Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alweer weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Dec 2019 13:55

Alweer weekend!

Afbeelding

Wat zijn jullie plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 13 Dec 2019 13:57

Re: Alweer weekend!

De weken vliegen voorbij!

Wij gaan zo de kerstboom neerzetten en versieren.
Vanavond heb ik kerstborrel op mijn werk.
Morgenochtend heeft de oudste zwemles.
Verder nog geen plannen voor het weekend.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 13 Dec 2019 14:00

Re: Alweer weekend!

Jaaa, bijna weekend.

Vandaag nog werken en dan vanavond uit eten met m'n werk
Morgen een kerstboom halen en deze 's middags versieren.
Verder nog helemaal geen plannen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Dec 2019 14:01

Re: Alweer weekend!

Vannorgen kwam een installateur 2 nieuwe radiatoren plaatsen, nu naar de fysio en boodschappen doen.
Vanavond ga ik met mijn moeder en 3 vriendinnen naar de kerstbingo bij de voetbal.

Morgen naar een keratmarkt met mijn moeder en daarna borrelen bij de ijsbaan met vriendinnen. Daar is live muziek. Zullen daarna wel wat gaan eten ergens.

Zondag lekker dagje thuis.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Dec 2019 14:02

Re: Alweer weekend!

Ik ben vandaag een dagje alleen, dochter is bij de opvang.
Ik ben druk het beddengoed aan het wassen voor dochter haar nieuwe bed. En ondertussen zoek ik wat foto's uit om af te laten drukken. Ik ga zo dochter haar nieuwe kamer even poetsen. Vanavond ben ik alleen thuis, man moet zaalvoetballen. Ga denk ik lekker een filmpje kijken.

Morgen: 's Morgens gaan we cadeautjes shoppen.
Zondag: Ik ga 's morgens met dochter op bezoek bij mijn oma, man gaat naar voetbalwedstrijd van FC Emmen. Verder nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 13 Dec 2019 14:17

Re: Alweer weekend!

Vandaag nog tot 17.00u werken. Daarna ga ik met mijn collega's bij een collega thuis eten.

Morgen heb ik eerst 'dienst' in de speelotheek. 's Middags hebben we een kerstborrel met vrienden en alle kids (10 volwassenen, 10 kids).
Daarna brengen we de kinderen naar mijn ouders en gaan mijn man en ik naar de verjaardag van Marin :)

Zondag lekker uitslapen (of in elk geval, relaxt wakker worden zonder kids :wink: ) en 's middags de kindjes ophalen en naar een kerstsamenzang.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Dec 2019 14:22

Re: Alweer weekend!

Vanavond kerstboom optuigen.
Morgenmiddag familie voor taart en borrel. Daarna pizza eten en dan m'n feestje.
Zondag naar de lokale kerstmarkt en lunchen met vrienden en het schijnt dat we 's avonds pannenkoeken gaan eten ivm afzwemmen nichtje.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 13 Dec 2019 15:11

Re: Alweer weekend!

Vanmorgen even naar het tuincentrum geweest met dochter. Wat gedronken daar. En daarna naar de supermarkt. We liggen nu op de bank en kijken een kerstfilm. We zijn allebei verkouden en doen vandaag niks meer.

Morgen wil naar de kapper en even naar de stad. En misschien gaan we even tegels uitzoeken voor de keuken.
Ik ga 's avonds uit eten met een vriendin en naar het concertgebouw. We zijn uitgenodigd door een moeder van school.

Zondag staat er niks op de planning.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Dec 2019 15:15

Re: Alweer weekend!

Ik ga vanmiddag op visite met mn zoon bij een collega die langdurig ziek thuis is. Vanavond misschien kerstboom halen.

Morgenochtend na slaapje van zoon op verjaarsvisite van mn nichtje die 3 wordt. Misschien ‘s avonds naar Amsterdam Light festival

Zondag nog geen plannen. Misschien een stukje fietsen met de bakfiets
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Dec 2019 15:28

Re: Alweer weekend!

Vanavond lekker op tijd naar bed denk ik
Morgen moet J werken en gaan E en ik in de ochtend zwemmen en smiddags naar de verjaardag van ons nichtje
Zondag geen plannen, J moet misschien weer werken en anders ga ik een rondje hollen.
30-04-2017
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 13 Dec 2019 15:35

Re: Alweer weekend!

Dit weekend hebben wij het gelukkig niet zo druk. Zaterdag wat boodschappen, op een plein hier in de buurt is een kerstmarkt. Mocht het droog zijn gaan wij zondag nog even een kijkje nemen bij sprookjesstad Zutphen. En zondag eind van de middag/avond is er een kerstborrel met de buurt.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 13 Dec 2019 15:48

Re: Alweer weekend!

Vandaag al weekend en een paar boodschappen gehaald en gepoetst in huis. Als dochter wakker is gaan we vast wel weer een toren bouwen met de Duplo ?

Morgenochtend ook nog wat poetsen, in de middag kerstboom opzetten en misschien nog even naar het tuincentrum.

Zondagochtend wat voor mijn werk doen en 's middags maak ik bij schoonmoeder 2 kerststukjes voor in huis. Man komt dan langs met dochter.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Dec 2019 16:31

Re: Alweer weekend!

Vandaag naar een museum geweest met een vriendin en samen geluncht. Vanavond heb ik een avondje voor mezelf, heb lekkere biertjes en hapjes gekocht.

Morgen gaan we shoppen in Duitsland in een grote stad hier iets meer dan een uur rijden van vandaan.

Zondag naar de badkamer leverancier voor onze nieuwr badkamer en ik heb ook met een vriendin afgesproken.

Fijn weekend!!
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 13 Dec 2019 18:21

Re: Alweer weekend!

Mijn vriend en ik hadden vanaf vandaag weekend. We zijn de stad in geweest. Lekker geluncht en een beetje geshopt.
Vanavond ga ik op de bank met een serie en hij gaat gamen met een vriend.
Morgen ga ik overdag een lange wandeling maken en in de avond heb ik met een vriendin afgesproken. We gaan uit eten en naar de bioscoop.
Zondag gaan we het tuincentrum voor een aantal nieuwe planten en daarna rijden we door naar mijn vader. Daar blijven we eten.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Dec 2019 18:59

Re: Alweer weekend!

Hier een ontspannen weekend voor de boeg.
Ik moet nog steeds af en toe rusten tussendoor
Vanmiddag met de meiden naar de kapper en pizza gemaakt wat ze nu bij de tv zitten op te eten

Morgenochtend gaat de jongste even naar oma en ik met de oudste even de stad in voor een kerstige outfit. Smiddags gewoon thuis

Zondagmiddag repeteren en savonds optreden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Dec 2019 19:00

Re: Alweer weekend!

Ik heb voor de zoveelste keer plannen moeten afzeggen omdat ik ziek ben. Echt vreselijk, zo ontzettend klaar mee!
Vandaag dus niks, morgen waarschijnlijk ook niks en hopelijk zondag nog wel even met N naar Islandgirl.
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 13 Dec 2019 19:20

Re: Alweer weekend!

Wat balen Bliss! Beterschap.

Ik heb geen plannen dit weekend, lekker! Vorig weekend was druk na m'n eerste werkweek, dus nu niks is even heel fijn.
Zaterdag wil ik een flink stuk lopen en verder niks.
Zondag eigenlijk hetzelfde, en dan nog de week voorbereiden en wat vooruit koken.
<<

Anoniem271

Bericht 13 Dec 2019 19:34

Re: Alweer weekend!

Ik zou vanavond alleen zijn maar de week van mijn vriend was veel te druk, dus hij blijft lekker thuis en gaan dus lekker samen op de bank hangen. Veel gezelliger dan alleen!

Morgen doe ik boodschappen en ondertussen doet mijn vriend het huishouden. Eind van de middag gaan we mijn moeder ophalen, ergens wat eten en dan rijden we naar Limburg voor een voetbalwedstrijd.

Zondag geen plannen. Alleen WK finale handbal kijken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Dec 2019 20:03

Re: Alweer weekend!

marin wat leuk je verjaardagsfeest

Bliss beterschap


Wij gaan morgen ons jaarlijkse kerst shop uitje doen dit keer in Zaandam. Mijn man kreeg vandaag nog een lekkere bonus dus extra shoppen :banaan: Als er tijd over is gaan we nog langs de zaanse schans

Zondag geen plannen denk ook niet veel, zijn beide ook niet helemaal fit


Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Dec 2019 21:22

Re: Alweer weekend!

Vandaag heb ik alle kerstcadeaus die ik al in huis had ingepakt en onder de kerstboom gelegd. Verder wat schoon gemaakt en nog iets voor het werk gedaan.
Morgen wil een van mijn twee dochters haar opa helpen, ik zie wel hoe lang ze dat volhoud en wat mijn andere dochter wil. Verder dit weekend geen plannen, wel moeten mijn dochters nog wat kerstkaartjes afschrijven voor hun klasgenoten en dan kunnen die maandag uitgedeeld worden.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem307

Bericht 13 Dec 2019 22:51

Re: Alweer weekend!

Morgen gaan we op visite bij de dochter van mijn man.
Zondag gaan we naar mijn vader. Hij is afgelopen maandag 61 jaar geworden en we moeten de hapjesschaal leegeten. :D

En dan is het alweer maandag.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 14 Dec 2019 02:13

Re: Alweer weekend!

Vrijdag: in de ochtend naar de Action geweest en de was gedaan, 's middags met de meiden naar zwemles geweest. De jongste is nu helaas ziekjes. Hoest heel erg en is verkouden.
Zaterdag: de oudste heeft balletles en weekboodschappen doen. Verder opruimen in huis en 's middags halen we 3 cavia's op, een moeder met 2 kleintjes. Dan even naar mijn opa en oma en 's avonds ga ik naar een dancefeest in de Maassilo.
Zondag: heeeeeelemaal niks. Slapen. Beetje opruimen.

Fijn weekend!
04-2014
10-2015
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Dec 2019 03:39

Re: Alweer weekend!

Nog dit weekend door met mijn man veel aan het werk en dan vertrekken we maandag ein-de-lijk op vakantie. Lange vliegtocht voor de boeg met onze peuter, maar ben (geloof ik) voorbereid. Dus dit weekend vooral schoonmaken en alvast wat spullen aan de kant zetten. Ik pak graag op het laatste moment in, dus man neemt R. lekker mee naar buiten maandag en laat mij lekker rommelen. Zooooveel zin in. Week Turkije (Istanbul en Ankara), week Nederland (bij famile) en dan weer week Turkije. Even uit de rook en hitte hier (al zal de kou wel even een schok zijn - 30 graden verschil haha).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Dec 2019 07:41

Re: Alweer weekend!

Goeie reis Marsy!
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 14 Dec 2019 08:24

Re: Alweer weekend!

Wat een heerlijke plannen, Marsy!
Veel plezier.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers