Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw relatie

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Nov 2019 13:22

Re: Jouw relatie

Knuffel voor jou Dee. Vind het rot voor je dat je hier nu door heen moet. Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat! En fijn dat je zo'n fijne steun aan je man hebt. Dat is heel veel waard.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Nov 2019 13:43

Re: Jouw relatie

Dee schreef:Mijn man en ik zijn nu ruim 10 jaar samen waarvan bijna 5 jaar getrouwd.
Ik ben tevreden en gelukkig met mijn relatie. Wel merk ik, doordat ik in een burn out zit, dat ik niet altijd de leukste vrouw ben en mijn gevoelens soms me in de war brengen. Het ene moment voel ik echt een intense liefde, het andere moment twijfel ik opeens.
Maar laatst waren we samen een nachtje weg en was het weer als vanouds. Wij samen 'tegen' de wereld.
We hebben een rotjaar maar we vechten ons hier samen door heen. Juist hierdoor hebben we gemerkt dat we samen sterk zijn en dat er sprake is van een intens diepe liefde.

Dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Wij zijn alleen 9 jaar samen, en ik heb geen burn-out maar ik vermoed toch iets van een PND of een extreme vorm van ontzwangeren in combinatie met CMV, waardoor ik echt niet mezelf ben en heel neerslachtig. Mijn man steunt me enorm, en hoewel hij door zijn werk veel van huis is, neemt hij me echt veel uit handen. Hij probeert ook altijd wel een vangnet voor me te regelen als hij ziet dat het niet gaat met me als hij moet werken. Sowieso wordt je relatie best wel op de proef gesteld als je twee baby's en een peuter hebt, vind ik. Maar hoewel we heel er geleefd worden door schema's, weten we ook tijd voor elkaar te vinden.

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik dit doormaak met hem aan mijn zijde, omdat ik weet dat het tussen ons goed zit.

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 21 Nov 2019 14:04

Re: Jouw relatie

Lief Marin, dankjewel. Het is ook enorm kloten maar het heeft me tot nu toe wel hele belangrijke inzichten gegeven en merk dat ik als persoon wel echt gegroeid ben (Wat ook door anderen gezegd wordt) en dat is wel fijn. Jammer dat het op deze manier moet maar dat terzijde ?

@Elliot, wat fijn dat je man je zoveel helpt. Super lief. Hier net zo alleen waardeer ik dat soms echt te weinig. Dan komt de feeks in mij weer naar boven en dan is alles niet goed. Zo gemeen eigenlijk. Ik heb wel respect voor mijn man gekregen de afgelopen maanden ?.
Het is natuurlijk ook niet niks bij jullie. Een tweeling en een peuter én zelf niet goed in je vel zitten. Denk goed om jezelf?
<<

Anoniem298

Bericht 21 Nov 2019 21:22

Re: Jouw relatie

Ik kan op dit moment zeggen dat ik heel erg gelukkig ben. Een tijdje terug had ik hele erge twijfels, wist ik niet eens zeker of ik wel bij hem wilde blijven, maar na een flinke relatiecrisis en een hele hoop praten praten praten zijn we sterker dan ooit. We hebben beide een flinke rugzak en daar hebben we met regelmaat last van, maar door met elkaar te communiceren en verwachtingen over elkaar naar elkaar uit te spreken merk ik dat we weer echt een team vormen. We zijn stapelgek op elkaar, hebben veel lol samen, lachen samen, huilen samen, beleven het leven samen. Ik zei pas tegen mijn man dat ik me niet kan voorstellen dat ik ooit met iemand anders zou zijn, of dat er een man is die (ondanks onze verschillen) beter bij me past dan hij. En dat is geheel wederzijds. Ik geloof echt dat wat wij hebben voor altijd is.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 23 Nov 2019 14:00

Re: Jouw relatie

Wij zijn bijna 17 jaar bij elkaar en wij zijn gewoon the bom samen. Altijd al geweest. We vinden onze relatie bijzonder en realiseren ons heel goed dat anderen daar meestal voor moeten werken. We kennen niemand met zo’n sterke relatie als die van ons (dat kunnen we natuurlijk niet echt weten, maar als we zo in onze omgeving kijken is dat wel wat we zien).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 24 Nov 2019 09:08

Re: Jouw relatie

Ik ben ook ontzettend gelukkig met mijn vriend. Wij zijn nu 5,5 jaar samen en ook wij kennen de diepe dalen. Het was heftig en hard werken zeker als samengesteld gezin. Maar ook met beide een traumatisch verleden.
Ons gevoel voor elkaar is altijd heel sterk geweest en dat heeft ervoor gezorgd dat we hier zijn waar wij nu zijn. Partners, beste vriend, levensgezel. Ik zie ons vaak als een yin yang. Door veel met elkaar te communiceren en onze tekorten toe te geven, zitten we nu heel erg op 1 lijn. Ook wat de kinderen betreft.

Ik zou echt dolgraag met hem willen trouwen. Alleen mijn vriend is al eens getrouwd geweest en heeft daar best een nare bijsmaak aan over gehouden wat ik heel erg begrijp.
Dus ik wacht netjes af en gebeurt het niet, dan veranderd dat niks aan onze relatie.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 24 Nov 2019 09:46

Re: Jouw relatie

Mijn man en ik zijn nu 14 jaar samen en 7 jaar getrouwd. We waren nog jong toen we een relatie kregen en hebben samen verschillende fases doorgemaakt. Gelukkig is onze persoonlijke groei altijd in balans gebleven met die van de ander. Natuurlijk zijn er ook mindere momenten geweest maar op dit moment zij wij heel erg gelukkig met elkaar en ons leven samen. Ik kan wel oprecht zeggen dat mijn man ook mijn beste vriend is.
<<

Anoniem269

Bericht 25 Nov 2019 16:35

Re: Jouw relatie

Mijn man en ik zijn nu 11,5 jaar samen en we kende elkaar daarvoor al 2,5 jaar. Vanaf het moment dat ik hem zag voelde ik gelijk een klik. En hij achteraf ook. Het is een hele rustige, lieve en trouwe man en we lijken op heel veel vlakken op elkaar. Hij is echt mijn beste vriend en ik hou heel veel van hem. Het is ook een lieve papa voor onze kinderen. Natuurlijk hebben wij ook zo onze dingen maar door er dan goed over te praten wordt dat weer opgelost. We kunnen elkaar niet missen, respecteren elkaar en we hebben het fijn samen. Dat is het belangrijkste!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Nov 2019 17:31

Re: Jouw relatie

Wij zijn bijna 18 jaar samen. We hebben heel veel moeilijke momenten gehad, waaronder o.a. een ongeplande zwangerschap, een tweede zwangerschap onder behandeling van het ziekenhuis, een zoon die een beperking heeft, mijn slechte lichamelijke gezondheid en alle operaties die daar bij hoorden. Het is verschrikkelijk hard werken (geweest) en we zijn elkaar ook wel eens bijna kwijt geraakt door al deze toestanden. Gelukkig hebben we dat allemaal overleefd, want ik kan me geen leven zonder hem voorstellen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Nov 2019 18:48

Re: Jouw relatie

*Niet quoten*
Laatst gewijzigd door Kees op 26 Nov 2019 08:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Nov 2019 19:09

Re: Jouw relatie

Wat dapper dat je dat opschrijft Kees. En wat een lastige situatie voor jullie. Zeker ook omdat hij niet praat.
Wil hij ook niet met anderen praten hier over? Zoals je het beschrijft lijkt het alsof hij een beetje in de knoop zit met zichzelf/jullie nieuwe relatie als ouders?
Het is ook onwijs overweldigend natuurlijk maar in de meeste gevallen wennen nieuwe ouders vanzelf aan de veranderingen, als dat niet helemaal vanzelf kijkt te lukken kan hij er misschien wat hulp bij gebruiken..? Heeft hij fijne vrienden met wie hij kan praten?
#teammaple🍁
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 25 Nov 2019 19:26

Re: Jouw relatie

Inderdaad heel dapper en lastige situatie waarvan ik toch denk dat praten de oplossing is. Ben wel benieuwd hoe hij het ouderschap ervaart? Hoe kijkt hij er tegenaan, drinken en de dag erna voor jullie kind zorgen?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 25 Nov 2019 19:39

Re: Jouw relatie

Fantine schreef:Inderdaad heel dapper en lastige situatie waarvan ik toch denk dat praten de oplossing is. Ben wel benieuwd hoe hij het ouderschap ervaart? Hoe kijkt hij er tegenaan, drinken en de dag erna voor jullie kind zorgen?

Maar hoe kun je praten met iemand die niet praat? Lijkt me dat je daar behoorlijk vast op loopt. Sterkte kees!
Juli 2015
Maart 2017
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Nov 2019 21:43

Re: Jouw relatie

Ach Kees, dat vind ik oprecht heel verdrietig voor je. Is het een idee als je het voor hem opschrijft? Zodat hij niet hoeft te luisteren en hoeft te reageren maar dat hij de woorden tot zich kan nemen? Ik weet het niet hoor, het is een idee.. lijkt me heel lastig.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Nov 2019 21:50

Re: Jouw relatie

Mijn man en ik zijn 18 jaar samen en houden verschrikkelijk veel van elkaar, en dat is maar goed ook (of niet het is maar hoe je het bekijkt) want het is de liefde die ons bij elkaar houdt. En soms dan zie ik hem en dan vind ik hem zo leuk en dan wil ik hem houden.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 26 Nov 2019 08:18

Re: Jouw relatie

Bedankt voor jullie berichtjes, ik zal de tips eens gaan proberen. Niet geschoten is altijd mis.
30-04-2017
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 26 Nov 2019 08:34

Re: Jouw relatie

Wij zijn morgen 7,5 jaar samen, hebben samen twee kindjes en ik hou heel veel van mijn partner.
Natuurlijk hebben we ook onze mindere momenten, irritaties of kleine ruzies, maar over het algemeen een goed team! :love:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Nov 2019 09:30

Re: Jouw relatie

Wat rot om te lezen, Kees! Hopelijk lukt het toch om weer wat nader tot elkaar te komen. Hij moet wel echt meer zijn verantwoordelijkheid gaan nemen als ik het zo lees.

Wij zijn nu ruim vier jaar samen en we zijn een goede match. We hebben een heel hectische tijd achter de rug waarin we veelal te moe waren om tijd voor elkaar en voor intimiteit te maken, maar we waren nog steeds heel blij met elkaar. Nu zijn we op vakantie en dat doet ons goed, echt even quality time samen. Heel fijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2019 09:34

Re: Jouw relatie

Ik heb 't niet gelezen Kees maar kan wel beetje herleiden wat je schreef. Wat rot zeg. Hopelijk komen jullie er samen uit!
Let's discover the world together.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 26 Nov 2019 10:02

Re: Jouw relatie

Mijn relatie is super. We wonen ver uit elkaar (235 km), zien elkaar alleen in het weekend, soms slaan we over. We zijn echt dol gelukkig met elkaar. Steunen elkaar in de dingen die we doen, zorgen voor elkaar waar we kunnen en hebben een hele fijne connectie samen. Zo'n relatie als wij hebben, gun ik echt iedereen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 26 Nov 2019 16:32

Re: Jouw relatie

Kees schreef:Bedankt voor jullie berichtjes, ik zal de tips eens gaan proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Ik had het ook gelezen. Ik hoop dat de tips je helpen. Mooi dat je het hier zo deelt!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 26 Nov 2019 18:50

Re: Jouw relatie

Sterkte, Kees. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Wij hebben nu 4.5 maand een relatie dus het is nog best pril en we zijn beide nog heel verliefd. Ik kan echt nog verlegen van hem worden.
Ik vind ons leuk samen omdat we goed kunnen praten, veel lachen, en lekker op ons gemak zijn bij elkaar.
We hebben het ook wel over de toekomst samen en zitten daarover redelijk op 1 lijn. Samenwonen willen we op den duur heel graag maar ik merk dat dat voor ons beide spannend is, want we zijn beide door onze ex verlaten vlak na de aankoop van een huis (waar we dus wel heel goed over kunnen praten en elkaar hierin heel goed begrijpen). Maar goed, we zijn nu met elkaar en niet met de exen en het voelt heel goed dus dat gaat er vast nog van komen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 27 Nov 2019 07:21

Re: Jouw relatie

Mijn relatie gaat momenteel erg goed. We zijn 10 weken geleden ouders geworden en ik vind het echt heel mooi om te zien hoe gek hij is op zijn dochter en hoe zorgzaam hij is naar ons toe. Hij neemt regelmatig een bosje bloemen of iets lekkers mee voor mij om mij op te beuren enzo. En hij zit liefste iedere minuut met onze dochter te knuffelen. Hij heeft me echt positief verrast ?
Ik kan dus wel zeggen dat we echt gelukkig zijn samen.
<<

Anoniem321

Bericht 03 Dec 2019 13:13

Re: Jouw relatie

Mijn vriend en ik zijn al 17 jaar bij elkaar. We hebben lief en leed gedeeld samen, helaas meteen al vanaf het begin. Hierdoor hebben we heel snel een sterke band met elkaar gekregen. We hebben samen veel verre en minder verre reizen gemaakt, dat deden we altijd heel graag.
En toen werd 4 jaar geleden onze zoon geboren.
Ik vind dat mijn vriend een erg goede vader is en vind het ook prachtig om te zien hoe ze met elkaar omgaan.
Het is alleen wel zo dat sinds we ouders zijn, we harder aan onze relatie moeten werken dan ooit.
We zijn beide niet gauw van het opgeven, dus we knokken er voor, maar eerlijk gezegd weet ik niet of we het wel gaan redden samen.
<<

Anoniem277

Bericht 03 Dec 2019 17:47

Re: Jouw relatie

Olifant want vervelend jouw gevoel. Waarom denk je dat jullie het niet gaan redden?
Hopelijk klopt jouw gevoel niet en krijgen jullie meer tijd en aandacht voor elkaar nu jullie kind naar school gaat.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers