Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij mooi aan jezelf?

<<

Anoniem268

Bericht 08 Dec 2019 13:18

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

X
Laatst gewijzigd door Anoniem268 op 31 Dec 2019 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Dec 2019 13:26

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Het is niet arrogant om blij te zijn met je lijf Lissa! Fijn dat je zo tevreden bent zeg.

Ik vind bij mijzelf mijn lengte mooi, precies lang genoeg en de lengte zit vooral in m’n benen. Ook mijn haar vind ik steeds mooier. 2 jaar geleden was het nog vaak pluizerig en dof, sinds ik heb geleerd hoe ik m’n waves moet verzorgen en stylen ziet het er steeds mooier uit!
Verder ben ik altijd blij geweest met m’n huid en sowieso m’n gezicht wel.
#teammaple🍁
<<

Anoniem307

Bericht 08 Dec 2019 21:06

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Iets goed of mooi van jezelf vinden is niet arrogant. Dat zei ooit iemand, ik weet niet wie.

Ik ben opgegroeid met het idee dat iedereen die het internet zoekt er eigenlijk 'niet uitziet'. Het tegendeel heeft dit forum allang bewezen. Nog nooit zoveel mooie meiden/vrouwen bij elkaar gezien. En fijn dat de meesten dat ook zien en voor wie het niet ziet, lees dan even de eerste twee zinnen. ;)
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 09 Dec 2019 10:13

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik vind niet veel mooi aan mijn lijf maar na mijn operatie (4 weken geleden) ben ik wel weer heel blij met mijn buik en kan ik er naar kijken zonder er een naar gevoel bij te krijgen. Het is nog niet helemaal geheeld enz en dat zal ook nog wel even duren maar ja ik kan oprecht zeggen dat ik weer blij ben met mijn buik.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 09 Dec 2019 10:37

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik was best blij met mijn figuur, nu ben ik weer aangekomen, maar weer hard aan het werk om weer strakker te worden.
verder vind ik mijn handen mooi, en mijn kleine borsten, ze zijn mooi stevig.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 12 Dec 2019 13:48

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Spencer, wat verdrietig om te lezen. Je bent zo'n mooie vrouw. Ik hoop dat het je lukt om dat zelf ook te zien.


Het is lastig om niet de negatieve punten te benoemen! Mijn positieve uiterlijke kenmerken zijn: figuur, taille, jukbeenderen en de lengte van mijn wimpers.
Make happy memories
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Dec 2019 16:48

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn bos met haar (zeker als het weer geknipt is en ik na het douchen er verzorgingsproducten in heb gedaan)

Mijn kuiten vind ik wel mooi gespierd

En mijn borsten wisselend (die verschillen in de loop van de cyclus ongeveer een cupmaat)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 12 Dec 2019 21:53

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Stiekem toch lastig dit. Mijn handen zijn wel mooi en mijn wimpers mooi lang.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem298

Bericht 16 Dec 2019 11:47

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Poeh, goed om er eens over na te denken wat wél mooi aan je is. Ik vind mijn ogen mooi, mijn handen ook wel (al zijn die regelmatig ontsierd door brandwondjes en sneeën omdat ik zo onhandig ben op m’n werk :laughcry: ), en ik vind de lijntjes op m’n buik mooi. Ze zouden nóg mooier zijn als m’n buik weer wat getrainder en strakker zou zijn. Wordt aan gewerkt ? oh en ik vind m’n armen mooi, die zijn wel strak en gespierd.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers