Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstplannen

<<

Anoniem307

Bericht 25 Nov 2019 20:22

Re: Kerstplannen

Eerste kerstdag vieren we met de familie van mijn man. Dat doen we al sinds we samen zijn en dit jaar is het weer onze beurt. Dus we gaan Chinees halen, want dat vindt iedereen lekker.
Tweede kerstdag zijn we samen. En doen we verder niets.
<<

Anoniem277

Bericht 26 Nov 2019 05:23

Re: Kerstplannen

Wij hebben nog geen plannen. Weet niet of het zo blijft maar denk eerste kerstdag bij mijn schoonouders op de koffie en tweede kerstdag bij mijn ouders.
En ik wil dan wel een lekker kerstdiner klaarmaken voor ons 4 maar weet nog niet wat.
Denk eerste kerstdag wat uitgebreider en tweede kerstdag hapjes.
Heb mij er nog niet mee bezig gehouden, eerst sinterklaas en dan zie ik wel.
Ik probeer wel ruim op tijd de meeste boodschappen in huis te hebben, vind het dan te druk in de winkels.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Nov 2019 08:10

Re: Kerstplannen

Tot gisteren was er niets geregeld haha
Zwager gooide in de familieapp dat we toch zeker wel samen gingen eten. Waarop wij zeiden dat we beide dagen kunnen. Nu woont hij vrij klein en omdat schoonmoeder totaal niet reageerde hebben wij het maar aangeboden.
2016
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 26 Nov 2019 09:47

Re: Kerstplannen

Ik heb zoveel zin in de Kerst! Eerste kerstdag vieren we bij mijn ouders. Met mijn schoonfamilie vieren we eigenlijk nooit Kerst, daar vieren we Sinterklaas mee.
Maar de Kerst bij mijn ouders is altijd zo fijn. Altijd gezellig, lekker eten en gewoon samenzijn :love:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 26 Nov 2019 10:29

Re: Kerstplannen

Ik ben alleen eerste kerstdag vrij en dan hebben we nog geen plannen. Ik zit te denken om mijn ouders en schoonouders hier uit te nodigen voor een uitgebreide lunch ofzo. Met mijn zusje spreken we niets af want ze is de 21ste uitgerekend en ze woont ruim 2 uur bij ons vandaan dus dat is niet handig.
10.04.17
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Nov 2019 12:19

Re: Kerstplannen

Het weekend voor kerst vieren we de eerste verjaardag van L. dan zien we al heel veel vrienden en familie. Echt het begin van kerst voor ons.

Kerstavond: ga ik met mijn moeder naar de kerstnachtdienst

Eerste kerstdag: naar de kerk met F. daarna kerst met mijn schoonfamilie. Helaas loopt het tussen mijn zwager en ons even niet zo lekker. Ik wil dat geen invloed laten hebben dus moet nog even kijken hoe we het gaan doen. Mijn schoonouders zijn erg van het gourmetten en denk dat we dat dan ook maar gewoon doen.

Tweede kerstdag: naar mijn ouders om daar met elkaar samen te zijn.

Saga spannend met je zusje, misschien is de baby er al wel. L. was vorig jaar baby en de hele kerst is verder aan ons voorbij gegaan en toch was het de meest bijzondere kerst ooit!
⁠♡♡♡
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 26 Nov 2019 12:42

Re: Kerstplannen

Ja dat lijkt mij ook zo bijzonder Uffe! ?
Ik ben echt ontzettend benieuwd. En vind het ook erg jammer dat ze zo ver weg woont en ik veel moet werken die periode, het liefst spring ik meteen in de trein of auto die kant op zodra de bevalling begint haha!
10.04.17
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Nov 2019 13:36

Re: Kerstplannen

Ik hoop voor je dat je lekker vrij bent die dag en de baby snel mag ontmoeten!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 26 Nov 2019 13:39

Re: Kerstplannen

Feestdagen lootjes topic

feestdagen-lootjes-2019-t33526.html
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers