Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen en goede doelen

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Nov 2013 20:35

Re: Kinderen en goede doelen

Steep schreef:
Studiebol schreef:
Caroow schreef:Ik zeg als iemand zegt "ik heb het koud" dat wij het fris hebben, de kindjes in Afrika, die hebben het koud.



Ik vind dat zelf altijd vervelende opmerkingen. Ik weet echt wel hoe erg het in andere landen kan zijn. Maar als ik dan niet mag zeggen dat ik het koud heb of bijv honger. Tja sorry dat vind ik nergens opslaan.


Ja ik ben het eens met Studiebol. Ik kan niet zoveel met zulke opmerkingen.


Het is een grapje omdat het in Afrika niet koud of fris is :nerd:
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Nov 2013 20:41

Re: Kinderen en goede doelen

Als ik zeg: het is koud, dan zegt mijn vader altijd : het is helemaal niet benauwd!!
Duurde heel lang voor ik die snapte :laughcry:

De afrika opmerkingen vind ik altijd heel dooddoenerig..
<<

Anoniem103

Bericht 20 Nov 2013 20:57

Re: Kinderen en goede doelen

SarahKey schreef:
Tania schreef:Er bestaan echt veel meer goede doelen dan de kindjes in Afrika en als je niet gelooft dat je geld goed terecht komt dan zijn er nog genoeg andere dingen die je kunt doen (alle drie de voorbeelden in mijn openingspost hebben niks te maken met geld doneren).


Maar die spullen wat je erin doet/stopt kun je ook niet gratis ophalen uit winkels. :wink: Dus of je nu zo geld doneert of geld besteed aan spullen wat je dan weggeeft, dat vind ik hetzelfde.


Maar je zegt dat het geen nut heeft. Maar hoezo heeft het geen nut om school/verzorgingsspullen/speelgoed naar een arm land te sturen? Die kinderen hebben daar toch wat aan en zijn daar zo blij mee, dan heeft het toch nut.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx