Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 27 Okt 2019 19:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik kan je geen advies geven Biechtje.. al vraag je daar volgens mij niet eens om maar wil je gewoon even je logischerwijs je hart luchten. Krijg je wel hulp van familie/vrienden?

Veel sterkte. Klinkt loodzwaar allemaal!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Okt 2019 19:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat een heftige biecht. En wat een moeilijke, oneerlijke situatie zit jij in. Dat je zo’n offer brengt voor je gezin zegt heel veel over hoe je in elkaar zit. Meer dan de ‘fout’ die je hebt gemaakt, want iedereen maakt fouten. En iedereen die zichzelf zo opzij zet voor iemand, kan verliefd worden op een ander. Dus als diegene die zo lekker hard en kort door de bocht even wat meer empatisch kunnen reageren?

Sterkte. Dit gemis moet ontzettend pijnlijk zijn. Heb je iemand waar je je verhaal kan doen? Een goeee vriendin?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 27 Okt 2019 19:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Bedankt dames. Ik vraag inderdaad geen advies maar wil het even van me afschrijven. Maar misschien kan ik best iets met de reacties, daarom hier en niet alleen in mijn dagboek.

Ik heb een paar meiden die er vanaf weten. Maar die val ik er al zo lang mee lastig. Voelt vervelend ( en ja dat is iets dat ik mezelf aanpraat dat weet ik).
<<

Anoniem277

Bericht 28 Okt 2019 04:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ook nog 2 zieke kinderen, dat maakt het nog extra moeilijk. Weet wel dat jouw leven er ook toe doet he. Heb je ook af en toe tijd voor jezelf ipv zorgen voor jouw man en kinderen?
Ik begrijp het liefdesverdriet.
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om juist nu er een punt achter te zetten?

Ik weet niet of het mogelijk is maar kan je niet een weekend weg, alleen. Even tijd nemen voor jouw gevoel, jouw verdriet.
Even bijtanken en afscheid nemen van de relatie.

En als je er met iemand over wil praten zonder jouw vriendinnen lastig te vallen, je mag altijd een pb sturen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Okt 2019 10:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Hier het biechtje met plannen om vriend ten huwelijk te vragen, maar niet zoveel geld had voor een grote bruiloft.

Ik heb mijn beste vriendin in vertrouwen genomen, zij is een organisatorisch talent en we hebben samen een heel gaaf plan bedacht qua locatie en dagindeling enzo. En ik heb de locatie (Geen standaard trouwlocatie gemaild met onze wilde plannen en ze waren enthousiast en willen meedenken, dus binnenkort heb ik een afspraak. Heel spannend, want als het iets wordt, moet dat aanzoek er dus ook komen! Hellup....
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 29 Okt 2019 11:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Spannend Biechtje! Veel succes! Maar is het niet leuk als je verloofde ook van de voorbereidingen kan genieten?
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 29 Okt 2019 19:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Spannend!!!
Carpe Diem
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Okt 2019 20:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

SoGood schreef:Spannend Biechtje! Veel succes! Maar is het niet leuk als je verloofde ook van de voorbereidingen kan genieten?


Mijn vriend heeft een hekel aan dingen organiseren en regelen. En ik wil vooral een beeld hebben van de kosten (En hoe lang we dus moeten sparen) dus vandaar de afspraak.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 08 Nov 2019 07:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Biechtje schreef:Bedankt dames. Ik vraag inderdaad geen advies maar wil het even van me afschrijven. Maar misschien kan ik best iets met de reacties, daarom hier en niet alleen in mijn dagboek.

Ik heb een paar meiden die er vanaf weten. Maar die val ik er al zo lang mee lastig. Voelt vervelend ( en ja dat is iets dat ik mezelf aanpraat dat weet ik).


Biechtje, hoe gaat het nu met jou en je gezin?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Nov 2019 20:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat lief dat je naar me vraagt SoGood. Het is nog steeds hetzelfde. Situatie thuis blijft ongelooflijk zwaar en moeilijk. Maandag gesprek met maatsxhappelijk werk om na tr gaan of zij me wat kunnen ontlasten op de een of andere manier. Verder definitief besluit ivm wia afwachten en gedoe ivm eindigen dienstverband. Hele hoop geregel en onzekerheid. Ook in wat ik persoonlijk nu moet en wil. Het missen en verdriet van en om die ander ook onverminderd nog helaas.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Nov 2019 21:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik wil ook even iets opbiechten.

Ik ben nu ruim 30 weken zwanger. Dus heb al een flinke buik en ook wat andere lichamelijke ongemakken. Ik heb dus best weinig seks met mijn man. En dat vind ik zo jammer. Hij vindt me prachtig zoals ik er nu uitzie maar hij heeft ook helemaal niet zo’n behoefte. Mijn lichaam ook niet maar mijn hoofd wel. Ik houd van seks en mis het best wel. Ik ben bang dat als ons seksleven nu in dut, dit zo blijft en dat we straks helemaal geen seks meer hebben. Mijn man zijn libido ligt vele malen lager als die van mij, ook voor de zwangerschap. Ik kan natuurlijk wel aanpassen hierin maar helemaal geen seks zou ik echt naar vinden. Of zit ik nu teveel in mijn hoofd?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 09 Nov 2019 07:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Biechtje met depressieve man; Wat verdrietig dat de situatie ongewijzigd is. Ontzettend zwaar moet het voor je zijn. Hopelijk komt er iets goeds voort uit het gesprek van komende maandag. Veel sterkte en succes. Hopelijk vind je ook wat tijd voor jezelf in de tussentijd (al zijn het maar korte momenten) zodat je even op kan laden.

Zwanger Biechtje: Vervelend dat je lichaam niet meer wil maar je hoofd wel. Ik denk dat veel stellen in deze termijn van de zwangerschap weinig tot geen intimiteit met elkaar hebben. Komt vast wel weer na je zwangerschap. Ik denk dat je je misschien te druk maakt, bespreek het met je partner. Voor nu veel geluk de komende bijzondere periode!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 10 Nov 2019 09:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

SoGood schreef:Zwanger Biechtje: Vervelend dat je lichaam niet meer wil maar je hoofd wel. Ik denk dat veel stellen in deze termijn van de zwangerschap weinig tot geen intimiteit met elkaar hebben. Komt vast wel weer na je zwangerschap. Ik denk dat je je misschien te druk maakt, bespreek het met je partner. Voor nu veel geluk de komende bijzondere periode!

Dankjewel! Je hebt helemaal gelijk. We hebben het verder ook zó fijn samen. Ik denk ook dat ik me te druk maak. Ik wil alleen zo graag die fijne relatie houden, dus daar ben ik soms wat (te) veel mee bezig. Maar goed we gaan het zien. De fundering is hartstikke goed en we kijken er heel erg naar uit om over zo’n 8 weken ons kindje te ontmoeten.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 10 Nov 2019 17:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Mijn vriend is dit weekend met vrienden een weekend weg geweest. Ze zijn met zn allen naar een stripclub geweest, waar ik niet zo heel veel problemen mee had in eerste instantie. Gewoon mannen onder elkaar, beetje stoer doen en beetje lachen, prima. Maar nou doet hij al de hele dag seksuele toespelingen gericht op stripteases en lapdancen en op één of andere manier irriteert me dat ontzettend. Dat bezoek op zich was oké, maar dat hij daar blijkbaar opgewonden is geraakt en dat op mij projecteert vind ik bijna een beetje respectloos. Ben ik overgevoelig?
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 10 Nov 2019 18:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Je gevoel is natuurlijk jouw gevoel, en dat mag er zijn. Maar als je het vanuit zijn kant bekijkt kun je het ook anders zien. Hij is ergens geweest waar hij seksueel geprikkeld werd, en daarna kwam hij weer thuis met allemaal gevoelens natuurlijk. Jij bent degene waarmee hij die gevoelens ook hoort te delen; hij kan ze nergens anders kwijt.

Als hij op een respectloze manier toenadering zoekt en van jou dingen verwacht die je niet wil doen is dat weer een heel ander verhaal natuurlijk.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Nov 2019 20:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Eens met bovenstaande.

Vind je dat hij het dan helemaal voor zichzelf moet houden? Hij is onder de indruk, kunnen jullie dat niet delen? Of is het de manier waarop (ik weet niet welke woordkeuze hij maakt en of hij jou beledigt hiermee)?
#teammaple🍁
<<

Anoniem298

Bericht 12 Nov 2019 20:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Even in dit topic, ik open er liever geen speciaal topic over. Sinds ik medicatie (antidepressiva) gebruik, krijg ik geen (of als ik geluk heb met heeeeel veel moeite een (teleurstellend) orgasme. Dit is nu al ruim een jaar zo, ik heb het al eens aangegeven bij de huisarts, want heel eerlijk: het maakt de seks toch net even minder leuk. Natuurlijk geniet ik ervan, maar dat hoogtepunt mis ik zo. Afbouwen van de medicatie is absoluut geen optie, veranderen van medicatie helpt niet volgens de huisarts omdat alle AD vrijwel dezelfde bijwerkingen heeft. Is er iemand die AD gebruikt en een andere ervaring heeft? Ik slik Citalopram 40mg.
<<

Anoniem307

Bericht 12 Nov 2019 20:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik zou willen dat ik een andere ervaring met ad had, Jet, maar helaas. Sinds ik ad gebruik is zelfs het libido ver te zoeken.
<<

Anoniem271

Bericht 12 Nov 2019 20:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik slik paroxetine 10mg en heb als we seks hebben eigenlijk altijd wel een orgasme. Mijn libido is niet mega hoog, maar dat is het nooit geweest (wel minder als ik me rot voel/het een drukke periode is) dus dat komt niet door de AD denk ik.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 12 Nov 2019 20:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Hier ook zo (20mg citalopram). Libido is ver te zoeken en ik kan vooral heel moeilijk tot een orgasme komen.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Nov 2019 12:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ok, dit is geen biecht, maar ik wil het even van me afschrijven. En bij voorbaat alvast sorry voor mijn negatieve zwart-wit perspectief: maar wtf is wrong met mannen!!! Ik heb op dit moment letterlijk 3 mannen achter me aan zitten (en die ik net afwijs/afgewezen heb), waarvan ik van twee zeker weet dat ze relatie hebben getrouwd zijn en van de derde niet helemaal weet hoe en wat. Die zegt vrijgezel te zijn maar lijkt volgens social media ook gezinnetje te hebben. Kan natuurlijk recent uit of open relatie oid zijn, maar voelt ook niet helemaal ok!

Echt ik trek het aan ofzo!
Laatst gewijzigd door Whatever op 13 Nov 2019 12:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Nov 2019 12:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ooh whatever dat heb ik ook vaaak gehad toen ik vrijgezel was. Je zou er spontaan nooit meer een relatie van willen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Nov 2019 12:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Echt he! Ik word er zo moe van. Ik heb daar helemaal geen zin in en ja ik ben wél vrijgezel en als ik lekker uit ga of ga dansen en een leuke man kijkt naar me dan kijk of lach of flirt ik lekker terug. En dan steeds oh leuk ik heb sjans en dan wordt mijn nummer gevraagd oid en dan willen ze op date etc. en dan ontdek ik dat ze gewoon een relatie hebben. Ik vraag er nu steeds al concreet naar omdat ik het al vaker ervaren heb - wat ik ook heel vervelend vind en eigenlijk vind ik dat dat niet mijn verantwoordelijkheid zou moeten hoeven zijn om actief na te vragen. Jngens, ik zou toch niet degene moeten zijn die zich daar druk om maakt of het uit moet zoeken. Laat het zelf dan lekker bij een avondje kijken lachen flirten en dansen en ga me niet actief proberen te versieren.

En inderdaad. Je zou er acuut je hele vertrouwen/hoop in mannen en relaties van laten varen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Nov 2019 09:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat vervelend Whatever. Ik herken het wel van 'vroeger' toen ik nog wat vaker in de kroeg kwam. Nu ga ik veel minder vaak op stap en word ik eigenlijk nooit aangesproken. Flirt ook totaal niet dus wellicht zit daarin een verschil. Hopelijk kom je snel weer een paar 'goede' mannen tegen want ze bestaan echt nog hoor :) Zelfs in de hoofdstad ;)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 14 Nov 2019 11:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ja dat zal er wel mee te maken hebben inderdaad, want ik ga sinds een paar maanden weer vrijwel wekelijks uit door het dansen. En het is sindsdien bijna ieder weekend raak.

Maja, ik ben de datingapps een klein beetje zat en merk dat ik er zelf door het enorme aanbod niet meer zo voor open sta. Dus vind het juist leuk in het echt iemand te leren kennen en dan ook beter te leren kennen. ;) Maar dit is daaraan weer irritant haha.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers