Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eindejaars opruimwoede?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 25 Dec 2019 11:09

Re: Eindejaars opruimwoede?

Nee, daar heb ik niet per se last van.
Wel heb ik vakantie dus wil wel van dat soort klusjes in huis doen.
Maar als ik gewoon had moeten werken had ik dat denk ik niet gedaan
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 15:26

Bericht 25 Dec 2019 16:57

Re: Eindejaars opruimwoede?

Ja herkenbaar. Al weet ik niet of het te maken heeft met het einde van het jaar, of omdat ik vakantie heb.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Dec 2019 15:03

Re: Eindejaars opruimwoede?

Ja hier ook. Al paar dagen weken heb ik sterk de drang alles op te ruimen. Kan ook nesteldrang zijn ?.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Dec 2019 14:16

Re: Eindejaars opruimwoede?

Ja hier ook! Ik ben dol op kerst en op de kerstboom, maar heb 'm gister al opgeruimd, hoor :smile:

Weer lekker de ruimte. En als ik dan toch bezig ben... Dan trek ik ook opeens even een kastje leeg, dit kan weg, dat kan weg, even de bank opzij, gordijnen wassen enz. Heerlijk!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Dec 2019 17:24

Re: Eindejaars opruimwoede?

Mag het snoeien van een boom ook onder de opruimwoede vallen? Vandaag een hele boom gesnoeid ( linde) die al 2-3 jaar niet gesnoeid was. Hij gaat er uit. Dus qua groei in het voorjaar maakt het niet uit. Angsten overwonnen ( op een trap staan snoeien) etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 28 Dec 2019 17:28

Re: Eindejaars opruimwoede?

Ja!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 28 Dec 2019 18:07

Re: Eindejaars opruimwoede?

Zo hier is het ook begonnen. Had al bijna de kerstboom opgeruimd toen begon F.te huilen. Dat kon ik ook niet over mijn hart verkrijgen!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 28 Dec 2019 18:08

Re: Eindejaars opruimwoede?

De kerstboom gaat hier morgen de deur uit denk ik
<<

Anoniem304

Bericht 28 Dec 2019 18:11

Re: Eindejaars opruimwoede?

Zonet het hele huis door geweest en in de kelder de voorraad gesorteerd. Laatst 800 vaatwastabletten gescoord voor bijna niks, dus ik kan weer sowieso 3 jaar voor uit haha.
Alle lege flessen weggehaald en die vanavond inleveren.
Heerlijk lekker opruimen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Dec 2019 18:21

Re: Eindejaars opruimwoede?

Savi schreef:Ja!

Thanks. Nu de voortuin in gedaan kan volgende week de achtertuin geknipt en gesnoeid worden. Plus heel veel ritjes naar de stort. Maar dat is dan helaas in het nieuwe jaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Dec 2019 21:56

Re: Eindejaars opruimwoede?

Ja, van de week al alle flessen ingeleverd, oud papier opgeruimd, glas weg gebracht. Mam heeft de auto's schoon gemaakt en de garage opgeruimd. Dus wij hebben er beide last van ?.
Vandaag de kerstboom eruit gehaald.
2014 2016
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Dec 2019 00:12

Re: Eindejaars opruimwoede?

Geen woede maar wel zin om weer eens even alles uit te zoeken, te rangschikken en het overbodige weg te doen. Nu niet alleen denken maar ook nog doen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers