Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar de kapper!

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Jan 2020 21:47

Re: Naar de kapper!

Met een maand of 14-15 geloof ik, had achteraf wel iets eerder gemogen haha, was heel mooi naderhand! Maar vond het zo zonde. Nu elke 6-8 weken, we gaan naar een kinderkapper met brandweer & treinenstoel, €13 per keer.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Jan 2020 21:55

Re: Naar de kapper!

Urban Naked schreef:Ik weet het niet meer. Maar ik weet nog wel dat de oudste van dat dunne vlassige haar had en dat we ná het kappersbezoek echt dachten 'hadden we dit maar een half jaar eerder gedaan'. Dat oude babyhaar maakte het er niet mooier op :) Je zult zien dat het voller groeit als het er eenmaal af is.

Oké, dit is doorslaggevend voor mij. Ik ga binnenkort ook met J, voor het eerst.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:22

Bericht 08 Jan 2020 22:28

Re: Naar de kapper!

Hier ook rond 14-15 maanden en was ook een succes. Veel mooier dan daarvoor. We hadden een thuiskapster zodat mijn dochter gewoon in haar eigen omgeving was.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 09 Jan 2020 00:00

Re: Naar de kapper!

Dochter was volgens mij al.wel 2 jaar toen ik t liet knippen. Toen was t ook zo lang dat er al een hele invlecht in kon? maar de jongste is nu bijna 14 mnd, heeftg al flink wat haar, maar denk er niet aan om t te knippen hoor, laat maar lekker groeien! De oudste gaat trouwen ook nu maar eens in het half jaar ofzo (En is vooral de laatste tijd haar haren in verloop van tijd veranderd, veel minder krullen maar wel veel sneller klitten)
Zoon zat overigens met 11 mnd bij de kapper, maar bij een jongen kun je t niet laten groeien (vonden wij). Die doen we nu trouwens zelf met de tondeuse
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Jan 2020 09:29

Re: Naar de kapper!

We zijn een tijdje geleden met L geweest voor het eerst. Hij was toen 17 maanden denk ik. Een heel ander gezicht, hij lijkt opeens veel groter met een (soort van) echt kapsel ipv die wilde bos babyharen.

J heeft nog niet genoeg haar, dus die gaat voorlopig nog niet.

Met de oudste ben ik ook gegaan toen ze 1,5 was zo’n beetje denk ik. Ook om de rare mag bij te laten knippen en het daarna gelijkmatiger te laten groeien. Zij heeft nu echt prachtig haar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers