Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau tip gezocht!

<<

Anoniem281

Bericht 03 Jan 2020 19:54

Cadeau tip gezocht!

Mijn vriendin wordt volgende week 31 en ik zoek een cadeautje voor haar!

Ze is echter fanatiek aan het ontspullen enzo, woont in een Tiny House en wil haar voetafdruk zo klein mogelijk houden, dus als ik al iets geef, mag het niet verpakt zijn. Tenzij ik het in een krant wikkel.

Ze vraagt nu dan ook 'ervaringen', een wandeling, een lunch enz. Maar ik vind een wandeling wel heel erg zweefteverig en we gaan zondag al uit eten en in februari een nachtje weg enz enz. Dus zo een ervaring vind ik niet echt leuk.

Dus, ik zoek een origineel cadeau voor een hippie. Wie denkt mee? Ik vrees dat ik anders uitkom op een ster die ik naar haar vernoem ofzo.. en dan maak ik een foto van het certificaat want dat kan ze natuurlijk niet ophangen ofzo. Gedoe..
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 03 Jan 2020 20:02

Re: Cadeau tip gezocht!

Iets voor de moestuin
Planten
Eenmalige boodschappenbox van Odin of De Krat of andere duurzame variant
Zelfgebakken koekies verpakt in zo'n stoffen boterham sleeve.
Kaars van koolzaad- of bijenwas
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 03 Jan 2020 20:04

Re: Cadeau tip gezocht!

Is er ooit iemand blij met zo'n ster? Doe dan een geit cadeau of 'gewoon' donatie aan goed doel waar ze affiniteit mee heeft
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 03 Jan 2020 20:05

Re: Cadeau tip gezocht!

Alles van Lush is niet op dieren getest en vegan. Die kan je in een winkel laten inpakken in een ‘cottonwrap’. Een leuke sjaal die je dus als cadeaupapier gebruikt.

Anders misschien een dier adopteren in een ander land (dacht dat je olifanten in Thailand kan adopteren), dan wel goed opletten dat je een zuiver programma kiest.
Of via Oxfam een geit voor een gezin in Afrika.


Blunt: zo’n zakje hebben wij ook wel eens aan iemand gegeven, ik hoor iedere keer weer hoe blij ze daarmee is! Leuk idee met die koekjes erin.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Jan 2020 20:07

Re: Cadeau tip gezocht!

https://moenfestival.nl/standhouders/

Wellicht zit er tussen de standhouders een site waar je wat voor haar kan bestellen.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jan 2020 20:24

Re: Cadeau tip gezocht!

Op de blog een goed verhaal vind je veel cadeau tips voor duurzaam ingestelde mensen.

Verder heb ik laatst een theeplantje cadeau gedaan. Kan je zelf dus thee van maken, en is weer eens een ander plantje voor in de moestuin.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jan 2020 20:27

Re: Cadeau tip gezocht!

Ik weet niet of ze wel een vriezer heeft in haar tiny house maar anders zou je naar zo'n voedselpakket of vleespakket kunnen kijken. Ik heb laatst een deel van een koe gekregen, dus vlees. Erg leuk cadeau vond ik dat.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Jan 2020 20:49

Re: Cadeau tip gezocht!

En giftcards dan, wat vindt ze daar van? Je zou bijv een giftcard van Jetske Ultee kunnen geven.

Edit: je kunt de giftcard fysiek laten versturen, maar je kunt ook gewoon een code kopen.
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jan 2020 21:09

Re: Cadeau tip gezocht!

Er zijn best wel veel toffe workshops in de natuur te vinden viel mij laatst op toen ik zoiets voor mijn stiefvader zocht. Bijvoorbeeld een wandeling met een kenner op zoek naar eetbare bloemen en planten. Of een wandeling ‘s nachts met een gids ergens door het bos of de duinen. misschien is dat wat? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem309

Bericht 03 Jan 2020 21:27

Re: Cadeau tip gezocht!

Wellicht is een paddenstoelenexcursie wel iets voor haar. Ieder seizoen heeft weer andere paddenstoelen waardoor het hele jaar door wel paddestoelen te vinden zijn. En als je eetbare paddenstoelen weet te determineren kan het een leuke hobby zijn wat nog een leuke opbrengst kan geven ook.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Jan 2020 21:28

Re: Cadeau tip gezocht!

tuttebel schreef:Wellicht is een paddenstoelenexcursie wel iets voor haar. Ieder seizoen heeft weer andere paddenstoelen waardoor het hele jaar door wel paddestoelen te vinden zijn. En als je eetbare paddenstoelen weet te determineren kan het een leuke hobby zijn wat nog een leuke opbrengst kan geven ook.
Wat een leuke tip!
#teammaple🍁
<<

Anoniem281

Bericht 03 Jan 2020 21:36

Re: Cadeau tip gezocht!

Oh leuke tips! Thanks :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers