Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstverkleining

<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 04 Jan 2020 22:34

Borstverkleining

Ik ga gelijk mijn goede voornemen maar even waarmaken; niet meer meelezen, maar ook meeschrijven op dit forum :banaan:

Wie heeft er een borstverkleining ondergaan en heeft dit in een kliniek laten doen? Ik heb veel goede dingen gehoord over Bergman, maar heeft iemand ook ervaring met Velthuis of Boerhaave?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Kreeg je alles vergoed? Ik heb nu een E-cup, maar zou graag een C willen.
Hadden jullie met of zonder drains? Hoe lang duurde het herstel? Hmm, heel wat vragen zie ik, maar ben heel benieuwd. Alvast bedankt voor jullie antwoorden :thumbup:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 04 Jan 2020 22:39

Re: Borstverkleining

Een vriendin van mij heeft het laten doen en die is er nog steeds blij mee. Ze heeft wel een aantal weken last gehad want het is een forse ingreep.
Zij kreeg toen wel alles vergoed maar moest wel eerst op dieet om te kijken of dat effect had. Maar dit is wel een heel aantal jaar terug.

En of jij het vergoed krijgt ligt wel helemaal aan je verzekering. Daar valt voor anderen dus niet heel veel over te zeggen.

Ik weet wel dat ik bv niets vergoed zou krijgen omdat ik niet voldoende klachten heb.
2015 💙
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 04 Jan 2020 22:46

Re: Borstverkleining

Bedankt voor je reactie, Minx!

Als ik op dieet ga blijft er niet zoveel van mij over haha, dus daar hoef ik gelukkig geen rekening mee te houden.
Mijn borsten passen daarom ook helemaal niet bij de rest van mijn uiterlijk.
Is jouw vriendin in het ziekenhuis geweest of bij een kliniek? En zoja, welke? Wat heb je zelf voor cupmaat? Zou je wel een verkleining willen als je alles vergoed zou krijgen?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 04 Jan 2020 22:50

Re: Borstverkleining

Weet ff niet waar ze geweest is volgens mij Bergman.

Ik weet niet of ik het wil. Ik ben hier zo aan gewend en heb er amper last van. Ja een schoudertas te lang dragen vind mijn rug niet zo tof. De rest is goed op te vangen door krachttraining en goede bh’s. Die dingen kosten dan wel een vermogen maar dat is dan maar zo.
2015 💙
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 04 Jan 2020 22:57

Re: Borstverkleining

Wel fijn dat je er geen last van hebt. Ik heb serieuze hoofd, nek en schouderklachten dus vandaar dat ik er iets aan wil laten doen.
<<

Anoniem288

Bericht 05 Jan 2020 22:01

Re: Borstverkleining

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 19:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 06 Jan 2020 22:00

Re: Borstverkleining

Dank voor je reactie, Night Owl. G cup is ook wel erg groot, ik heb al moeite met mijn E / F. Ik zie echt enorm op tegen de operatie maar hoop dat ik straks tevreden ben met het resultaat.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 08 Jan 2020 13:25

Re: Borstverkleining

Ik heb 4 of 5 (ik weet het dus niet meer) jaar geleden een borstverkleining gehad. Via het plaatselijke ziekenhuis, maar bij een plastisch chirurg die goed bekend staat. Heb het helemaal vergoed gekregen, ik ging van een H naar C cup. Momenteel schommel ik wat tussen C en D, omdat mijn gewicht wat schommelt.
Ik had zonder drains. Het herstel ging vlot. Ik mocht 2 weken lang mijn armen niet boven mijn hoofd houden. Na 4 dagen bedrust ging ik een wandeling maken, wat ik elke dag wat uitbreidde, na 4 weken kon ik weer alleen voor mijn kinderen zorgen en ook weer werken. Na 6 weken ging ik weer sporten.
Nu zijn mijn borsten echt wel mooi. Je ziet ook niet dat ik geopereerd ben, alleen als je echt goed gaat kijken.

Ah hier een oud topic. Het is dus 5 jaar geleden al weer.

eindelijk-de-stap-gezet-borstverkleining-t11819-25.html?hilit=borstverkleining

Ik lees nu daar dat ik na 5 weken niet zo tevreden was met de maat. Maar blijkbaar zijn ze daarna een stuk beter geworden en heb ik dat alleen niet meer geupdate. Gelukkig ben ik nu wel echt helemaal tevreden en was er dus wel echt veel af gegaan. Ik denk dus dat ze gewoon nog lang gezwollen zijn geweest.
<<

Anoniem288

Bericht 08 Jan 2020 15:39

Re: Borstverkleining

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 19:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 08 Jan 2020 21:39

Re: Borstverkleining

Fijn om te lezen dat jullie allebei nu tevreden zijn. Ik denk dat ik straks ook helemaal los ga in leuke lingerie en bikini's kopen. Zo fijn als je ook eens een leuke bikini aan kunt.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers