Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dating apps

<<

GovertGrabbelaar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 03 Dec 2019 17:39

Bericht 03 Dec 2019 18:26

Dating apps

Hoihoi,

Ik ben dus onwijs benieuwd hoe jullie ervaring is met dating apps. Ik zal eerst zelf even delen wat mijn ervaringen zijn. Ik ben alweer zo'n 4 jaar single en heb alle dating apps al een beetje gehad. De bekende zoals Tinder en Happn maar ook apps die ook een datingsite hebben zoals deze; Relatieplanet, Parship, Pepper etc. :nerd: :nerd:

Toen het net uit was met mijn vriend ben ik begonnen met Tinder. Leuk en spannend omdat je snel kunt swipen en gemakkelijk contact legt. Dit zorgde bij mij voor een aantal spannende contacten en leuke dates. Wel meer van het 'oppervlakkige' gedoe zullen we maar zeggen. Ik kwam er heel snel achter dat ik hier de ware niet zou tegenkomen. Ook . Happn was hierbij niet echt een succes, maar hierbij heb ik wel wat leukere dates gehad en mensen ontmoet die meer mijn type waren.

Hierna heb ik mij gestort op de serieuze apps. Relatieplanet werd mij aangeraden door een vriendin die hier een relatie had gevonden dus dat was de eerste die ik probeerde. Het leuke was dat ik, samen met haar, ook nog naar een single borrel ben gegaan van Relatieplanet. Op die manier hoef je dus niet alleen maar achter je schermpje te online daten. Helaas viel dit wel wat tegen want de leuke mannen waren die avond op 1 hand te tellen. :thumbdown:

Al met al vanalles geprobeerd, maar de ware nog niet tegengekomen. Hebben jullie betere ervaringen? Welke dating app vind jij het leukst?
Laatst gewijzigd door GovertGrabbelaar op 03 Dec 2019 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
mijn paardenstaart zit me nooit in de weg
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Dec 2019 18:32

Re: Dating apps

Mijn man en ik kennen elkaar van E-matching. Acht jaar later vind ik dat nog steeds een goede beslissing haha.
Let's discover the world together.
<<

GovertGrabbelaar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 03 Dec 2019 17:39

Bericht 03 Dec 2019 18:36

Re: Dating apps

Marin schreef:Mijn man en ik kennen elkaar van E-matching. Acht jaar later vind ik dat nog steeds een goede beslissing haha.


Cool, die is voor hoger opgeleiden zie ik. Waarom vond je deze goed?
mijn paardenstaart zit me nooit in de weg
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Dec 2019 18:40

Re: Dating apps

Omdat ik m'n man er heb gevonden! Nee flauw.
Ik vond het prettig omdat het een wat serieuzere website was. Destijds was 't alleen website, geen idee of ze ook een app hebben.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Dec 2019 18:44

Re: Dating apps

Mijn man en ik kennen elkaar via Lexa. 11 jaar geleden kwamen we elkaar daar tegen. Juist op het moment dat ik er zat van was en klaar was met alle hitsige mannen.
Voordat ik mijn account wilde verwijderen heb ik nog 1 rondje gedaan tussen de profielen die aan mij gelinkt werden en een van de eerste foto’s die me aansprak was die van mijn man.
Binnen een kwartier kreeg ik een berichtje van hem terug en hebben we vervolgens de hele avonden nacht zitten msn’en en sms’en :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Dec 2019 18:45

Re: Dating apps

Ik ken mijn vriend via Paiq.
Deze kan zowel online als via een app. Een klein voordeel hiervan is dat je eerste iets van 5 minuten met elkaar gesproken moet hebben voordat je elkaars foto's ziet. Natuurlijk heb je dan nog steeds wel mensen die bij het zien van de foto wegklikken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GovertGrabbelaar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 03 Dec 2019 17:39

Bericht 03 Dec 2019 18:49

Re: Dating apps

Wat leuk om te lezen :D!!!
mijn paardenstaart zit me nooit in de weg
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Dec 2019 18:53

Re: Dating apps

Welkom hier Govert! En wat een lieve profielfoto heb je :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Dec 2019 19:01

Re: Dating apps

Ik ken m'n ex van e-Matching en m'n vriend van Tinder. We hebben nu een dochter samen en vriendinnen van me hebben ook serieuze relaties via Tinder, dus het kan wel!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem317

Bericht 03 Dec 2019 19:45

Re: Dating apps

Mijn man en ik hebben elkaar ruim 5,5 jaar geleden via Paiq leren kennen. Je “moet” hier inderdaad eerst met elkaar praten, voordat je elkaars foto ziet. Weet eerlijk gezegd niet of dat nog steeds is. Ik had toen een gratis account.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers