Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 11 Jan 2020 23:10

Re: Weekend!

Vanmorgen lang op bed gelegen na een erg brakke nacht. Vanmiddag bij een vriend geluncht en daarna bij m'n zusje geweest. Nu op de bank, vriend is een nachtje weg.

Morgen weet ik het nog niet. Ik hoop op een goede nacht ? en dan morgen in ieder geval even naar buiten. Misschien een stukje fietsen met dochter.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jan 2020 11:02

Re: Weekend!

Gisteren vierde we de 4de verjaardag van zoon en vandaag ben ik echt heel moe en last van m’n bekken, maar ja vriend voelt zich ook niet top dus ik gaan zo maar boodschappen doen en vanmiddag naar de oude buren/vrienden in hun nieuwe huis kijken en vriend zou nog even helpen met paar kleine klusjes in huis.
Wou eigenlijk ook nog naar m’n oma om stukje taart te brengen maar dat erbij zie ik echt niet zitten vandaag dus ik denk dat ik dinsdagochtend een gebakje koop en dan langs ga met zoon. Hij is dinsdag ook echt jarig.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jan 2020 12:16

Re: Weekend!

Vrijdag had ik een gezellige dag, ontbeten met een vriendin en bijgekletst en 's middags met een andere vriendin naar de bios en uiteten geweest.

Gister met mijn zusjes en vriend een escaperoom gedaan en gegourmet bij mijn moeder met nog meer familie. Was gezellig.

Vandaag rust!!!! Het is toch vies weer dus geen spannende plannen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jan 2020 14:41

Re: Weekend!

AMM schreef:
Bliss schreef:Ik heb vanmorgen gesport en lig nu in bad. Eind van de middag ga ik in Utrecht borrelen met Sushi. Daarna thuis WIDM kijken met m'n vriend.
Morgenochtend doe ik weinig, begin van de middag wordt stiefdochter opgehaald en na het slaapje van N willen we even lekker gaan fietsen in onze woonplaats, beetje de boel verkennen en daarna ergens eten.


Heb je het verzonken bos al eens gezien? Is erg leuk. En dan pannenkoeken eten in dorpje S naast onze woonplaats bij pand.


Die tip van Pand kreeg ik vrijdag ook al van Meg! Dus heb nu inderdaad daar gereserveerd, ziet er wel leuk uit!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 12 Jan 2020 15:50

Re: Weekend!

Dit weekend is leuk, maar veel te druk voor mij. Ben helemaal overprikkeld.

Mijn vriend heeft een ‘vriendenweekend’. Zo heet het, allemaal mannen bij elkaar het hele weekend die beetje toernooien darten, biljarten en zo. Ik ben er ook 2 avonden geweest maar was een beetje too much, ben op. Vandaag dus lekker niks, beetje Netflix met de kat op schoot, straks vriend halen en vanavond op tijd naar bed.
<<

Anoniem308

Bericht 12 Jan 2020 16:35

Re: Weekend!

Bliss schreef:
AMM schreef:
Heb je het verzonken bos al eens gezien? Is erg leuk. En dan pannenkoeken eten in dorpje S naast onze woonplaats bij pand.


Die tip van Pand kreeg ik vrijdag ook al van Meg! Dus heb nu inderdaad daar gereserveerd, ziet er wel leuk uit!


Leuk!
Woont meg ook in H?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Jan 2020 16:36

Re: Weekend!

Mijn zondag werd ineens toch weer anders. Vanmorgen koffiegedronken met m’n ex, en vanmiddag met m’n jongste naar het theater geweest. Nu doet hij een dutje op de bank ?
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 12 Jan 2020 16:44

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Mijn zondag werd ineens toch weer anders. Vanmorgen koffiegedronken met m’n ex, en vanmiddag met m’n jongste naar het theater geweest. Nu doet hij een dutje op de bank ?


Ben je gescheiden, UN? Of een andere ex? Kan natuurlijk ook.0
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Jan 2020 16:52

Re: Weekend!

Haha nee ben niet gescheiden. Andere ex, van lang geleden!
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 12 Jan 2020 16:53

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Haha nee ben niet gescheiden. Andere ex, van lang geleden!

Oh gelukkig!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx