Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij mooi aan jezelf?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Dec 2019 21:21

Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik merk dat ik vaak erg gefocust ben op wat ik niet mooi vind aan mezelf en daarin ben ik volgens mij niet de enige. Daarom dit topic, om eens op een positieve manier naar je lichaam te kijken.
Dus: Wat vind jij mooi aan jezelf? Het moet iets lichamelijks zijn en niet een bepaalde karaktertrek ofzo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Dec 2019 21:23

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik zal zelf aftrappen.

Ik ben blij met mijn benen. Ze zijn misschien niet lang maar wel slank en echt afgetraind met mooie sterke en gevormde beenspieren. Ook mijn billen zijn mooi strak getraind.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Dec 2019 21:27

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn grote handen met slanke vingers en mijn schouders. Ik vind dat je wel kunt zien dat ik zwemschouders heb, maar het is niet enorm gespierd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2019 21:35

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ja, ik vind jouw benen ook mooi Lady!

Ik denk dat ik m’n handen wel mooi vind. Mooi klein en slank.
<<

Anoniem269

Bericht 04 Dec 2019 21:41

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

M'n benen, m'n kont, m'n ogen, m'n figuur.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Dec 2019 21:44

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn haarkleur.

Mijn ogen.

Mijn borsten vond ik altijd heel mooi. Intussen zijn ze iets slapper, maar ik ben nog steeds niet ontevreden.

Mijn striae.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Dec 2019 21:49

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mooi dat je je striae ook echt als iets moois kan zien, Marin. Het staat natuurlijk ook voor iets heel moois!
Laatst gewijzigd door Lady op 05 Dec 2019 06:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2019 21:59

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik vind momenteel vrij weinig mooi aan mezelf, maar ik ga dan voor m'n lippen en m'n taille. M'n groene ogen vind ik ook wel leuk.

Lady, het is trouwens striae (strie-ee zeg je).

Goed idee, zo'n positief topic!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 04 Dec 2019 22:14

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn buik en schouders. Beide gespierd.

De striae op mijn benen vind ik niet persé mooi, maar heb ik geaccepteerd. En het heeft ook wel wat, die witte streepjes. Het is bijna zilver!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 04 Dec 2019 22:18

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Momenteel mijn buik, zonder zwangerschap baal ik daar van.

En altijd mijn lach.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem269

Bericht 04 Dec 2019 22:44

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn ogen, kleur haar, tanden, borsten, voeten en handen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 04 Dec 2019 23:05

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Op dit moment vind ik het lastig, ik heb namelijk totaal geen reëel lichaamsbeeld. Ik ben zoveel afgevallen dat mijn hoofd het gewoon niet goed registreert. Ik zie aan mijn kleren dat ze veel kleiner zijn, ik zie het in de spiegel amper en ook gevoelsmatig ben ik nog veel te zwaar. En mijn haar is veranderd in een dun bosje dat zie ik dan wel weer. Helaas heeft dit proces ook weer tijd nodig.

Het enige wat ik nu zou zeggen zijn mijn handen. En ik ben heel blij dat ik mijn zwangerschap streeploos doorgekomen ben.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Dec 2019 07:01

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Juist daarom dit topic. Je leest nu al dat forummers het moeilijk vinden iets moois aan zichzelf te benoemen. Ik probeer te stimuleren eens goed naar je mooie punten te zoeken en dit ook echt mooi aan jezelf te durven vinden.

Feline, alleen maar je handen denk je? What about die mooie ogen van je? En dat jaloersmakende bos donkere haar?! Handen ben ik ook jaloers op, ik heb kleine worstenvingers ?. Jij bent echt een prachtige vrouw!

Bliss, ik zou willen dat ik wat meer van jouw taille had!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Dec 2019 08:32

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn buik en slanke taille, hier hoef ik niks voor te doen. Ik heb weer wat stevigere benen, kont en heupen waar ik soms wel wat meer aan zou kunnen doen haha. Ben wel tevreden eigenlijk. Ben niet op een negatieve manier met mijn uiterlijk bezig maar dat komt voor mezelf ook sinds ik boven de 30 ben ik me gewoon echt niet meer zo druk maak hierom.

Ik ben ook blij met mijn huid, ik ben 34 en heb nog geen rimpels, daarentegen wel kneitergrijs dus ik verf mijn haar.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Dec 2019 08:45

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn lengte, mijn lippen en mijn ogen.
Verder zit ik even in een bleehhh fase, maar dan moet ik gewoon eens wat minder vreten, haha. In de basis heb ik best een mooi figuur, maar er zit echt gewoon wat teveel verpakking omheen momenteel ;)

Leuk, zo'n topic! Gelukkig vindt iedereen wel iets mooi aan zichzelf, hopelijk ziet iedereen alleen maar meer mooie dingen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Dec 2019 09:07

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn lippen en mijn haar.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Dec 2019 09:41

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Fantine schreef:Mijn buik en slanke taille, hier hoef ik niks voor te doen. Ik heb weer wat stevigere benen, kont en heupen waar ik soms wel wat meer aan zou kunnen doen haha. Ben wel tevreden eigenlijk. Ben niet op een negatieve manier met mijn uiterlijk bezig maar dat komt voor mezelf ook sinds ik boven de 30 ben ik me gewoon echt niet meer zo druk maak hierom.

Ik ben ook blij met mijn huid, ik ben 34 en heb nog geen rimpels, daarentegen wel kneitergrijs dus ik verf mijn haar.

Ik had zo graag zo’n buik en taille gewild. Het lijkt me zo fijn ik geen buikvetjes te hebben.

Met mijn huid ben ik trouwens ook blij!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem326

Bericht 05 Dec 2019 09:44

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik leg de focus ook altijd op de dingen die ik niet mooi vind. Maar waar ben ik blij mee? Ik denk toch mijn tengere bouw, al denk ik dat anderen dat juist vaak niet mooi vinden. En ik heb wel een mooie mond. Volle lippen en door de orthodontist een mooi gebit.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Dec 2019 09:55

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Dat is lief van je Lady, al is m´n haar er sinds gister weer af! Stuk korter!

HG, jij hebt inderdaad een hele mooie mond! Beetje Julia Roberts! (en ik zie nu pas serieus dat dat ook je foto is..) Haha, lekker stom maar ik moet wel aan jou denken als ik haar zie omdat jullie dezelfde prachtige lach hebben.
<<

Anoniem326

Bericht 05 Dec 2019 10:02

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Dankjewel! Ik hoor inderdaad vaker dat ik op Julia Roberts lijk (was het maar zo'n feest).

Maar even voor jou: sprankelende ogen en prachtig vol haar.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Dec 2019 10:25

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn mond vind ik mooi gevormd. Voor de rest eerlijk gezegd weinig.
<<

Anoniem271

Bericht 05 Dec 2019 10:41

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Ik vind dit ook heel moeilijk. Ik vind maar weinig mooi aan mezelf, gelukkig denkt mijn vriend daar anders over ?, ik ga voor mijn ogen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 05 Dec 2019 10:43

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Mijn lengte, mijn ogen en mijn borsten.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2019 10:56

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

Wat niet?
Geintje!

Ik vind dat ik echt een heel mooi lijf heb, als moeder en als 35 jarige. Ik ben fijntjes, vind ik ook mooi zonder kinderlijk te zijn. Ik heb mooie voeten, mooie benen, en ik wordt heel mooi bruin.
<<

Anoniem326

Bericht 05 Dec 2019 10:59

Re: Wat vind jij mooi aan jezelf?

ChiQ schreef:Wat niet?
Geintje!

Ik vind dat ik echt een heel mooi lijf heb, als moeder en als 35 jarige. Ik ben fijntjes, vind ik ook mooi zonder kinderlijk te zijn. Ik heb mooie voeten, mooie benen, en ik wordt heel mooi bruin.


Ik herschrijf hem even voor je:

Ik vind dat ik echt een heel mooi lijf heb. Ik ben fijntjes, vind ik ook mooi zonder kinderlijk te zijn. Ik heb mooie voeten, mooie benen, en ik wordt heel mooi bruin.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers