Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2019 13:49

Re: Weekend!

Jezzie schreef:Die oliebollen heb je wel verdient Savi! Lekker.
Leuk dat jullie ook naar sinterklaas gaan. Maar een uurtje later dan wij dan.

Ja klopt, maar misschien komen we elkaar wel tegen! :smile:
<<

Anoniem271

Bericht 29 Nov 2019 14:03

Re: Weekend!

Vandaag werk ik tot 16:00, daarna gaan we meteen even naar Ikea om nog iets te halen voor ons huis. Vanavond ploffen we samen op de bank denk ik.

Morgenochtend eerst lekker uitslapen en daarna boodschappen doen. Verder voor morgen nog geen plannen.

Zondag zijn we overdag lekker thuis, in de avond gaan we uit eten.

Fijn weekend!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Nov 2019 15:01

Re: Weekend!

Ik had vandaag een dagdienst, maar ben eerder naar huis gegaan omdat ik het zo in mijn rug heb. Lig nu in een warm bad.

Morgen: Geen plannen. 's Avonds verjaardag van mijn tante.

Zondag: Dagdienst zolang ik het vol houdt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 29 Nov 2019 15:31

Re: Weekend!

Vandaag ben ik vrij. Vanmorgen nog even de laatste cadeautjes gehaald voor Sint.

Morgenvroeg ga ik met de 2 oudsten naar een sinterklaasfeestje in de bioscoop. Lekker naar de film.
S’middags ga ik met al m’n jongens naar mijn mans werk waar een soort van beurs/show is.

Zondagmorgen moeten we op verjaardag. S’middags vieren wij Sinterklaas met mijn ouders en boer/schoonzus. Ik heb nog een Piet kunnen regelen die langskomt, dus ben erg benieuwd wat de jongens er van vinden. Heb er zin in!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 29 Nov 2019 16:09

Re: Weekend!

Ik was vandaag al vrij en heb de hele dag in de keuken gestaan om taarten en cakes te bakken voor mijn oudste zijn verjaardagsweekend. Dadelijk de kinderen van school halen, de oudste moet nog sporten straks. Ik wou vanavond eigenlijk met mijn man uit eten (hij is jarig vandaag) maar ik heb geen oppas gevonden dus dat heeft hij nog tegoed. Ik denk dat ik Chinees ga halen voor ons samen als de kinderen slapen, dat eet hij heel graag!

Morgenochtend heeft de jongste nog turnles. Nog een paar boodschappen halen en dan komen er 's middags vrienden langs voor mijn oudste zijn verjaardag. Iedereen kan ook blijven eten, dus 's avonds als iedereen weg is, ploffen we op de bank en doen we niets meer.

Zondag wordt mijn oudste 7 jaar! In de ochtend houden we het nog even lekker rustig, 's middags komt de familie op verjaardagsvisite! Ook zij blijven hier eten. Als iedereen weer naar huis is, ga ik nog snel even stofzuigen en dweilen en dan helemaal niks meer!
2012 & 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Nov 2019 16:38

Re: Weekend!

Ik heb vandaag al weekend, maar vandaag doe ik niet veel bijzonders. Zoontje was de halve nacht wakker en was vanmorgen dus niet te genieten (en ik ook niet ?) dus het was een gezellige ochtend... Nu hang ik lekker op de bank tv kijken met een kopje thee. Als zoontje straks wakker is misschien nog even een stukje wandelen en langs de winkel of zo. Vanavond misschien boodschappen doen als ik me ertoe kan zetten.
Morgenochtend dus misschien boodschappen doen en iig wat in het huishouden. Verder ga ik met vriendinnen Sinterklaas vieren.
Zondag nog geen plannen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Nov 2019 19:10

Re: Weekend!

Ik was vandaag al vrij. Ben met mijn moeder en nichtjes naar een verkoop geweest en daarna nog naar het tuin centrum. Vanmiddag een vakantie geboekt. Nu lekker thuis

Zaterdag sporten en huishouden. En naar de film penoza

Zondag nog geen plannen. Zal ook wel niet veel worden want man wil racen zien
Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 29 Nov 2019 20:38

Re: Weekend!

Vandaag niet zoveel gedaan

Morgen eerst naar Amersfoort voor een showmodellen sale van bakfietsen. ‘S Middags en ‘s Avonds vieren we met mijn familie Sinterklaas

Zondag nog geen plannen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Nov 2019 23:01

Re: Weekend!

Mijn weekend bestaat uit taarten maken (drie stuks) en Sinterklaas vieren (twee maal).
Verder de gewone huishoudelijke taken en geen bijzonderheden.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 30 Nov 2019 00:16

Re: Weekend!

Weinig denk en hoop ik ;)
We zijn allemaal aan het kwakkelen, dus hoop even goed uitzieken en uitrusten. Als we ons fit genoeg voelen gaan we morgen even naar een beddenzaak voor nieuwe matrassen, maar best kans dat we t laten zitten. En ik wil/moet twee maaltijden vooruit koken voor komende week. Zondag hebben we een uitgebreide lunchdate met familie staan in een restaurant in de buurt, waarschijnlijk zitten we daar de hele middag ;) :)
<<

Anoniem321

Bericht 30 Nov 2019 05:36

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal!

Vandaag staat er poetsen, bakken en boodschappen doen op het programma.
Morgen vieren we (nogmaals) de verjaardag van onze zoon.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 30 Nov 2019 19:12

Re: Weekend!

Wij hebben een rustig weekend. Mijn vriend is nog aan het herstellen van een operatie.
Vandaag zijn we even langs mijn oma geweest, boodschappen gedaan en er moest aardig wat in het huishouden worden gedaan dus daar ben ik vanmiddag druk mee geweest.
Morgen de was doen en als mijn vriend zich goed voelt gaan we misschien ergens lunchen. In de middag in ieder geval de laatste F1 race kijken.

Fijn weekend allemaal!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Nov 2019 19:39

Re: Weekend!

Ik had donderdag al lekker weekend, toen niet ve gedaan.
Gister eerst naar de fysio en later met mijn ouders gaan lunchen.
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna high tea met vriendinnen en straks met vrienden naar de penoza film.
Morgen vieren we de trouwdag van mijn ouders. 37 jaar alweer.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Nov 2019 20:13

Re: Weekend!

Gisteravond naar Gees in Wintersfeer geweest. Erg leuk en sfeervol. Dorpsstraat verlicht met kaarsjes en lichtjes en wandelroute langs 52 punten met kraampjes met leuke dingen en lekkers. Sfeervol in schuren, e.d

Vandaag naar Emlichheim geweest. Gelucht met lekkere broodjes bij bakkerij. Knusse, kneuterige kerstmarkt over die er alleen dit weekend staat met vooral lokale producten, zelfgemaakte spullen van bv verenigingen. Kaffee mit Kuchen bij de Musikverein. Uitgebreid boodschappen gedaan bij de Rewe.

Vanavond naar theater: The Artist. Komiek Thom Monckton. Acrobatiek e.d.

Morgen aantutten, kerstversiering misschien al. Kerstkaarten schrijven. Als het mooi weer is stuk fietsen, anders wandelen. Lekker koken met vandaag gekochte producten. Was doen en stofzuigen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 30 Nov 2019 21:12

Re: Weekend!

Gisteren heb ik boodschappen gedaan en de laatste sinterklaascadeaus gekocht.
Vandaag naar mijn ouders geweest, de jongste daar gelaten en met de oudste naar zwemles geweest, daarna nog bij mijn ouders geluncht, dadelijk met een wijntje op de bank.
Morgen met mijn zussen en kinderen naar een Sinterklaasvoorstelling hier in het dorp daarna nog een verjaardag (zoontje van vrienden is jarig).
Maart 2014
Februari 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers