Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstfilms

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Dec 2019 19:59

Re: Kerstfilms

Ik heb Klaus inmiddels ook gezien. Wat een prachtige film!!! Echt zo mooi!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Dec 2019 11:04

Re: Kerstfilms

Op RTL8 meen ik komen nu elke avond kerstfilms. De een is nog meer voorspelbaar dan de andere, maar blijft toch ook wel leuk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Dec 2020 18:02

Re: Kerstfilms

Iemand al leuke kerstfilms gezien in 2020?

🎅🏽🎄
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Dec 2020 18:25

Re: Kerstfilms

Ja ik heb al gekeken hahaha mijn vriend riep afgelopen weekend al kijk je nu weer kerstfilms. Heb inmiddels a christmas switch en switcht again gezien. Tweede is een beetje meh.

Oh en afgelopen weekend iets met een architect die iemand inhuurt om zn huis te versieren.

Ok slecht verhaal dit.
2015 💙
<<

Kira

Bericht 02 Dec 2020 18:28

Re: Kerstfilms

Die laatste heb ik ook gezien, was leuk.

Die switched again vond ik slecht.

Ik heb best al wat gezien, weet alleen de titels niet zo snel haha!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Dec 2020 18:48

Re: Kerstfilms

Ik heb Holidate en Midnight at the Magnolia gekeken, vond ik allebei leuk. Holidate vond ik het leukste.

Verder Dash & Lily, een kerstserie over tieners, vond ik redelijk leuk, maar een beetje een ongeloofwaardig einde.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Dec 2020 22:06

Re: Kerstfilms

The Holiday en The Holidate gekeken. Ik vond The holiday (oudje) wat chiquer dan The holidate! I’m in for more!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Dec 2020 12:13

Re: Kerstfilms

Ik vond Holidate echt best vulgair. Het hele idee van de film was leuk maar die vreselijke seksgrappen hoeven van mij niet zo nodig.

Susan, is Dash & Lily leuk genoeg voor onze leeftijd ja? Ik had de trailer gezien en leek me echt iets wat ik vroeger echt had verslonden maar nu voel ik me er misschien iets te oud voor.

Ik vond My Christmas Inn wel vermakelijk. Wel slecht uiteraard maar wel op een leuke manier.

The Christmas Chronicles 2 vond ik wel mooi en leuk. Wel een echte familie film voor met oudere kinderen.

Momenteel kijk ik the Princess Switch: Switched Again en die is echt erbarmelijk slecht. Heb 'm al drie keer afgezegd en dan toch weer aan. En ik vind Vanessa Hudgens best wel irritant en dit is echt een one woman show 😅
Let's discover the world together.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 03 Dec 2020 14:01

Re: Kerstfilms

We hebben tot nu toe alleen Christmas Wonderland (wel leuk!) en Midnight at the Magnolia (niet geweldig) gekeken.

Wat ik trouwens vorig jaar echt een hele mooie film vond: The nutcracker & the four realms. Maar die staat op Disney.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Dec 2020 20:39

Re: Kerstfilms

Marin schreef:
Susan, is Dash & Lily leuk genoeg voor onze leeftijd ja? Ik had de trailer gezien en leek me echt iets wat ik vroeger echt had verslonden maar nu voel ik me er misschien iets te oud voor.


Ik moet zeggen dat ik toen ik 'm uitkoos dacht dat het over twintigers zou gaan, en het idee dat ze in een boekje naar elkaar schreven vond ik wel leuk. Toen ik erachter kwam dat het een tienerserie was vond ik dat wel een minpunt maar toen was ik wel benieuwd hoe het af zou lopen. Het is ook niet dat ik niet kon wachten om de volgende aflevering te kijken.

Ik kijk nu ÜberWeihnachten, die vind ik wel leuk. Een serie van drie delen. Er gebeurt vrij veel in.

Ik zie dat er ook een tweede seizoen komt van Hjem til Jul. Ik weet alleen niet meer precies hoe die ook alweer ging.

Heb je Dias de Navidad al gezien? Die vond ik ook heel goed. Hij is niet echt romantisch maar wel echt een goede serie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Dec 2020 21:09

Re: Kerstfilms

Nee nog niet, ook niet langs zien komen. Op Netflix of elders?
Hjem til Jul wil ik eigenlijk ook nog kijken. Ben ik vorig jaar niet aan toe gekomen.

Peinture, ja die Nutcracker & the four realms had ik op een lijstje gelezen. Ben gek op de Nutcracker dus dat had ik wel leuk gevonden, maar heb geen Disney+ meer.

Kan nog wel eens op Videoland en Amazon Prime kijken trouwens wat daar op staat. Dat heb ik wel.
Let's discover the world together.
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 04:39

Bericht 03 Dec 2020 21:11

Re: Kerstfilms

The Christmas chronicals 2 heb ik pas met mijn dochter van 10 gekeken! Leuke film

The holidate ook gezien en die vond ik ook leuk!
08-03-2010
08-02-2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 03 Dec 2020 21:40

Re: Kerstfilms

Ik heb gister bad moms christmas gekeken, gewoon plat en grappig en een slecht verhaal, maar ik heb me 1,5 uur heerlijk vermaakt.
De Holidate vond ik ook leuk, gewoon makkelijk vermaak. Maar dat is soms zo heerlijk!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Dec 2020 21:54

Re: Kerstfilms

Susan schreef:
Marin schreef:
Susan, is Dash & Lily leuk genoeg voor onze leeftijd ja? Ik had de trailer gezien en leek me echt iets wat ik vroeger echt had verslonden maar nu voel ik me er misschien iets te oud voor.


Ik moet zeggen dat ik toen ik 'm uitkoos dacht dat het over twintigers zou gaan, en het idee dat ze in een boekje naar elkaar schreven vond ik wel leuk. Toen ik erachter kwam dat het een tienerserie was vond ik dat wel een minpunt maar toen was ik wel benieuwd hoe het af zou lopen. Het is ook niet dat ik niet kon wachten om de volgende aflevering te kijken.

Ik kijk nu ÜberWeihnachten, die vind ik wel leuk. Een serie van drie delen. Er gebeurt vrij veel in.

Ik zie dat er ook een tweede seizoen komt van Hjem til Jul. Ik weet alleen niet meer precies hoe die ook alweer ging.

Heb je Dias de Navidad al gezien? Die vond ik ook heel goed. Hij is niet echt romantisch maar wel echt een goede serie.


Hjem til Jul is een heerlijk verhaal van een superleuke vrouw die op zoek is naar een date voor kerstavond bij haar familie, eigenlijk omdat haar familie dat van haar verwacht. Het is heerlijk Scandinavisch, met veel lichtjes, en warme sokken, en sfeer ❤️
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Dec 2020 14:09

Re: Kerstfilms

Zora schreef:Hjem til Jul is een heerlijk verhaal van een superleuke vrouw die op zoek is naar een date voor kerstavond bij haar familie, eigenlijk omdat haar familie dat van haar verwacht. Het is heerlijk Scandinavisch, met veel lichtjes, en warme sokken, en sfeer ❤️


Ja, dat herinner ik me, en ook dat zij in het ziekenhuis werkte, en dat ze op een gegeven moment een date had met een beetje irritant intellectueel type, maar hoe het ook alweer eindigde? Ik weet nog wel dat ik het een enorm leuke serie vond.

ÜberWeihnachten vond ik in elk geval heel leuk, echt een aanrader.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Dec 2020 23:06

Re: Kerstfilms

Jingle Jangle is wel echt een aanrader. Heel mooi. Musical achtig. En mooi echt magisch sfeertje.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Dec 2020 23:08

Re: Kerstfilms

Ik heb The Holidate net gezien.
Prima wel, maar geen film die ik jaarlijks weer zou zien.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron