Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blauwe plek

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Jan 2020 11:28

Blauwe plek

1ste kerstdag ben ik van de trap gevallen en ben ik minimaal 8 tredes naar beneden gestuiterd op praktisch dezelfde plek op mijn bil.

Hoelang hebben jullie last van een blauwe plek? We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb er echt nog veel last van.
Fietsen is erg pijnlijk momenteel, want de rand van het zadel zit precies in de blauwe plek. Het voelt ook als spierpijn, maar dan zonder het stijve gevoel.
Zitten gaat verder wel, maar liggen is weer gevoelig.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Jan 2020 11:33

Re: Blauwe plek

De foto's haal ik later wel weer weg.....

Edit) Dora, na overleg hebben we besloten je foto’s te verwijderen. Dit ter bescherming van jou, dit soort foto’s kun je beter niet openbaar neerzetten.
BM Sil
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 06 Jan 2020 12:31

Re: Blauwe plek

Wat een mooie ronde billen!!

Haha dat viel mij op

Maar een blauwe plek kan wel een tijd blijven zitten hoor
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Jan 2020 12:49

Re: Blauwe plek

Dora.. ik zou dit soort dingen niet plaatsen joh. Je hebt niet eens een onderbroek aan op de derde foto. Een screenshot is zó gemaakt.
#teammaple🍁
<<

Anoniem308

Bericht 06 Jan 2020 12:54

Re: Blauwe plek

Eens met UN

En je ziet zelf toch ook wel dat hij hersteld. Dan zie ik de meerwaarde van deze foto’s niet..
<<

Anoniem279

Bericht 06 Jan 2020 12:56

Re: Blauwe plek

Wat UN zegt. Ik schrik best wel van het gemak waarmee je de foto’s gewoon openbaar plaatst. Qua afname van het blauwe lijkt het me trouwens gewoon een normale blauwe plek.
Dat het gevoelig blijft is op zich wel logisch, het oppervlakkige blauwe trekt weg maar alles onder de huid moet ook wegtrekken. Heeft tijd nodig.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jan 2020 13:26

Re: Blauwe plek

weg, foutje
<<

Pitty

Bericht 06 Jan 2020 13:30

Re: Blauwe plek

Ik vind dat je jezelf echt voor schut zet met deze foto’s.
Ik hoop dat je snel hersteld!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Jan 2020 13:40

Re: Blauwe plek

Nou nou, zó erg is het toch ook weer niet? Je ziet eigenlijk niks behalve billen. Ik ben wel makkelijk qua lichamen en preutsheid waarschijnlijk en zie de toegevoegde waarde van de fotos ook niet echt, maar voor schut vind ik dit niet.

Verder eens: je ziet dat de blauwe plek mooi geresorbeerd wordt. Van zo'n val kun je wrl even last hebben. Ik heb ook wel eens enorme bloeduitstortingen gehad na val met fiets of paard. Mijn ervaring is afhankelijk van de ernst toch echt wel 1-2 weken flink pijnlijk en beetje vage beursheid nog wel paar weken langer. Zolang het niet weer erger wordt of maanden aanhoudt, komt het helemaal goed.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Jan 2020 13:52

Re: Blauwe plek

Nou ja, ik zie de toegevoegde waarde niet in van fotos voor een blauwe plek. Zeker niet als je gewoon te herleiden bent naar een persoon. Het is niet alsof Dora hier helemaal anoniem komt. En dan mag ze van mij zelf weten of ze hier met haar blote bips gaat staan, denk dat de BM's prima mogen bepalen dat dit soort fotos hier niet echt geschikt zijn.
Laatst gewijzigd door Caro op 06 Jan 2020 14:27, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Jan 2020 14:16

Re: Blauwe plek

Ik moet denken aan het huidige favoriete grapje van mijn kinderen: 'zeg eens raket? JE BILLEN STAAN OP INTERNET'
In their defense, ze zijn 4 en 7.

Heb ook wel eens zo'n smak gemaakt en pas na 24 h kwam de enorme verkleuring die toen erg lang bleef en ook flink pijnlijk was. Maar het wordt minder, dus alles is OK lijkt me.
<<

Anoniem326

Bericht 06 Jan 2020 14:24

Re: Blauwe plek

Ik heb de foto's niet gezien, maar ik ben vorig jaar ook van de trap afgevallen en had toen ook enorm blauwe billen. De plek was zeker zo'n zes tot acht weken zichtbaar. En er is een onderhuidse bult ontstaan. Dat is geloof ik een onderhuidse bloeduitstorting. In februari is de val een jaar geleden en de bult zit er nog steeds. Al is -ie inmiddels wel geslonken.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers