Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket/cadeau voor gastouder

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Nov 2013 14:49

Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Ik wil onze gastouder met kerst een zelfgemaakt kerstpakket of cadeautje cadeau doen als bedankje voor de goede zorg van F het afgelopen jaar en de flexibiliteit in dagen maar wat kan ik geven? Een bon vind ik saai en budget €10-€15. Hebben jullie tips?
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 19 Nov 2013 14:51

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Misschien leuke lantaarntjes of iets anders leuks bij de Action'/Blokker etc en wat lekkere nootjes van de markt of een lekker maskertje , of iets wat ze leuk/lekker vind.
<<

Anoniem9

Bericht 19 Nov 2013 16:04

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Mijn moeder krijgt vaak een broodmand, een pakket met allerlei lekkere boodschappen uit de supermarkt, een bos bloemen.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Nov 2013 16:11

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Mijn schoonmoeder krijgt een Scentchip brandertje en een doosje scentchips op een klein dienblaadje en die pak ik leuk in met nog wat lekkers. En daarbij doen we een set handdoeken want die ze nu heeft zijn wel aan vervanging toe. Mijn moeder neem ik een keer mee uit lunchen of neem ik een keer mee een avondje weg.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 19 Nov 2013 17:14

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Afbeelding
Afbeelding
December 2009
juli 2012
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 19 Nov 2013 17:59

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Ik heb bij de Makro een kerstpakket gekocht voor mijn moeder.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 19 Nov 2013 18:41

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Ken je niet (een aantal) andere ouders van de kinderen die de gastouder opvangt?
Dan kan je misschien iets samen doen en een echt kerstpakket geven of een tegoedbon voor iets specifieks (bongo belevenis bijvoorbeeld).
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 19 Nov 2013 20:55

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Een pakketje met allerlei beautyartikelen (shampoo, maskertje, bodylotion)

Een mooie beker met van die chocoladestokjes (om chocolademelk te maken), marshmellows, slagroom, en iets lekkers voor erbij, leuk tijdschrift en kaarsjes. Evt (door de kinderen) zelfgebakken koekjes erbij.

Een cadeauabonnement op een tijdschrift

Een filmpakketje met 1 of 2 leuke films, popcorn, frisdrank..
<<

Anoniem134

Bericht 19 Nov 2013 21:15

Re: Kerstpakket/cadeau voor gastouder

Hier was ik ook al over aan het nadenken... Geen idee nog wat ik haar ga geven.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron