Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoonouders 50 jaar getrouwd

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 12 Dec 2019 16:26

Schoonouders 50 jaar getrouwd

Komende januari zijn mijn schoonouders 50 jaar getrouwd. We vieren feest op de dag zelf. Het feest wordt in ons huis gehouden omdat wij een grote benedenverdieping hebben. Ze betalen zelf voor spijs en drank en andere benodigdheden.

We hebben nog niet zoveel inspiratie om ze te geven. Ze zijn beiden 70+, nog in goede gezondheid, houden van reizen (met de caravan). Schoonvader is sportief en fietst en zwemt graag. Schoonmoeder houdt van wijn en lezen.

Budget nog geen idee, we doen misschien iets samen met mijn schoonbroer en zijn vrouw. Geld willen we niet geven, schoonouders hebben zelf geld genoeg.

Ik dacht onder andere aan foto's laten maken van de kleinkinderen en dan een laten afdrukken op een materiaal.

Hebben jullie leuke ideeën voor mij? ?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2019 16:36

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Een foto shoot met de hele familie ipv alleen de Kids? En dan de mooiste foto cadeau geven op linnen, hout, aluminium of wat je het mooiste vind.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Dec 2019 16:42

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Wat is het budget?

Een ballonvaart over de woonplaats van ze. Kost aardig wat, maar als alle familie samen betaald, dan valt dat mee en origineel is het wel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Dec 2019 17:00

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Prosecco schreef:Een foto shoot met de hele familie ipv alleen de Kids? En dan de mooiste foto cadeau geven op linnen, hout, aluminium of wat je het mooiste vind.


Dit is leuk want dan staan ze er zelf ook op met al hun dierbaren.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Dec 2019 20:30

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Of een collage op poster formaat. Dat hebben wij gedaan. Waren ze heel blij mee!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 12 Dec 2019 21:46

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Mijn schoonouders waren in mei 50 jaar getrouwd. We hebben een fotoshoot (iid met kinderen, kleinkinderen, aanhang en mijn schoonouders zelf) gegeven. Ook hebben we een dagje uit in een oude Daf gegeven.

Het viel allebei goed in de smaak.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 11 Dec 2019 19:15

Bericht 13 Dec 2019 09:27

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Een leuke reis samenstellen die ze langs verschillende campings leidt? Dit cadeau aanbieden door een route te ''borduren'' op een landkaart.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 13 Dec 2019 11:19

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Een fotoshoot met de hele familie lijkt me ook leuk!
Ballonvaart, mijn schoonmoeder zal nooit instappen..
Dagje uit zou ook leuk zijn.
Een caravantrip ook, alleen doen ze dat al zelf zo'n 2-3 keer per jaar. Dit is echt waar mijn schoonmoeder voor leeft, dus dat doet ze het liefst zelf. Ze hebben echt al heel veel gezien van de wereld.

Heb een appgroep gemaakt waarin mijn man, schoonbroer en zijn vrouw kunnen meedenken maar zij weten het vooralsnog ook niet. Ik neig sowieso naar een fotoshoot alvast. Maar weet niet of alle partijen daarop zitten te wachten, dus het kan zomaar zijn dat het toch nog alleen de kleinkinderen worden :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Dec 2019 13:08

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren hebben wij ze een ballonvlucht cadeau gegeven. Deze hebben we al vooraf betaald anders zagen we al gebeuren dat mijn ouders er onderuit wilde komen ( vooral mijn moeder). Ze zegt altijd hoogtevrees te hebben, maar in een ballonvaart valt dat schijnbaar mee. Ze heeft er toch van genoten.

Verder hebben wij vaak onze ouders een cadeau gegeven om samen te doen. Zoals bijvoorbeeld samen naar een musical of samen een lang weekend Londen. Vaak al vooraf geboekt en met één van de twee overlegd qua dagen voor hun beschikbaarheid.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 13 Dec 2019 13:51

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Mijn ouders hebben het financieel ook heel prima en kunnen dus eigenlijk kopen wat ze willen. Dus wij hebben laatst toen mijn vader 70 werd een dagje uit gegeven, herinneringen zijn toch het meest waardevol.

Wij waren in het spoorwegmuseum met mijn broer en zijn gezin en mijn gezin en onze ouders, omdat mijn vader een treinentik heeft en dit ook leuk voor de kinderen was, daar hadden we een tafel in een privé ruimte geregeld waar we ontvangen werden met een taart met “ hoera .... 70!” er op. De lunch heel luxe verzorgd in diezelfde ruimte en tussendoor hebben we gewoon lekker door het museum gelopen, mooie foto’s gemaakt van opa met de kleinkinderen en die heeft mijn broer later nog namens ons beide gegeven “ in” een digitaal lijstje.

Ik zou denk ik in dit geval ook voor zoiets gaan. Vaak is het wel de moeite om te mailen met musea of pretparken ed of het mogelijk is om iets speciaals te regelen ( een zaaltje/lunch/ taart/ even extra in het zonnetje zetten) voor zo’n speciale gelegenheid tegen betaling. Of een nachtje weg of naar een vakantiepark of iets dergelijks met alle kinderen en kleinkinderen er bij.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Dec 2019 14:19

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

En een verrassingsdagje weg, met of zonder (klein)kinderen?

Wij hebben dat nu gedaan voor mijn ouders (vader 65 geworden, vorig jaar 35 jaar getrouwd): ze weten alleen de dag en tijd dat ze opgehaald worden, verder niet. Mn zusje brengt ze weg en ik haal ze op: kaartjes voor een musical en dan een hapje eten.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 11 Dec 2019 19:15

Bericht 13 Dec 2019 17:13

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Zo'n uitstapje is onbetaalbaar en klinkt als het perfecte cadeau voor iemand die alles al heeft.
Wellicht kan er op die dag ook een familiefoto gemaakt worden die je ouders cadeau krijgen in een mooie lijst.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 13 Dec 2019 20:50

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren hebben we een fietsspeurtocht voor ze gemaakt langs plekken die belangrijk waren geweest in hun huwelijk. Het eindigde bij Duin en Kruidberg waar we een suite voor ze geboekt hadden, pak en mooie jurk hadden klaargelegd en toen kregen ze een uitgebreid diner bij de Vrienden van Jacob + overnachting. Misschien kunnen jullie ook zoiets doen!
<<

Anoniem281

Bericht 14 Dec 2019 13:10

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Mijn schoonouders waren vorig jaar.. of 't jaar daarvoor? Of daarvoor al? Nouja, ze waren ooit eens 40 jaar getrouwd en kregen een tijdschrift, gemaakt bij Jilster. Hebben we mensen voor geinterviewd, collumns gemaakt enz. Vonden ze heel leuk! Zaten ook veel foto's in, van hun trouwdag en zo, hun eerste woning.

En zij namen de kinderen, aanhang en kleinkinderen mee naar Hof van Saksen om het te vieren en daar heb ik een fotograaf geregeld voor een shoot met z'n allen en het cadeau gaven we zo:

Afbeelding

En tijdens dat weekend kregen ze nog een etentje :)
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 14 Dec 2019 15:52

Re: Schoonouders 50 jaar getrouwd

Wat een leuke ideeën allemaal! :D

Wat mij het leukst lijkt is een dagje weg. En een foto :) Uiteten gaan we de zondag na het feest, met zijn tienen. Maar dat is op hun kosten.

Fietsen of iets sportiefs is niet meer mogelijk voor mijn schoonmoeder, zij is ook al 70. Maar een dagje uit ergens heen zou echt super zijn. Alleen denk ik dat ik dan voorstel om zoiets in maart/april te doen, dan is het niet meer zo koud.

Ik heb wat dingen voorgesteld aan de de drie mede beslissers, ik ben benieuwd!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers