Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Beauty & Mode

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 10 Dec 2019 15:23

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Carrie, ik gebruik Nuud. Ik denk toch alweer dik anderhalf jaar nu. Ik smeer ongeveer om de dag en dan ruik ik niks. Net even jouw okseltest gedaan en dan ruik ik wel heeeel licht een beetje zweet. Maar ik ruik mezelf verder helemaal niet als ik regelmatig smeer en ook mijn kleding ruikt niet.

Dat is in het verleden met normale deo's wel anders geweest, was niet tegenop te spuiten met spuitdeo soms. En heb ook best agressieve deo's gebruikt. Uiteindelijk werkte een roller of een stick toch het beste, of syneo5 maar dat brandde zo erg als ik het net op had gedaan.

Nu dus aan de Nuud en ik wil niks anders meer! Schijnt trouwens ook te kunnen dat je lichaam er even aan moet wennen en dat het een paar weken kan duren voordat je er optimaal van profiteert.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 10 Dec 2019 18:02

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Het is met de dag iets vetter tot ik het weer was maar niet zo vet dat het irritant wordt nee. Sowieso zit mijn haar vers gewassen niet zoals ik wil en met een beetje vet wel dus tjah haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 11 Dec 2019 12:23

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Denken jullie dat ik met een blanco proefmonster naar de Ici Paris kan gaan en dat de verkoopster dan kan ruiken welke geur het is??

Ik heb vorig jaar een heerlijk proefmonster gekregen, maar ik ben het kartonnetje kwijt met merk en naam van de geur :(
<<

Anoniem301

Bericht 11 Dec 2019 13:16

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Zou het zeker proberen! Vind het niet gek om dat te doen. Zou er ook wel aan willen ruiken haha
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Dec 2019 11:16

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Tuurlijk Savi! Gewoon doen! En anders hebben ze misschien een geur die er op lijkt en die ook bevalt.

Ook even een domme vraag. Wat vinden jullie; een panty met zo’n lijn aan de achterkant

https://www.beenmode.nl/wolford-individ ... gIqU_D_BwE

stijlvol of gewoon niks/ordinair/? voor een chique aangelegenheid?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Dec 2019 11:34

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Heel mooi bij een kokerrok.
30-04-2017
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 13 Dec 2019 11:53

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Kan heel mooi zijn, is wel snel ordinair. Mooi bij verder klassieke en geklede look. Idd halflange kokerrok of jurkje. Niet bij te korte of te blote dingen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Dec 2019 11:55

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Zwarte kokerjurk met zwarte pumps inderdaad. Weet uit ervaring wel dat het drama is om die zo’n panty recht aan te krijgen dus dat wordt weer een uitdaging. ?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 13 Dec 2019 13:25

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

SoGood schreef:Tuurlijk Savi! Gewoon doen! En anders hebben ze misschien een geur die er op lijkt en die ook bevalt.

Ook even een domme vraag. Wat vinden jullie; een panty met zo’n lijn aan de achterkant

https://www.beenmode.nl/wolford-individ ... gIqU_D_BwE

stijlvol of gewoon niks/ordinair/? voor een chique aangelegenheid?


Ik hou er van! Maar draag ze alleen onder een kokerrok of een beetje vintage outfit. Met mooie lakschoenen eronder.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 13 Dec 2019 20:40

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik heb ook zo’n panty maar die combineer ik liever met een basic zwart jurkje tot boven de knie en mijn lakleren Dr. Martens.
Juist niet met een kokerrok ( en pumps) daar krijg ik persoonlijk een beetje foute schooljuf visioenen bij met knot en “ nerd” bril.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Dec 2019 21:02

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Whatever schreef:Voor de meiden die niet dagelijks hun haar wassen: hoe doe je dat met sporten/zweten? Mijn haar is echt niet ok de volgende dag nadat ik drijfnat bezweet mijn haar niet was (of ik het nu uitspoel of niet)?


Ik was het na het sporten. Neem aan dat je niet 7 dagen per week sport.
2015 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 13 Dec 2019 21:16

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik was ook m'n haar na het sporten. Nu sport ik soms op ma en wo, dan was ik m'n haar meestal 3x ipv 2x per week.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 14 Dec 2019 13:49

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Minx schreef:
Whatever schreef:Voor de meiden die niet dagelijks hun haar wassen: hoe doe je dat met sporten/zweten? Mijn haar is echt niet ok de volgende dag nadat ik drijfnat bezweet mijn haar niet was (of ik het nu uitspoel of niet)?


Ik was het na het sporten. Neem aan dat je niet 7 dagen per week sport.


Nee maar wel zaterdag, maandag, dinsdag, donderdag. En vaak zondag ook nog. ? Kom gewoon steeds net niet uit met mijn haar wassen in ieder geval. Heb ook het idee dat het doordat ik het dus best vaak 2 dagen achter elkaar was, het op de andere dagen ook weer sneller vet wordt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Dec 2019 12:29

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik was zo lang ik me kan herinneren m'n haar al elke dag. Maar de maat is vol! M'n haar wordt nog sneller vet dan anders en ik heb vaak jeuk op m'n hoofd.

Dus nu sinds een paar dagen begonnen met om de dag wassen. Voor de andere dag heb ik droogshampoo. Voel me nu alsnog viezig als ik het niet gewassen heb. Is dit echt een kwestie van doorzetten? Kan me bijna niet voorstellen dat het een keer niet vet is de dag na het wassen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem326

Bericht 30 Dec 2019 13:44

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Bliss schreef:Ik was zo lang ik me kan herinneren m'n haar al elke dag. Maar de maat is vol! M'n haar wordt nog sneller vet dan anders en ik heb vaak jeuk op m'n hoofd.

Dus nu sinds een paar dagen begonnen met om de dag wassen. Voor de andere dag heb ik droogshampoo. Voel me nu alsnog viezig als ik het niet gewassen heb. Is dit echt een kwestie van doorzetten? Kan me bijna niet voorstellen dat het een keer niet vet is de dag na het wassen.


Ik ben sinds het topic van Marin, ik denk ongeveer een maand geleden, begonnen met om de dag wassen. Ik heb ook veel jeuk aan mijn hoofdhuid en snel vet haar. Na drie weken is het viezige en vette gevoel weg. En zit mijn haar beter en heb ik minder jeuk. Ik ga deze week proberen om het twee dagen niet te wassen. Dus dan zit ik op twee keer wassen per week. Ik verwacht wel weer drie weken op de tweede dag met vies en vettig haar te zitten. Maar goed dat is nog te overzien. Succes!

Ik gebruik trouwens geen droogshampoo, want ik krijg extra jeuk van elk nieuw product dat ik ook maar met mijn haar/hoofdhuid in aanraking breng.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Dec 2019 13:50

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik ben er ook weer mee bezig nav m'n eigen topic maar ik blijf het lastig vinden. Ik voel me ZO vies als ik m'n haar niet was. En ik ontspan ook niet onder de douche omdat ik m'n haar niet nat wil maken en dus onhandig onder de douche sta. Maar m'n haar pluist wel minder inderdaad op die dagen dat ik niet was (omdat het vet is :laughcry:).
Ik heb van Snirp fijne Lush shampoo gekregen voor m'n verjaardag en vanochtend voor het eerst gebruikt en die voelde heel fijn.

Bliss, ik zou zelf geen droogshampoo gebruiken. Dan smeer je alleen nog maar meer in je haar, lijkt mij.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Dec 2019 13:54

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik waste vroeger mijn haar 10x per week. Sowieso elke ochtend en dan ook nog elke keer na het sporten en zit inmiddels op 2x per week. Het kan dus echt. En nu in de vakantie kloot ik een beetje aan met wassen. Het ritme is er uit haha.
Droogshampoo werkt bij mij wel om het nog langer uit te kunnen stellen. Het voelt dan alleen wel ontzettend vies aan haha. Ik gebruik dat alleen wel incidenteel want het droogt natuurlijk wel weer uit.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2019 13:58

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Bliss schreef:Ik was zo lang ik me kan herinneren m'n haar al elke dag. Maar de maat is vol! M'n haar wordt nog sneller vet dan anders en ik heb vaak jeuk op m'n hoofd.

Dus nu sinds een paar dagen begonnen met om de dag wassen. Voor de andere dag heb ik droogshampoo. Voel me nu alsnog viezig als ik het niet gewassen heb. Is dit echt een kwestie van doorzetten? Kan me bijna niet voorstellen dat het een keer niet vet is de dag na het wassen.

Ja het werkt echt hoor, echt doorzetten. Ik kan nu gerust een week m'n haar niet wassen en dan is het nog niet vet.
<<

Anoniem290

Bericht 30 Dec 2019 15:02

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Bij mij scheelt het ook echt welke shampoo ik gebruik. Ik gebruik nu altijd Maria Nila (de volumevariant) en dan blijft mij haar echt langer fris dan wanneer ik een andere shampoo gebruik. Ik krijg pijn aan mijn hoofdhuid van shampoo met sulfaten en parabenen (ik weet niet waarvan, dus ik neem altijd maar zonder deze 2 dingen).
<<

Anoniem326

Bericht 30 Dec 2019 15:06

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Poppy schreef:Bij mij scheelt het ook echt welke shampoo ik gebruik. Ik gebruik nu altijd Maria Nila (de volumevariant) en dan blijft mij haar echt langer fris dan wanneer ik een andere shampoo gebruik. Ik krijg pijn aan mijn hoofdhuid van shampoo met sulfaten en parabenen (ik weet niet waarvan, dus ik neem altijd maar zonder deze 2 dingen).


Bestel jij Maria Nila of koop je het bij de kapper?
<<

Anoniem290

Bericht 30 Dec 2019 15:22

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

HollyGolightly schreef:
Poppy schreef:Bij mij scheelt het ook echt welke shampoo ik gebruik. Ik gebruik nu altijd Maria Nila (de volumevariant) en dan blijft mij haar echt langer fris dan wanneer ik een andere shampoo gebruik. Ik krijg pijn aan mijn hoofdhuid van shampoo met sulfaten en parabenen (ik weet niet waarvan, dus ik neem altijd maar zonder deze 2 dingen).


Bestel jij Maria Nila of koop je het bij de kapper?


Beide, mijn kapster gebruikt het, dus als ik er ben neem ik iets mee. Maar ik heb niet zo vaak tijd om te gaan (keer of 3 a 4 per jaar), dus de rest bestel ik online.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Dec 2019 16:48

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

@ Marin: ik heb een badmuts gekocht, zodat ik gewoon normaal onder de douche kan staan. Ook iets voor jou? Vond het wel zo vreemd om zo snel klaar te zijn met douchen!

Droogshampoo geeft er nog wat meer volume aan, maar misschien moet ik dat dan ook maar even laten zitten. Ik ga proberen het vol te houden, maar hoop wel op zichtbaar resultaat binnenkort!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 30 Dec 2019 17:03

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Marin ja de badmuts kreeg je al eerder als tip toch?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Dec 2019 17:29

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Carrie schreef:Marin ja de badmuts kreeg je al eerder als tip toch?


Ja klopt maar die heb ik nog niet.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Dec 2019 10:15

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Marin schreef:
Carrie schreef:Marin ja de badmuts kreeg je al eerder als tip toch?


Ja klopt maar die heb ik nog niet.

Ok ik snap het niet goed. De tip van de douchemuts heb je geloof ik al een jaar geleden gekregen. En je omschrijft het alsof je er echt last van hebt onder de douche maar je had toch al 60 keer een douchemuts kunnen kopen om dit op te lossen?

Dat is net hetzelfde als ‘ik heb altijd zulke koude voeten!’ ‘Koop sokken, dat helpt!’ ‘Ja weet ik, nog niet gedaan’
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers