Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 06 Dec 2019 16:35

Re: Weekend!

Gefeliciteerd, Suus!

Vanmiddag moest ik met de kat naar de dierenarts voor haar inentingen en jaarlijkse check.
Morgen ga ik met mijn vader een keuken voor hem uitzoeken en naar Ikea.
Zondag vieren mijn broertje en neefje (zoontje van mijn broertje) hun verjaardag.

Fijn weekend allemaal!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 06 Dec 2019 18:07

Re: Weekend!

Gefeliciteerd Suus!
Beterschap Bolus!

Vandaag heb ik gewerkt en ga ik niet veel meer doen. Heb net alle sinterklaascadeaus ingepakt.
Morgen even boodschappen doen, wat opruimen in huis en aan het einde van de middag gaan we naar vrienden waar we Sinterklaas vieren.
Zondag niets, misschien even bij mijn oma op de koffie. Ze gaat hard achteruit (geestelijk en lichamelijk) dus nu we nog redelijk gesprekken kunnen voeren probeer ik daar extra van te genieten.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem271

Bericht 06 Dec 2019 18:24

Re: Weekend!

Ik heb vandaag nog gewerkt en daarna meteen boodschappen gedaan. We gaan zo lekker frietjes eten en dan vanavond gezellig op de bank.

Morgen eerst uitslapen, in de middag ga ik even oppassen op mijn neefje. Ik hoop dat het weer goed is, want wil met hem naar de Efteling. Anders moeten we iets anders verzinnen, dus als iemand tips heeft? ?

Zondag in de middag naar voetbal. Verder geen plannen. Misschien om 10:00u WK handbal kijken.

Fijn weekend dames!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 06 Dec 2019 18:47

Re: Weekend!

Wij hebben gisteren Sinterklaas gevierd. De kinderen hebben lekker met hun cadeautjes gespeeld en de jongste heeft een tijdje geslapen tussen de middag. Ik heb met de oudste een film gekeken.
We zitten nu op de bank, net patat gegeten. Zo allemaal douchen. Kinderen in bed en dan ga ik weer lekker op de bank. Mijn man is nog niet thuis. Geen idee hoe laat hij is.

Morgenochtend heeft de oudste zwemles daarna even langs de oppas om een chocoladeletter te brengen. Verder geen plannen voor morgen.

Zondag waarschijnlijk met mijn beste vriendin afspreken om ergens te gaan zwemmen met de kinderen. Maar we hebben nog niks concreets afgesproken eigenlijk ?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem282

Bericht 06 Dec 2019 19:05

Re: Weekend!

Vandaag: ik ben heel erg verkouden en beetje verhoging, maar moest een sollicitatie (casus) voorbereiden en ben daarmee begonnen. Nog nooit zo'n zware procedure meegemaakt qua voorbereiding. Toen kreeg ik het nieuws dat m'n vader met spoed naar het ziekenhuis moest en zit nu in afwachting. Vnvd heel vroeg naar bed, want voel me echt niet fit.

Za: verder met voorbereiden sollicitatie en ook nog een ander sollicitatiegesprek voorbereiden. Heb twee gesprekken aankomende week, bij eentje nog met 2 kandidaten over en bij de andere werkgever een eerste gesprek. Verder hoop ik me iets minder belabberd te voelen. Ik houd het heel rustig iig.

Zo: Powerpoint in elkaar draaien en misschien nog even met m'n zus een borrel doen in de stad. Ik zie het allemaal wel.
<<

Anoniem307

Bericht 06 Dec 2019 19:50

Re: Weekend!

Morgen gaan mijn man en ik naar de weekmarkt in een ander dorp. Dat leek me wel handig, omdat ik koffiepads moet halen bij de Plus en die zit alleen daar in het dorp. Plus ik vind het wel leuk, om eindelijk afscheid te nemen van het oude dorp en nieuwe dingen te leren kennen.

Zondag doen we helemaal niets! Behalve dan dat ik moet wassen, drogen, vouwen, strijken en opruimen. Maar goed, dat kan ik dan wel doen in mijn pyjama.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Dec 2019 20:08

Re: Weekend!

Normaal begint mijn weekend op vrijdag, maar vandaag moest ik de ochtend werken. Vanmiddag was ik met mijn moeder en twee oudste neefjes (en m’n eigen kinderen of course) naar het tuincentrum. D. ging daarna met m’n moeder mee naar huis om nog even met z’n neven te spelen. Ze kwam hem daarna thuisbrengen en bleef meteen eten.

Morgen is mijn man jarig. Overdag hebben we niet echt plannen, wat boodschappen halen denk ik en een kerstboom scoren. ‘s Avonds komt er wat familie langs voor een stukje taart en een kopje koffie.

Zondag is wasdag ? ik hoop dat het een beetje droog blijft zodat we nog even lekker een wandeling kunnen maken ofzo, maar de voorspellingen zijn geloof ik niet al te best.

♥♥
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Dec 2019 21:10

Re: Weekend!

Wij hebben lang weekend want de meiden hadden studiedag, en ik ben vrij op vrijdag.
We hebben vanmorgen geschaatst, vanmiddag gewoon allerlei boodschappen gedaan. Nu vanavond ben ik ff online alvast wat kerstcadeaus aan het bestellen.

Morgen en zondag geen concrete plannen, denk de kerst wat meer in huis brengen, alle tijd dat de meiden hun kerstkaartjes voor de klas vast schrijven. Heerlijk een weekend dat we niks hoeven en heel veel kunnen doen.
:heart: :heart: 2011
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Dec 2019 21:34

Re: Weekend!

Succes met je sollicitaties Guattari!
Gefeliciteerd Suus!
Gefeliciteerd met je man Elliot!

Ik moest vanavond na een drukke werkdag direct door naar een volleybalwedstrijd. We hebben gewonnen gelukkig!
Nu lekker bankhangen, ben kapot ?

Morgen vieren we nog Sinterklaas met mijn familie. In de ochtend eerst nog met beide kinderen naar de kapper.
Zondag vieren we de verjaardag van mijn schoonmoeder.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Dec 2019 23:49

Re: Weekend!

Gefeliciteerd met de overwinning Green Pepper!

Ik heb vandaag gewerkt, van 9 tot 21 uur, daarna nog wat gekletst met m'n vriend, en zo naar bed.
Morgen ben ik vrij! Eerst lekker uitslapen, daarna wat dingen ophalen en lekker ergens wat lunchen. Daarna nog wat relaxen thuis, en 's avonds hebben we een etentje met vrienden.
Zondag weer werken, van 10 tot een uur of acht. Maandag weer lekker vrij!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Dec 2019 13:15

Re: Weekend!

Gisteravond moest ik werken.

Vandaag: Dochter haar nieuwe kamer stukje behangen met mijn moeder. Nu zet ik de kerstboom op. Vanavond nog even korfbal kijken bij mijn zusje.

Morgen: 's Morgens eerst naar vrienden, daarna door naar oma waar we gaan lunchen. En dan hopelijk chillen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers