Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips vakantiehuisje midweekje weg

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 23 Sep 2019 19:57

Re: Tips vakantiehuisje midweekje weg

Wow super radler, dankjewel!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 28 Sep 2019 10:16

Re: Tips vakantiehuisje midweekje weg

Uiteindelijk natuurlijk weer veel te lang gewacht met boeken, maar het is toch een Landal geworden, weet even niet meer welke maar iig in Brabant. Zag er vooral voor zoon leuk uit met veel speelgelegenheid, dus dat wordt feest voor hem.

♥♥
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 28 Sep 2019 11:23

Re: Tips vakantiehuisje midweekje weg

Welkom in Brabant, volgende week :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Sep 2019 19:00

Re: Tips vakantiehuisje midweekje weg

Radler schreef:8kortingscodes voor landal voor een verblijf van nu tm 31-12-2019.

Korting variërend van €50 tot €150. Bij iedere boeking verplichte kosten €26,- boekingskosten, €7,95 pp verplicht bedlinnen en toeristenbelasting (variërend per park).

Probeer alle kortingscodes uit, soms verschilt de korting op dezelfde datum/type huisje.

Landal.nl/zwembad
Landal.nl/voorjaarsaanbod
Landal.nl/M1905L
Landal.nl/kerst40L
Landal.nl/kerst48L
Landal.nl/kerst50L
Landal.nl/NPL19L
Landal.nl/Kerst40V
Landal.nl/kerst50v

Je zou nog via deze sites kunnen kijken of je iets goedkoper uit bent


Top Radler, wij gaan ook nog een weekje dus ik ga eens kijken ?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 11 Dec 2019 13:47

Re: Tips vakantiehuisje midweekje weg

Ik up deze even, want ik vroeg me af wat nu leuke parken zijn met een peuter. We zijn Landal gewend (zeker met de kinderbungalows), maar zijn er nog andere leuke / mooie parken in Nederland?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron