Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eindejaarsvragenlijst

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Dec 2019 15:56

Re: Eindejaarsvragenlijst

Ik ga er nog over nadenken, maar het valt me op dat Penoza een paar keer genoemd wordt als beste film en daar kijk ik van op. De serie vond ik super, maar in de film sloegen ze wel een beetje door vond ik hoor. Het was wel spannend, maar op een gegeven moment zo over de top dat ik het wat lachwekkend begon te vinden. Maar zo zie je maar weer dat smaken verschillen!

Heb trouwens wel spijt dat ik Joker nog niet gezien heb. Leek me eng, maar ik ben nu toch benieuwd.
❤ 7 juni 2018
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 30 Dec 2019 16:22

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
Nicci French serie over "Frieda Klein"

- de mooiste film die je zag?
Birdbox

- de beste serie die je keek?
Lucifer

- het lekkerste gerecht dat je at?
Zalm van de tepanyaki plaat

- de mooiste plek waar je was?
Op de dijk met uitzicht op de Eems (eindelijk na dik 2 jaar was de dijk weer open)

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Er is niets wat mij echt is bijgebleven waarvan ik denk wat verschrikkelijk.
Meer dat ik mij verbaas hoe lang het geleden is van bv de tsunami of de aanslagen op de twin towers

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Afgelopen jaar niet echt 1 dag/moment die er in het bijzonder uitsprong
Never let go of your dreams
<<

Anoniem332

Bericht 30 Dec 2019 18:16

Re: Eindejaarsvragenlijst

het mooiste boek dat je las?

Grand hotel Europa
- de mooiste film die je zag?

Geen toppers gezien, wel de aller slechtste film in mijn leven, hallo bungalow ??

- de beste serie die je keek?

The bridge en the crown

- het lekkerste gerecht dat je at?

De gerechten uit mijn otoleghi boek simpel


- de mooiste plek waar je was?

Franse kust

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?



- jouw beste/mooiste/leukste dag?

Verjaardag, die was heel gezellig!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 30 Dec 2019 21:15

Re: Eindejaarsvragenlijst

Het mooiste boek dat je las?
De acht bergen van Paolo Cognetti.

- de mooiste film die je zag?
Ik vond a Star is born prachtig. En Bohemian Rapsody ook!

- de beste serie die je keek?
The Crown.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Een gerecht bij restaurant Breda met een bouillon en morielje.

- de mooiste plek waar je was?
Oeh moeilijk. Skiën in de Franse Alpen was weer prachtig, motorrijden in de Schotse heuvels/bergen was ook echt adembenemend mooi. Maar de verlaten bergen en een strandje aan de dode zee in Israël was denk ik het mooist.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Eigenlijk alle aanslagen in het algemeen.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Er zijn echt zoveel mooie dagen geweest, ik kan niet kiezen!

Mijn misselijkheid mag in 2019 blijven haha!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 31 Dec 2019 07:25

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
Wees onzichtbaar (Murat Isik)

- de mooiste film die je zag?
Ik heb geen films gezien! Alleen maar HEEL VEEL series.

- de beste serie die je keek?
Informer. Was verdrietig dat ik m uit had, zo mooi gemaakt die serie.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Dat is de sambal ikan van een Indonesisch restaurant hier in de buurt. Ik eet het maandelijks :)

- de mooiste plek waar je was?
Definately de kust van Ierland. Ik heb een wandeling gemaakt op Howth. Die rotsen daar met het uitzicht, en de eilandsfeer.. super was dat.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Dat zal ook de schietpartij in utrecht zijn. Hoewel ik alle schiet- en steekincidenten in Zuid-Oost ook steeds schokkend vond, die kwamen heel dichtbij omdat m’n leerlingen er middenin zaten.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Een dag in m’n solotrip naar ierland.


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
M’n jongste is dit jaar beter (langer) gaan slapen. Tot de zomer was z’n ritme: om 5 uur wakker. Drie jaar lang. Het is echt killing geweest en ik hoop dat nooit meer mee te maken, langdurig slaaptekort. Wat een impact heeft dat op je gezinsleven en relatie en werk.
Nu slaapt ie tot 6.30 ?
#teammaple🍁
<<

Kira

Bericht 31 Dec 2019 09:13

Re: Eindejaarsvragenlijst

Teun schreef:een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las? Helaas heb ik geen boek gelezen dit jaar.

- de mooiste film die je zag? Pff dat weet ik zo snel niet meer.

- de beste serie die je keek? Bates motel, maar ook weer heel veel andere mooie en goede series.

- het lekkerste gerecht dat je at? Geen idee.

- de mooiste plek waar je was? Op een bootje ergens in Utrecht op het water denk ik. Ik zou op vakantie gaan dit jaar maar toen kreeg m'n vader een hartstilstand dus niet echt ergens geweest.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Ik ben hier echt slecht in merk ik, ik onthou niks. Geen idee dus, maar persoonlijk de hartstilstand van m'n vader en het mega korte ziektebed en overlijden van de moeder van een van m'n beste vriendinnen.

- jouw beste/mooiste/leukste dag? 23 november, toen ging ik met de fanfare op concours. En het was een soort van afsluiting van het jaar, m'n hondje was net overleden, met m'n vader ging het goed. De voorbereiding was heel intensief en het was echt een schitterende uitvoering. Veel huilende muzikanten pl het podium, dus dat was voor mij de mooiste dag.


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020? Ik laat m'n ex achter in 2019 en al het negatieve wat daar mee te maken heeft. In 2020 wil ik zelf door blijven groeien, soms egoïstische keuzes maken misschien maar niet voor andere mensen dingen blijven doen die ik zelf niet wil of achter sta.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Dec 2019 10:00

Re: Eindejaarsvragenlijst

Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las? Ik las bijna geen boeken, alleen een boek dat m'n vader geschreven heeft en ik ben nu nog bezig in het boek van Jet. Dus ik ga voor die twee :wink:
- de mooiste film die je zag? A star is born vond ik heel mooi! Maar ook van Bohemian Rhapsody en Rocketman heb ik erg genoten.
- de beste serie die je keek? When they see us was erg indrukwekkend. Heb ook veel Grey's Anatomy gekeken dit jaar en dat is toch wel één van mijn favoriete series hoor! Echt nooit een saaie aflevering. En onlangs heb ik me een avondje goed vermaakt met Hjem til jul.
- het lekkerste gerecht dat je at? Geen idee, niet iets dat eruit sprong geloof ik.
- de mooiste plek waar je was? Lanzarote voelde wel even als een paradijsje dit jaar, ook al zijn we het resort nauwelijks af geweest haha.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Ik denk toch ook de tramaanslag in Utrecht, heel eng vond ik dat.
- jouw beste/mooiste/leukste dag? 8 maart, toen waren we één jaar geregistreerd partners en hoorden we dat we ons huis hadden gekocht! En 1 oktober, toen we officieel van ons oude huis af waren en lekker konden gaan genieten in onze nieuwe woonplaats.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020? Verhuisstress en -hectiek. Ik snak naar een wat rustiger jaar waarin ik meer tijd heb om aan mezelf te werken, fysiek. Ik moet echt nodig weer wat fitter worden!
❤ 7 juni 2018
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 31 Dec 2019 10:29

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
Ik denk eentje van Lucinda Riley. Ik vind de zeven zussen serie prachtig.

- de mooiste film die je zag?
A star is born. Ik zag deze in het vliegtuig onderweg naar New York en heb meteen twee keer gekeken.

- de beste serie die je keek?
Ik heb in 2019 vooral alle seizoenen van Friends gezien.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Een Mexicaans gerecht bij Alma in Brooklyn met prachtig uitzicht op de skyline. Ik voelde me toen ook zo gelukkig.

- de mooiste plek waar je was?
Lastig kiezen want ik was voor het eerst in New York en heb zoveel mooie plekken gezien. Maar ik denk toch de camping in Frankrijk in Eymoutiers. Een hele toffe ecologische camping met een prachtige uitzicht vanaf onze tent.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Dat heb ik eigenlijk niet. Althans niet in de zin van binnenlands of buitenlands nieuws. Het nieuws dat mijn tante ongeneeslijk ziek was en haar overlijden heeft mij het meest geraakt.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Ik denk een vakantiedag in Spanje. Zwemmen in de zee, verse broodjes van de bakker en ‘s avonds uiteten met ons gezinnetje. Of een dag naar zee in Westkapelle wat ook echt geweldig was.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Gevoelens van onzekerheid en perfectionisme.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 31 Dec 2019 22:22

Re: Eindejaarsvragenlijst

Marin schreef:Van oorsprong wel maar ik val veel te snel in slaap de laatste paar jaar. Ben gewoon moe!


Ik las ook altijd heel veel.
Sinds ongeveer een jaar lukt het me weer om daar in op te gaan (ben bewust in boeken begonnen die ik al eens gelezen had), het idee van er weer in komen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jan 2020 15:19

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las? Tietel, het boek van een oud klasgenootje van mij, dit schreef ze nadat bij haar borstkanker werd geconstateerd (dit was meteen ook het enige boek wat ik gelezen heb in 2019.......)

- de mooiste film die je zag? April, May en June, op de valreep nog in 2019 gekeken

- de beste serie die je keek? Dat blijft toch Grey's Anatomy, kan niet wachten op nieuwe afleveringen volgende week

- het lekkerste gerecht dat je at? De Indian Curry, gemaakt door de moeder van een van mijn leerlingen

- de mooiste plek waar je was? Disney!

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Dat mijn ex wilde scheiden

- jouw beste/mooiste/leukste dag? Het laatste Disney tripje, waarbij onze buren (en dus ook het buurmeisje, B's vriendinnetje) er ook waren. Jeetje, wat hebben we genoten met elkaar!
En verder gewoon alle dagen die ik met vrienden mocht doorbrengen :love:


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020? Alle zorgen rondom de scheiding laat ik graag in 2019. Alle kosten, de stress of het huis wel op mijn naam kon komen, het verdriet... De rust die het bracht neem ik mee naar 2020!
[/quote]
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Jan 2020 17:37

Re: Eindejaarsvragenlijst

Harrison schreef:Het mooiste boek dat je las?
De acht bergen van Paolo Cognetti.

- de mooiste film die je zag?
Ik vond a Star is born prachtig. En Bohemian Rapsody ook!

- de beste serie die je keek?
The Crown.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Een gerecht bij restaurant Breda met een bouillon en morielje.

- de mooiste plek waar je was?
Oeh moeilijk. Skiën in de Franse Alpen was weer prachtig, motorrijden in de Schotse heuvels/bergen was ook echt adembenemend mooi. Maar de verlaten bergen en een strandje aan de dode zee in Israël was denk ik het mooist.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Eigenlijk alle aanslagen in het algemeen.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Er zijn echt zoveel mooie dagen geweest, ik kan niet kiezen!

Mijn misselijkheid mag in 2019 blijven haha!



Nav van jouw tip over de acht bergen heb ik die gelezen op vakantie en al een paar x kado gedaan! Vet fijn boek!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Jan 2020 11:29

Re: Eindejaarsvragenlijst

Oh leuk! Ik twijfel opeens of het wel dit jaar was dat ik hem las heb sowieso wel dit jaar de buitenjongen van hem gelezen die was ook heel mooi.

Ik vond Sex Education, Russian Doll en The End Of The F*cking World trouwens ook echt briljante series.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jan 2020 09:12

Re: Eindejaarsvragenlijst

Thanks voor de tip!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers