Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste volumeproduct

<<

Anoniem290

Bericht 13 Dec 2019 21:27

Beste volumeproduct

Vertel!
Zelf gebruik ik Kevin murphy hair resort na het wassen (op nat haar, in de wortels). Voor volume in droog haar gebruik ik droogshampoo (andrelon volume) en van dezelfde andrelon lijn het volumepoeder. Werkt prima, maar mijn haar wordt er zo vies van. Moet het echt wassen als ik dat erin en gehad (terwijl droogshampoo het toch juist even wat minder vet zou moeten maken?).
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Dec 2019 21:55

Re: Beste volumeproduct

Ik lees even mee. Ik heb het vandaag weer flink in lagen laten knippen en dan krijg ik wat slag. Maar als ik er van dat volumepoeder in doe (heb ook andrelon) wordt het heel viezig inderdaad.
10.04.17
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Dec 2019 07:47

Re: Beste volumeproduct

Ik gebruik de droogshampoo van Maria Nila. Aan de prijs maar het helemaal waard.
Nu mijn haar weer statisch is was ik savonds mn haar en doe er de andere morgen gelijk wat droogshampoo op en dan blijft het zo tot ik het weer was (2x pw)
30-04-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Dec 2019 10:58

Re: Beste volumeproduct

Ik gebruik de anti gravity spray van Kevin Murphy en zeezout shampoo van Lush.

Droogshampoo maakt mijn haar juist heel statisch en ik vind het een heel vies gevoel geven.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem269

Bericht 14 Dec 2019 11:54

Re: Beste volumeproduct

Keune Style Dry Texturizer, ideaal spul. Soort van droogshampoo/poeder en haarlak ineen.
<<

Anoniem290

Bericht 14 Dec 2019 15:12

Re: Beste volumeproduct

Fijne tips! Maria Nila gebruik ik ook altijd (shampoo, conditioner en olie) en Kevin Murphy, dus die ga ik zeker even testen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Dec 2019 15:36

Re: Beste volumeproduct

Ik heb een fijne texture spray, 60’s babe van L’Oreal professional. Één van de weinige volume-belovende producten die werkt bij mijn stijle haar en die ik prettig vind.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 14 Dec 2019 16:59

Re: Beste volumeproduct

Volume powder van L’Oréal vind ik na alles geprobeerd te hebben de enige fijne waar mijn haar niet zo vies van wordt. Die van Andrelon onder andere is echt waardeloos, vieze slierten krijg ik ervan.
Droogshampoo wordt mijn haar doorgaans ook statisch van maar ik heb nu per toeval die van Syoss en deze werkt echt top voor mij! M’n haar blijft er gewoon nog 2 dagen mooi van!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 14 Dec 2019 20:48

Re: Beste volumeproduct

Ik gebruik volumepoeder van Balea uit Duitsland, ruikt lekker en mijn haar krijgt meer volume zonder vies te worden.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 16 Dec 2019 13:41

Re: Beste volumeproduct

Osis dust it: volumepoeder die héél goed werkt. Mijn haar voelt dan wel heel stroef en ik gebruik dit daarom alleen bij bijzondere gelegenheden.

Fudge push it up big hair blow dry spray: gebruik ik standaard in vochtig haar, wanneer ik het ga föhnen. (Ook als ik het niet föhn trouwens). Niet dat ik ineens enorme volume heb, maar het is wel een zeer duidelijk verschil met wanneer ik het niet gebruik. Echt mijn favo haarproduct. Aanrader!

Batise droogshampoo: geeft ook volume. Hier voelt mijn haar wel viezer van dus dit gebruik ik 1-2 dagen voordat ik mijn haar was. Geeft zeker volume.
Make happy memories
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 16 Dec 2019 14:46

Re: Beste volumeproduct

Wat trouwens ook voor meer volume zorgt is je haar verven!
Make happy memories
<<

Anoniem290

Bericht 16 Dec 2019 15:01

Re: Beste volumeproduct

Dust It maakte mijn haar heel vies, die van Andrelon werkt bij mij beter (wordt mijn haar overigens ook wel vies van).
Ben gisteren even bij de kapper binnengelopen en heb van Kevin Murphy een spray gekocht. Het is een soort waxspray (wel een droge spray) en de eerste test was wel positief. Mijn haar kreeg wel wat meer volume en werd er wat stugger van.

Haar verven moet ook weer gebeuren inderdaad! De grijze haartjes zijn weer zichtbaar.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron