Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bekkenpijn (8 maanden na zwangerschap)

<<

Jasmina

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:44

Bericht 16 Nov 2019 19:56

Bekkenpijn (8 maanden na zwangerschap)

Ik heb sinds een tijdje wisselende pijn (beurs gevoel) in mijn lies en nu ook aan beide kanten bij het schaambeen (denk ik). Soms als ik opsta hoor ik het kraken, en dan vooral bij de lies. Ik heb geprobeerd het één en ander online te vinden, over dergelijke klachten ná een zwangerschap maar vind daar eigenlijk niet veel over. Iemand met soortgelijke klachten na de zwangerschap?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 16 Nov 2019 20:02

Re: Bekkenpijn (8 maanden na zwangerschap)

Wat rot dat je daar last van hebt. Ik heb er zelf geen last van. Maar ik sport nog steeds met vrouwen die zwanger zijn geweest en een paar hebben tot ver na de bevalling vergelijkbare klachten. Ook nog wel na een jaar.. Ze gaan daarmee naar een bekkenfysio en sporten dus onder begeleiding. Ik zou daar als ik jou was ook niet mee rond blijven lopen maar naar een bekkenfysio gaan.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Nov 2019 10:18

Re: Bekkenpijn (8 maanden na zwangerschap)

Het kan ook dat je wat flexibeler in je banden bent geworden. Dat heb ik ook. Ik ga af en toe naar een manueel therapeut die me kraakt. Ik heb dan ook gewoon verschil in been lengte zeg maar. Mijn jongste is al drie zelfs
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Nov 2019 11:51

Re: Bekkenpijn (8 maanden na zwangerschap)

Ik kreeg ook zo'n 8 maanden na de zwangerschap rug-/bekkenklachten (wel heel anders dan jij beschrijft). Ik ben toen naar de bekkenysio gegaan en bij mij bleek mijn bekken scheef te staan. Je bekken blijft tot 9 maanden na de zwangerschap week, dus ook als je in de zwangerschap zelf geen klachten hebt (had ik ook niet) kan dat daarna nog komen, dat is niet ongewoon. Ik zou dus zeker een afspraak maken met een (bekken)fysio en er even naar laten kijken.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers