Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem290

Bericht 14 Jan 2020 08:00

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik las vandaag dat Nikkie Tutorials uit is gekomen dat ze transgender is. Ben ik nou heel dom dat ik dacht dat dat allang bekend was? Of ben ik daar zelf gewoon vanuit gegaan. Je ziet het toch? Niet nadelig bedoeld hoor, maar ik had echt geen idee dat het een geheim was.
<<

Kira

Bericht 14 Jan 2020 08:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Haha Poppy ja dat had ik dus ook..
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2020 08:18

Re: Showbizz nieuws topic!

Nee hoor. Ik volg haar niet en dacht ook dat het altijd gewoon algemeen bekend was geweest.
Toevallig had ik het er nog over met een vriendin een paar weken geleden.
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2020 08:20

Re: Showbizz nieuws topic!

Nee hoor, het was niet algemeen bekend. En ik zag het niet.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 14 Jan 2020 08:29

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik wist en zag het ook niet. Nooit bij stilgestaan ofzo. Volgde haar ook niet trouwens, wellicht een keer of 2-3 via Facebook een filmpje gezien.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Jan 2020 08:44

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik volg haar niet maar vond het geen gek nieuws. Had het op de een of andere manier toch gezien/vermoedens denk ik. Wel knap ja ze er voor uit komt, de reden waarom is wel naar. Wat een proces is dat joh, moet je echt sterk voor ik je schoenen staan, petje af.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jan 2020 08:48

Re: Showbizz nieuws topic!

Het nieuws zelf verbaasde mij eigenlijk ook niet, omdat ze er toch iets grover en groter uitziet dan de gemiddelde meid van haar leeftijd. Maar verder nooit over nagedacht eigenlijk. Knap dat ze er nu mee naar buiten komt, maar jammer dat er dan die idioten zijn die haar chanteren. Get a life.
❤ 7 juni 2018
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 14 Jan 2020 08:56

Re: Showbizz nieuws topic!

Ken haar verder alleen via wie is de mol en andere programma’s. Wel eens gedacht goh ze oogt wel wat mannelijk, maar verder nooIt zo bij stil gestaan of over na gedacht. Het verbaast mij niet in ieder geval.
Jammer dat iemand het nodig vond haar te chanteren en ze het nu zo op die manier moest vertellen.
Juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jan 2020 09:05

Re: Showbizz nieuws topic!

Sneu dat ze het op deze manier 'moest' vertellen.
Het verbaast mij inderdaad ook niet.
Ik hoop dat nu ze dit bekend heeft gemaakt wat vaker dingen deelt over haar jeugd en haar proces, ze is toch een grote influencer dus wie weet wie ze nog kan helpen met haar verhaal (dat zei ze volgens mij ook dat ze de kleine Nikkie's out there wil helpen).
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2020 09:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik ben eigenlijk heel verbaasd dat zoveel mensen niet verbaasd zijn. Ik vind haar echt vrouwelijk! Ja, ze is groot maar dat zijn zoveel (West Europese) vrouwen ook! Ik had het zelf niet gedacht.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Jan 2020 09:21

Re: Showbizz nieuws topic!

ChiQ schreef:Ik ben eigenlijk heel verbaasd dat zoveel mensen niet verbaasd zijn. Ik vind haar echt vrouwelijk! Ja, ze is groot maar dat zijn zoveel (West Europese) vrouwen ook! Ik had het zelf niet gedacht.

Ja eens!

Mensen die niet verbaasd zijn, hadden jullie zoiets altijd al gedacht? Of bedoelen jullie gewoon dat het nieuws niet als donderslag bij heldere hemel komt ofzo?

♥♥
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 14 Jan 2020 09:24

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb dat laatste Elliot. Ik had het nooit bedacht hoor, maar nu ze het zei kijk ik er niet van op. Zoals ik tegen een vriendin zei; shocking not shocked ?.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jan 2020 09:25

Re: Showbizz nieuws topic!

Nee ik bedoel dat ik haar features juist niet zo vrouwelijk vind als ChiQ zegt. Maar verder heb ik er nooit over nagedacht dus het is niet zo van ha zie je wel. Ik kijk nooit filmpjes van haar, ken haar alleen van WIDM. Maar toen ik dit hoorde dacht ik wel van oh ja, dat verbaast me niet. Maar bovenal sneu dat ze het op deze manier moest vertellen.
Let's discover the world together.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Jan 2020 09:27

Re: Showbizz nieuws topic!

De man van Andre van Duin is overleden. Zo sneu, zijn vorige man (hoewel niet getrouwd want dat kon toen niet) is ook overleden. En nu had hij een man van bijna 20 jaar jonger, dus dan heb je vast ergens de verwachting zelf eerst te gaan, maar helaas moet hij nu toch voor de tweede keer een grote liefde begraven.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 14 Jan 2020 09:27

Re: Showbizz nieuws topic!

Marin schreef:Nee ik bedoel dat ik haar features juist niet zo vrouwelijk vind als ChiQ zegt. Maar verder heb ik er nooit over nagedacht dus het is niet zo van ha zie je wel. Ik kijk nooit filmpjes van haar, ken haar alleen van WIDM. Maar toen ik dit hoorde dacht ik wel van oh ja, dat verbaast me niet. Maar bovenal sneu dat ze het op deze manier moest vertellen.

Oh ja dit dus precies.
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2020 09:32

Re: Showbizz nieuws topic!

Joey schreef:
Marin schreef:Nee ik bedoel dat ik haar features juist niet zo vrouwelijk vind als ChiQ zegt. Maar verder heb ik er nooit over nagedacht dus het is niet zo van ha zie je wel. Ik kijk nooit filmpjes van haar, ken haar alleen van WIDM. Maar toen ik dit hoorde dacht ik wel van oh ja, dat verbaast me niet. Maar bovenal sneu dat ze het op deze manier moest vertellen.

Oh ja dit dus precies.


Dit kan natuurlijk, ik kan dat niet voor een ander bepalen of zij die features mannelijk vinden maar persoonlijk vind ik dat zij er heel zacht en feminine uitziet. Ik vergelijk haar dan even met een jessie maya.. (onaardig van mij wel, maar ik probeer het zeg maar te vergelijken)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jan 2020 09:39

Re: Showbizz nieuws topic!

Wat is daar onaardig aan? Ik ken haar niet, moest haar even googlen, maar sowieso vind ik het een beetje gek om transgender met transgender te vergelijken. Of is dat het onaardige wat je bedoelde? Dat je kijkt wie er 'beter' gelukt is om het zo lullig te zeggen? Want dan vind ik dat wel onaardig ja.

En dat jij Nikkie vrouwelijk vindt mag hoor!


Jorja, ja wat verdrietig zeg!
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2020 09:40

Re: Showbizz nieuws topic!

Marin schreef:Wat is daar onaardig aan? Ik ken haar niet, moest haar even googlen, maar sowieso vind ik het een beetje gek om transgender met transgender te vergelijken. Of is dat het onaardige wat je bedoelde? Dat je kijkt wie er 'beter' gelukt is om het zo lullig te zeggen? Want dan vind ik dat wel onaardig ja.

En dat jij Nikkie vrouwelijk vindt mag hoor!


Jorja, ja wat verdrietig zeg!


Nee, ik bedoel meer te zeggen: als ik het van Jessie Maya niet zou weten dan zou ik niet verbaasd zijn en wat jij denkt gedacht hebben.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 14 Jan 2020 09:41

Re: Showbizz nieuws topic!

Hier ook inderdaad wat Marin zegt. Ik wist het niet, had er nog nooit over nagedacht, maar ben ook niet verbaasd of shocked. Maar weet niet of dat is omdat ze idd wat groter/grover is of omdat het me gewoon echt niet heel erg interesseert dit soort dingen.

Overigens snap ik jou ook wel hoor chiq. Ze is inderdaad vrij zacht en rond qua gezichtskenmerken, itt kaaklijn/neus die soms heel mannelijk zijn. Maar ze is natuurlijk heel jong al gestart met groei en hormoonremmers en vrouwelijke hormonen. Fijn voor haar.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2020 09:47

Re: Showbizz nieuws topic!

Elliot schreef:
ChiQ schreef:Ik ben eigenlijk heel verbaasd dat zoveel mensen niet verbaasd zijn. Ik vind haar echt vrouwelijk! Ja, ze is groot maar dat zijn zoveel (West Europese) vrouwen ook! Ik had het zelf niet gedacht.

Ja eens!

Mensen die niet verbaasd zijn, hadden jullie zoiets altijd al gedacht? Of bedoelen jullie gewoon dat het nieuws niet als donderslag bij heldere hemel komt ofzo?

Een beetje van beide. Ik heb dus nooit echt make-up filmpjes van haar gezien (behalve deze laatste), maar ik zag wel eens stills van haar make-up videos en dan vond ik die make-up vaak best 'clownesk'. Ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven, maar een beetje overdreven zoals travestieten ook wel doen (ik probeer dit netjes te omschrijven hoor, voor de duidelijkheid) en toen zat ze in WIDM en zag ik haar lengte en hoe ze bewoog en toen dacht ik van; Ohja, maar zij was natuurlijk eerst een man. Dat was voor mij een soort feit ofzo, ik dacht dat ooit ergens gelezen te hebben en bij WIDM dacht ik daar weer aan.
En door.

Ik heb daar nooit bij stil gestaan verder, het boeit mij ook totaal niet *insert rainbow flag*, maar zo 'wist' ik het dus schijnbaar onbewust. Ik vind haar een prachtige vrouw (met milde make-up dan).
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2020 09:51

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja dat make-up is idd behoorlijk clownesk, maar ze is een kunstenaar met makeup. Ik vind wat zij heeft bereikt fantastisch. Daar kan je alleen maar respect voor hebben. Ze is internationaal groot geworden terwijl haar collega's in Nederland allemaal op verschillende manier zijn gestopt, van koers veranderd of simpelweg stuk gegaan aan de werkdruk.

Nou ja, ik ben geen nikkie fan, ik kijk haar video's ook niet verder ik was ineens gisteren mega verbaasd!
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2020 10:10

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik vind het ook super tof wat ze heeft bereikt met haar video's. Echt heel knap!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Jan 2020 14:55

Re: Showbizz nieuws topic!

Die make-up is idd een beetje clownesk, maar dat is toch ook juist haar hele “art”? Dingen creëren met make-up?
Ik vind haar, behalve haar lengte, ook best vrouwelijk. Ze heeft best vrouwelijke handen en zonder make-up ziet ze er ook heel zacht uit vind ik. Maar idd, wat ChiQ zegt, iedereen ziet dat op haar eigen manier :)

Verder hartstikke knap van haar dat ze dit heeft bereikt, en dat ze haar verhaal zo heeft verteld!

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jan 2020 15:00

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik vind het goed dat ze er voor uitkomt. Maar voor mij is ze gewoon vrouw. Ze wil zelf geen label maar door zichzelf neer te zetten als transgender doet ze (vind ik) zichzelf te kort. Ze is gewoon vrouw, ze heeft alle stappen doorlopen om vrouw te worden en ik zie haar dus gewoon als Nikkie.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Jan 2020 20:01

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik vind het heel mooi hoe ze het gedeeld heeft met de wereld, maar verdrietig dat ze zich in die hoek gedreven voelde. Zelf heb ik nooit bij haar gedacht dat ze een transgender zou kunnen zijn. Ik was niet ontzettend verbaasd, omdat het wat van haar grovere kenmerken verklaard, maar dat kunnen vrouwen ook hebben. Dus wat eerder ook al gezegd werd.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers