Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Derde wereldoorlog begint in 2020'

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Jan 2020 16:40

'Derde wereldoorlog begint in 2020'

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... e=facebook

Dit artikel las ik net op de site van de Volkskrant.
Ik hoop heel erg dat het niet waar is, maar zijn we dan echt allemaal zo naïef?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2020 16:51

Re: 'Derde wereldoorlog begint in 2020'

Ik denk niet dat je naïef bent, maar ik denk dat je tweede wereld oorlog taferelen met bombardementen voor je ziet en ik denk dat dat niet gaat gebeuren (niet hier iig). We hebben tegenwoordig ook veel andere wapens, zoals het internet. Alles gaat via internet en je kan delen van Amerika of landen als Nederland zo compleet plat leggen met een aanval op die manier.

En dat zie ik wel gebeuren als het zo door gaat.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2020 16:53

Re: 'Derde wereldoorlog begint in 2020'

Oh die meneer in het artikel heeft het ook al over een cyberoorlog.
Ik had het nog niet gelezen.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jan 2020 17:00

Re: 'Derde wereldoorlog begint in 2020'

Ik zie het ook wel gebeuren. Ik denk sowieso dat we in een bijzondere tijd leven waarin veel staat te gebeuren. Zo had ik het er gister nog met een collega over dat ik denk dat er binnen nu en een paar jaar een grote opstand komt tegen de regering.

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron