Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met

<<

Anoniem277

Bericht 04 Dec 2019 20:04

Hoe is het met

Ik weet dat er een ander topic van was maar krijg het niet gevonden.
Ik ben benieuwd hoe de volgende forummers is (sorry ben slecht met namen)

- Sterremaan
- Sarah, heb je jouw doelgewicht gehaald, hou je het vol en ben wel benieuwd naar een foto
- De forummer die in België woont met een koffiehuis? Ze had haar huis verkocht maar werd opgelicht?
- Nog een Belgische volgens mij printje?
- Dora hoe is het nu met jou? Heb je al uitzicht op een huis voor jou en de meiden?

Ik moet even terug zoeken naar de rest. Waren er nog een paar maar ik ga mensen door elkaar halen.

Naar wie ben jij benieuwd?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Dec 2019 20:10

Re: Hoe is het met

Ik vroeg me van de week af goe het met Jans zou zijn.
30-04-2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Dec 2019 20:13

Re: Hoe is het met

Pineco (?, weet niet of ik het goed schrijf) had het koffiehuis.
Printje woont in Brabant, maar Snoes woont dacht ik wel in België

Helaas nog geen zicht op een huisje, maar ik sta wel steeds hoger op de wachtlijst te staan. Dus ik hoop binnen een jaar toch wel een huis te hebben.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Dec 2019 20:21

Re: Hoe is het met

Sterremaan heb ik een berichtje gestuurd.
Ze weet haar inlog niet meer, maar morgen gaat ze een nieuwe poging doen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Dec 2019 20:23

Re: Hoe is het met

Jans inderdaad!

En ik ben benieuwd wie jij eerst was, Anelisan :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Dec 2019 20:36

Re: Hoe is het met

Heb Jans even een berichtje gestuurd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Dec 2019 20:38

Re: Hoe is het met

Hoe is het met jou, Lejow? Kan je dit jaar een beetje afsluiten?
Let's discover the world together.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 04 Dec 2019 20:42

Re: Hoe is het met

Ik vroeg me van de week af hoe het met UN haar werk break was? Al tot inzichten/keuzes gekomen?
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 04 Dec 2019 20:49

Re: Hoe is het met

Ik zie dat er naar mij gevraagd wordt :-) Ik lees hier nog bijna elke dag mee, maar reageren lukt nauwelijks. Het gaat op zich heel goed met ons, ons koffiehuis loopt goed, de B&B inmiddels ook (sinds Pasen dit jaar, we vinden het erg leuk om te doen). Financieel gaat het nog steeds niet top, we maken ontzettend veel uren en komen op zich rond, maar houden niet genoeg over om de schulden af te betalen waar we mee zijn blijven zitten na opgelicht te zijn. We overwegen daarom nog steeds soms om het huis opnieuw te koop te zetten en ergens anders een nieuw begin te maken, zodat we een iets rustiger leven krijgen met wat ruimere financiën.
Van onze oplichters horen we niets meer, zij zit (geheel onterecht als je het mij vraagt) in de schuldsanering en van haar mogen we nu dus niets vorderen. Hij heeft geen bezittingen volgens de deurwaarder, wel een uitkering, maar daar mogen ze niets van vorderen. Hij rijdt een auto, maar die staat niet op zijn naam en kan dus ook niet in beslag genomen worden. Als zij het traject goed doorloopt, wordt haar deel van de schuld aan ons kwijtgescholden. Heel frustrerend, want wij hebben dus nog steeds meer dan 45000 euro van hen tegoed, zij gaat gewoon door met oplichten, de politie weet daarvan en toch zet haar begeleider haar niet uit het traject. Zo oneerlijk...
Maar goed, we proberen daar niet teveel aan te denken, het helpt niet en frustreert alleen maar. Het grootste deel van de tijd zetten we 'gewoon' onze schouders eronder en gaat het prima. Met onze meiden gaat het heel goed, die zijn 5, 7 en bijna 11 inmiddels. De relatie tussen mijn man en mij is gelukkig nog steeds heel sterk, wat dat betreft hebben we eigenlijk alles wat we ons maar kunnen wensen.

Ik vroeg me af hoe het met Jans en Gijs is. Ik heb niet meegekregen of Gijs nu terug verhuisd is richting haar familie, of dat ze toch in de buurt van haar ex is blijven wonen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 04 Dec 2019 21:59

Re: Hoe is het met

Komt Parisienne hier nog wel eens? En de twee dames van vroeger, van het koekjestopic, benieuwd of die hier nog komen :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2019 22:16

Re: Hoe is het met

Bolus26 schreef:Ik vroeg me van de week af hoe het met UN haar werk break was? Al tot inzichten/keuzes gekomen?


Dit vraag ik me ook af!

En ik kwam Briggy tegen in een oud topic, hoe zou het met haar zijn?
❤ 7 juni 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Dec 2019 07:10

Re: Hoe is het met

Bericht van Sterremaan;

Lieve allemaal.

Is een tijdje geleden. En had begrepen dat jullie naar mij gevraagd hadden.
Alleen mijn koppie heeft dus mijn wachtwoord gewist en weet even niet meer hoe ik er altijd in kwam.
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier gaat het goed. Maak geen grote stappen meer vooruit. Maar als ik zie waar ik vandaan kom. Lijken het wel grote reuzen stappen .

We blijven in het duister tasten over wat er nu is gebeurd. En zijn nu bezig met dat te onderzoeken . En op vele vragen toch antwoorden te krijgen.
Op wat is er nu gebeurd. Waarom kon ik niets meer herinneren van het laatste half jaar voor de coma. Waarom kan ik nu meer. Dat soort vragen dus.

Verder geniet ik elke dag extremer dan ooit. Ik ben dankbaar voor mijn 2de kans.
Ik kan zelfs weer genieten van de muziek. Ik zing weer en ben weer begonnen met dwarsfluit spelen. Dat hoor ik niet altijd goed. Maar je leert vanzelf of je de toon wel of niet goed aanblaast.

De oorsuizen blijft. Met de daarbij behorende aparte geluiden.
In de avond hoor ik mijn eigen hartslag erbij
En het hele symfonie orkest speelt zijn lied.
En dan zou ik het liefst mijn oren van mijn hoofd willen trekken.

Over twee weken moet ik weer terug naar de internist ivm cystenieren. Fingers crossed dat ik er weer voor een half jaar doorheen kom.
Anders komen we terecht bij dialyseren. En tja dat gaat je leven weer compleet beheersen. Dus vandaar fingers crossed.

Verder weer heel druk met haken en kaarten maken. Samen met storm op pad. Vind dat zo heerlijk in de vroege ochtend. Samen door de dauw heen crossen. Heerlijk.

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Heel veel liefs
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem277

Bericht 05 Dec 2019 11:36

Re: Hoe is het met

Even snel maar klinkt positief! Fijn!
Hoe zit het dit jaar met oud op nieuw?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2019 18:45

Re: Hoe is het met

oh ik zie dat er na mij gevraagd word. Ik heb zeker mij doel gewicht gehaald zelf 15 meer. Eigenlijk wil ik nog wel 10 eraf maar eerst andere doelen. En heb veel last van loshangend vel wat volgens de arts ook heel wat weegt. Daar wil ik over een aantal jaar een operatie voor. Ik hou het zeker vol heb er helemaal geen moeite mee. En af en toe beloon ik mezelf met wat lekkers .
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 12 Dec 2019 00:00

Re: Hoe is het met

Hai! Ik hoorde dat er naar mij gevraagd werd. Wat leuk, wat lief! Met mij gaat alles eigenlijk helemaal prima hoor. Ik was de tijd/zin verloren om hier te komen sinds onze jongste geboren is. Maar mis het stiekem wel, dus zal weer eens gaan bijlezen. Benieuwd ook hoe het hier is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Dec 2019 23:12

Re: Hoe is het met

Marin schreef:Hoe is het met jou, Lejow? Kan je dit jaar een beetje afsluiten?


Ik lees het nu pas Marin!
Tot nu toe valt t me alles mee.
Had in eerste instantie niet zo'n zin om het huis in kerstsfeer te maken, maar samen met B toch gedaan en het is toch wel erg gezellig.
Twee weken terug de krabbel gezet bij de notaris, het huis is nu écht van mij.


Met Jans gaat het nu weer stijgende, na een hoop tegenslagen.
<<

Anoniem277

Bericht 13 Dec 2019 02:26

Re: Hoe is het met

Fijn dat het huis van jou is! En dat is ook wel het voordeel van kinderen, ze kunnen je er toch toe zetten om zoiets te doen als het huis versieren.

Fijn dat het met Jans beter gaat, vroeg mij laatst ook af hoe het met haar was. Wil ze hier nog een keer komen?

Ik ben idd ook benieuwd hoe het met gijs gaat. Volgens mij is ze toen bij haar ex in de buurt blijven wonen maar twijfelde ze toch. Dus ben wel benieuwd hoe het nu is.
<<

Anoniem277

Bericht 13 Dec 2019 02:27

Re: Hoe is het met

En quizzle mis ik ook. Hoe zou het met haar zijn? En briggie inderdaad
<<

Anoniem277

Bericht 13 Dec 2019 02:28

Re: Hoe is het met

Parisienne schreef:Hai! Ik hoorde dat er naar mij gevraagd werd. Wat leuk, wat lief! Met mij gaat alles eigenlijk helemaal prima hoor. Ik was de tijd/zin verloren om hier te komen sinds onze jongste geboren is. Maar mis het stiekem wel, dus zal weer eens gaan bijlezen. Benieuwd ook hoe het hier is.

Leuk dat je er weer bent!
<<

Anoniem277

Bericht 13 Dec 2019 02:31

Re: Hoe is het met

Nou pineco, knap hoe je daarmee om gaat! Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Erg triest dat hun schuld dan kwijt wordt gescholden en jij ermee blijft zitten. Echt belachelijk! Slaat toch nergens op. En hun gaan gewoon vrolijk door.
<<

Jans

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 05 Sep 2019 10:25

Bericht 25 Dec 2019 15:22

Re: Hoe is het met

Anelisan schreef:Fijn dat het huis van jou is! En dat is ook wel het voordeel van kinderen, ze kunnen je er toch toe zetten om zoiets te doen als het huis versieren.

Fijn dat het met Jans beter gaat, vroeg mij laatst ook af hoe het met haar was. Wil ze hier nog een keer komen?

Ik ben idd ook benieuwd hoe het met gijs gaat. Volgens mij is ze toen bij haar ex in de buurt blijven wonen maar twijfelde ze toch. Dus ben wel benieuwd hoe het nu is.


Hoiiii! Hier ben ik dan. ?
Had een tijdje terug weer eens een account aangemaakt, maar nog niet gereageerd.
Het gaat idd een stuk beter met me. Onlangs is m’n pa na een vreselijk ziektebed overleden, dat was pittig.

Ik zie allemaal naamswijzigingen hier ?
<<

Anoniem277

Bericht 25 Dec 2019 16:53

Re: Hoe is het met

Gecondoleerd!

Fijn dat je weer terug bent! Hopelijk ook weer actief!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 25 Dec 2019 17:05

Re: Hoe is het met

Parisienne schreef:Hai! Ik hoorde dat er naar mij gevraagd werd. Wat leuk, wat lief! Met mij gaat alles eigenlijk helemaal prima hoor. Ik was de tijd/zin verloren om hier te komen sinds onze jongste geboren is. Maar mis het stiekem wel, dus zal weer eens gaan bijlezen. Benieuwd ook hoe het hier is.


Leuk je weer eens te zien :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Dec 2019 17:07

Re: Hoe is het met

Fijn dat het weer beter met je gaat Jans! Wat verdrietig van je vader.
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Dec 2019 18:45

Re: Hoe is het met

Welkom terug Jans leuk zeg! Gecondoleerd met het overlijden van je vader, wat verdrietig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers