Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

<<

Anoniem281

Bericht 04 Dec 2019 20:55

Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Nou we gaan naar een camping hoor... Volgend jaar natuurlijk. Eind juni, als het goed is. Maar welke camping?! Ik zie het niet zitten om meer dan 8 uur te rijden, dus ergens Frankrijk, Vogezen is leuk.. Duitsland mag ook, denk ik. Maar Zuid Frankrijk zie ik (nog) niet zitten.

Maar nu komt ie; ik wil graag aan zee of een meer en dan ook nog aan een zandstrandje omdat Tobias daar gek op is.

Ik zoek me suf maar kom er niet meer uit. Iemand ervaringen, tips? Leuke opties?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 04 Dec 2019 21:19

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Wij zaten afgelopen september op camping Donjon du Lars in Courseulles sur mer, Normandië.
In een behoorlijke nieuwe, super nette stacaravan, veel leuke speeltuintjes, zwembad en direct aan het (zand)strand!
10.04.17
<<

Anoniem281

Bericht 04 Dec 2019 21:31

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Oh Saga, top! We gaan m morgen wss meteen boeken haha! Hij ziet er iig echt leuk uit en is heel goed betaalbaar :)
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 04 Dec 2019 22:17

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Wij hebben ons daar echt super goed vermaakt!
Zoon heeft het er ook nog geregeld over, hij wil zo graag weer naar het huisje kijken haha!
Super leuk ?
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Dec 2019 22:19

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Well that escalated quickly haha.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 04 Dec 2019 22:25

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Haha!

Je zit daar trouwens echt midden tussen de invasiestranden, geen idee of jullie dat interessant vinden hoor. Maar er zijn echt ontzettend veel leuke musea daar in de buurt.
En in het haventje van het dorp kun je iedere ochtend verse vis zo van de boot af kopen, zo lekker!
10.04.17
<<

Anoniem281

Bericht 05 Dec 2019 07:04

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Jaa juist één van de redenen dat ik al zocht naar een camping iets in de buurt van Normandië! Ben vroeger al bij de invasiestranden geweest, maar da's alweer zo lang geleden..

Haha Marin, man en k hebben al zoveel dingen bekeken en om de beurt ook meteen afgekeurd.. deze gister samen bekeken en we vonden het allebei prima! En k ben bang dat als we niet op tijd boeken, er al teveel vol zit.. dus zometeen m'n vakantie aanvraag in orde maken en vanmiddag boeken ? thanks Saga!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Dec 2019 10:52

Re: Stacaravan-camping aan zandstrand gezocht!

Ohhh wat ziet die camping er leuk uit! Wij willen volgend jaar ook naar Normandië, ik stuur dit even door naar mijn man ?

♥♥

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron