Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 28 Dec 2019 13:10

Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Onze Miele is vorige week overleden, hij maakte geluiden waar je bang van werd :palm: We hebben dus een nieuwe gekocht en ik zette altijd het wasmiddel/wasverzachter etc op de wasmachine. Alleen wil ik het nou graag netjes en opgeruimd hebben dus ik wil er een klein kastje opzetten maar kan dat? Waar hebben jullie het staan? Onze wasmachine staat boven (eerste verdieping) in een hokje waar ook de ketel hangt, er is verder geen ruimte voor een kastje naast de wasmachine.
Wat als het lukt
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Dec 2019 13:13

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

wij hebben de wasmachine op zolder staan en een plankje aan de muur gemaakt voor dingen als wasmiddel etc.
08/2018
05/2021
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Dec 2019 13:20

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Je zou zo'n kastje kunnen doen:

https://www.lidl-shop.nl/LIVARNO-LIVING ... WCEALw_wcB

Of een lade onder je wasmachine:
https://www.toolstation.nl/plieger-wasm ... yzEALw_wcB

Zelf heb ik een Kallax kast staan waar ik al het wasmiddel in bewaar.
<<

Anoniem317

Bericht 28 Dec 2019 13:28

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Onze wasmachine staat in de bijkeuken in een keukenblok. Daarboven hangen kastjes en daarin staat de wasverzachter en het wasmiddel.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 28 Dec 2019 14:30

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Bij mij staat hij bovenop de droger. Niet per se het mooist nee, maar net als jou staat mijn wasmachine (en droger) in de ketelruimte en ik kom er alleen om te wassen. Dus kan me er niet zo druk over maken.
<<

Anoniem269

Bericht 28 Dec 2019 14:33

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Wij hebben dit idee maar dan van hout :

Afbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 28 Dec 2019 16:50

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Wat een goede tips! Het probleem is alleen dat het écht een hokje is.. de wasmachine past er precies in. Aan beide kanten is 1cm over, aan de voorkant zo'n 60/70cm denk ik en precies 65cm boven de wasmachine hangt de ketel. Er past dus ook geen droger in (de vorige bewoners hebben dit gemaakt, bij de buren staat de wasmachine in de badkamer), de muur is van beton dus boren gaat lastig en er lopen leidingen achter.. vandaar het idee van een klein kastje óp de wasmachine (bijv zo'n vierkant Kallax van Ikea)
Wat als het lukt
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Dec 2019 17:26

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Bij mij staat het op een plankje naast de wasmand in de badkamer.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Dec 2019 17:58

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Is het een hokje met een deur? Kan je het niet aan de binnenkant van de deur hangen? In een mandje ofzo.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Dec 2019 18:02

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Pannetoet schreef:Wat een goede tips! Het probleem is alleen dat het écht een hokje is.. de wasmachine past er precies in. Aan beide kanten is 1cm over, aan de voorkant zo'n 60/70cm denk ik en precies 65cm boven de wasmachine hangt de ketel. Er past dus ook geen droger in (de vorige bewoners hebben dit gemaakt, bij de buren staat de wasmachine in de badkamer), de muur is van beton dus boren gaat lastig en er lopen leidingen achter.. vandaar het idee van een klein kastje óp de wasmachine (bijv zo'n vierkant Kallax van Ikea)

Als het normaal prima op de wasmachine blijft staan dan zou zo'n kastje toch prima kunnen? 1 zo'n vakje met een deurtje en dan zet je het daar mooi achter. Toch?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 28 Dec 2019 19:04

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Ik heb er een mandje op staan.
Daar zit ook het schoonmaakmiddel in en de sponsjes etc.
2016
<<

Anoniem307

Bericht 28 Dec 2019 21:40

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Op een plank boven de wasmachine en droger. Drie soorten, netjes opgesteld en gebruikt bij welke mood ik dan ook maar heb. Ik wil ooit nog een ombouw, maar dat is ooit.
<<

Anoniem268

Bericht 28 Dec 2019 21:42

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Bij mij staat het onder de gootsteen, maar mijn wasmachine staat ook in de keuken onder de vriezer in een kast.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 28 Dec 2019 21:52

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Bij ons hangt er een kast boven de wasmachine.
2012 & 2016
<<

Anoniem271

Bericht 28 Dec 2019 21:58

Re: Wasmiddel/verzachter, waar laat je dat?

Lissa schreef:Bij mij staat het onder de gootsteen, maar mijn wasmachine staat ook in de keuken onder de vriezer in een kast.


Wij hebben ook onze wasmachine + droger in de keuken en ook het wasmiddel onder de gootsteen bij de andere schoonmaakmiddelen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels, Minx