan 2020 23:07

Re: Bezigheden tijdens verlof

Ik heb in mijn verlof de babykamer afgemaakt en een dag later ben ik bevallen haha. Precies op tijd dus.
Verder had ik heel veel op de planning staan, waaronder fotoboeken afmaken en het geboortekaartje ontwerpen. Dat geboortekaartje moest dus nog in mijn kraamweek gebeuren..
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers