Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's kinderen bewaren.

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 02 Dec 2019 11:07

Re: Foto's kinderen bewaren.

Ik maak fotoboeken per jaar (dus niet per levensjaar) via Albelli. Ik maak ze gewoon samen, dus niet per kind apart. Ben er mee begonnen in 2012, toen de oudste geboren werd. Ik heb nu fotoboeken gemaakt tem 2016, sta dus bijna 3 jaar achter. Wil me er in de wintermaanden weer eens mee bezig houden zodat ik die 3 jaar achterstand kan bijwerken.

Overigens gebruik ik altijd de actie van Albelli waarbij alle extra pagina's gratis zijn. Dat scheelt echt enorm veel in kosten.
2012 & 2016
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 02 Dec 2019 11:20

Re: Foto's kinderen bewaren.

Ja dat is ook veel werk he. Eens in de paar maanden zet ik alle foto's op harde schijven. Dan maak ik een aparte map waarin ik per maand de leukste foto's zet, vervolgens doe ik hetzelfde met mijn man zijn telefoonfoto's en wanneer er dan een actie is met fotoboeken, maak ik deze. Vaak nog met wat verhaaltjes erbij getypt. Dit doe ik voor elk jaar.
Voor de kinderen heb ik voor ieder een ouderwets plakboek van hun eerste jaar. Daarna maak ik fotoboeken per jaar digitaal, (niet voor iedereen apart.)
Make happy memories
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers