Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


GPS horloge/tracker

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Okt 2019 19:55

GPS horloge/tracker

P speelt sinds hij op school zit hele dagen buiten met z'n vriendjes en vriendinnetjes buiten. Nu weet hij heel goed de weg, in ons stuk van de wijk, maar zou ik voor de veiligheid toch graag een GPS horloge voor hem kopen.
Heeft iemand ervaring met zoiets? En tips waar te kopen?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 24 Okt 2019 21:56

Re: GPS horloge/tracker

Ik heb er een voor zoon gehad van one2track. Ik wilde echt een goede en betrouwbare. Ik had ze ook veel goedkoper gezien uit bv China en dat leek me dan weer niks.

Hij deed het heel goed en hebben er veel plezier van gehad. Hij had wel wat nadelen:
- die van ons was niet waterdicht
- je krijgt er een simkaart van hun bij. Alleen vervalt het beltegoed steeds best snel. Het horloge gebruikte weinig beltegoed dus steeds dan deed het horloge het ineens niet meer. Bleek het beltegoed weer te zijn verlopen.

Helaas is die van onze zoon nu kapot. Zoon had in een plas met water gespeeld en daar kan die dus niet tegen.
We missen hem wel. Maar om nu weer zo veel geld er voor uit te geven. Dus ik lees even mee voor evt een goede en betaalbare versie
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 25 Okt 2019 11:25

Re: GPS horloge/tracker

Oh, interessant! Ik volg het topic mee.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Okt 2019 12:15

Re: GPS horloge/tracker

Sorry geen nuttige bijdrage, ik lees ook mee;)
En vraag me vooral af of er ookm goede gpstrackers zijn met gewone klok, ipv digitale cijfers
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 25 Okt 2019 16:25

Re: GPS horloge/tracker

Wij gaan voor de one2track connect rebel.
Nav tip van een politie agent die dit heeft uitgezocht. Veel van die horloges zijn te hacken en dat wil je nou net niet.

https://www.one2track.nl/connect-rebel
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Nov 2019 15:21

Re: GPS horloge/tracker

Ik heb er 1 via al.i gekocht, werkt prima
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Nov 2019 15:32

Re: GPS horloge/tracker

Vriend heeft wat na zitten kijken, en zegt dat recensies zeggen dat t idd veel is te hacken. Dan zouden we evt die van sam kunnen pakken. Maar hij had ook gelezen dat de gps niet altijd zo nauwkeurig is. Wat is jullie ervaring daar mee?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers