Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto en functietitel op website werkgever

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 03 Dec 2019 13:31

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Tsja Fred, zo zal er nooit iets veranderen en kun je hier blijven klagen over het feit dat na een x aantal maanden de verveling toeslaat.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Dec 2019 14:46

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Je zegt dingen als lijkt en denk. Heb je het ook wel eens daadwerkelijk besproken?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Dec 2019 14:49

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Zoveel aannames. Hij kan die aannames ook naar jou toe doen he, immers jij zegt niks dus zal je het wel allemaal ok vinden. En hoe weet jij nu wat die man denkt? Zelfs iemands partner kan je niet altijd doorgronden dus dan zou jij wel iemand op de werkvloer helemaal kunnen doorgronden? Heel vreemd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Dec 2019 15:03

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Uiteraard heb ik dat wel aangegeven en dan zegt hij komt wel. Aangezien hij hier ook nog niet zolang zit lijkt het erop dat hij eerst alles zelf een jaartje wil doen en dan gaat bepalen welke onderdelen/werkzaamheden hij van de jaarcyclus gaat afstoten naar mij. Moet ik daar dan op wachten en maar hopen dat hij dat dan na gaat komen?
Ook weet ik al wat ik volgend jaar er minstens op vooruit gaat en ja, dat is al een lekker bedrag. Wellicht gaat het dus nog meer zijn...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Dec 2019 15:18

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Waarom niet? Waarom zou je niet wachten? Je kan nu eenmaal niet altijd alles op het moment hebben dat het jóu uitkomt.
<<

Anoniem307

Bericht 04 Dec 2019 07:58

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Ik had het topic nog niet gelezen, nu wel, en had direct het idee dat je niet op de website wilde vanwege de functietitel. Tja, de keuze om een woord in een functietitel minderwaardig te vinden, heb je zelf gemaakt. Want is een assistent minderwaardig aan de functie? Maar dat is voor jezelf. En dat je er een bak geld bij krijgt, is voor het topic toch helemaal niet relevant? Dat pochen kan ik heel slecht tegen. Het is wat het is. Voor iedereen.

Ik werk sinds kort voor een grote organisatie en hoever ik ook in het bedrijf kom, dus hoe meer kennis ik op doe en hoe meer werkzaamheden ik op me neem, ik zal altijd dezelfde functietitel dragen. Ik hoef niet met mijn gezicht op de website. Ik neem de telefoon aan, en verstuur mails, onder eigen naam. Als mensen willen weten hoe ik eruit zie, in hoeverre zij dat relevant vinden, kunnen ze googelen. Beetje werk ervoor doen, mag wel. :P

Of je het wel of niet wilt, dat kun je zelf bepalen. Maar om iets niet te willen, vanwege een functietitel vind ik vrij ver gaan. Maar ik snap het wel als je 'liegt' op Linkedin dat je bij een andere werkgever een andere functietitel draagt.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 04 Dec 2019 08:47

Re: Foto en functietitel op website werkgever

Pure* schreef:Ik zou er wel moeite mee hebben. Ik ben sowieso heel nauwkeurig met niks van mezelf (en mn kinderen) op internet. Niet in fotos, maar ook niet in tekst wat met mijn naam verbonden is. Maar ik heb dan ook wel nare ervaring met m'n privacy op internet icm werk.
Ik weet ook niet of ik akkoord zou gaan. Ik denk dat ik zou bedenken welk belang er bij is om dit op een website ofzo te plaatsen. Vind ik dat dan echt een voordeel hebben dan zou ik het wel overwegen.


Ik had bij mijn laatste werkgever alleen mijn voornaam staan, dat is meestal wel voldoende voor mensen om te herkennen met wie ze contact hebben.

Savi schreef:Nee, maar ik werk ook niet onder m'n eigen naam.

Als je doodsbedreigingen krijgt omdat iemand een fotowedstrijd aan het verliezen is het verstandiger om dat allemaal een beetje anoniem te houden. :smile:

Fijn dat dat kan al is het eigenlijk belachelijk dat dat nodig is.

Tijdens mijn opleiding zat bij het vak communicatie o.a. uitleg hoe je je social media accounts moest afschermen. Ik had dat al maar heel veel studiegenoten hadden gewoon alles open staan en dat is inderdaad niet heel handig wanneer iemand verhaal komt halen.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers