Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vaccinatie

<<

Anoniem106

Bericht 19 Nov 2013 23:07

vaccinatie

Vanmorgen heeft L. haar tweede vaccinatieronde gehad. Ze lijkt er nu meer last van te hebben dan de vorige keer. Ze huilt meer en is onrustiger dan normaal. Iemand een tip voor dit moment, behalve op schoot nemen. Want doen we al.
Ze heeft geen koorts (37.5) maar voelt wel warm aan.
<<

Anoniem16

Bericht 19 Nov 2013 23:20

Re: vaccinatie

Ik masseer het prik plekje altijd meteen na de vaccinatie zodat het gif meteen overal komt.

Misschien anders een zetpilletje geven.
<<

Anoniem26

Bericht 19 Nov 2013 23:25

Re: vaccinatie

In een warm badje kalmeerde hier wel. Daarna deed ik haar alleen in haar luiertje inwikkelen in een deken en ging ik met haar in bed liggen. Rustig en donker.

En idd een zetpil geven anders.
<<

Anoniem16

Bericht 19 Nov 2013 23:26

Re: vaccinatie

Ow ja en de beentjes masseren, fiets bewegingen maken. Maar dat zijn allemaal dingen die ik vrijwel meteen doe na de prik.
<<

Anoniem106

Bericht 19 Nov 2013 23:30

Re: vaccinatie

Daarvoor is het dus al te laat, maar ik zal het onthouden voor de volgende keer.

Zetpil twijfelde ik over, omdat ze verder geen koorts heeft.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Nov 2013 11:17

Re: vaccinatie

Wat sneu... Wij moeten morgen voor de eerste keer, ik zie er wel een beetje tegenop! Fijn om hier alvast wat tips te lezen. Ik heb gehoord dat koelen direct na het prikken ook prettig is? Ik zal ook zetpillen in huis halen voor de zekerheid. Als we die morgen niet nodig hebben, wellicht later een keer. Wat voor zetpillen kan ik het beste halen? Gewoon bij de drogist? Nog meer tips misschien?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Nov 2013 11:18

Re: vaccinatie

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je topic gebruik, Lintje! :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 20 Nov 2013 11:30

Re: vaccinatie

Suus, bij ons op het cb vertelden ze welke zetpillen je het beste kan nemen. Dit waren de zetpillen met de laagste dosering. Bij de apotheek weten ze het ook wel. Succes morgen!
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem106

Bericht 20 Nov 2013 11:39

Re: vaccinatie

Suus, geen probleem hoor! Ik zou geen reden weten waarom het niet zou mogen.
Voor de rest inderdaad wat Venzje zegt.

Hier een voorbeeldige nacht gehad. Ze heeft als een prinses tussen ons in geslapen. Mijn zorgen waren deze keer dus voor niks. :wink:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Nov 2013 11:44

Re: vaccinatie

Fijn dat ze zo goed geslapen heeft, Lintje!

En dan zal ik de zetpillen morgen pas halen dus.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem272

Bericht 20 Nov 2013 11:49

Re: vaccinatie

Succes alvast Suus! Bij mijn zoon viel het altijd erg mee hoeveel last hij had van de prikjes. We moesten er alleen aan denken dat we de dag erna geen uitstapjes planden of zo, want hij was er vaak wat moe van.
<<

Anoniem16

Bericht 20 Nov 2013 12:50

Re: vaccinatie

Koude dingen erop deed ik eerst ook altijd maar dat schijnt juist niet goed te zijn omdat het dan zich minder goed kan verplaatsen de vaccinatie. Nu ga ik na de vaccinatie dus meteen masseren en fietsen met de beentjes.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers